Przełącznik w/s

Skrzynia biegów i sprzęgło

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

irekgaz
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Przełącznik w/s

Post autor: irekgaz »

Jeździłem na trybie S, przełączałem na W, i wydaje mi się że nie ma różnicy odczuwalnej w pracy skrzyni. Biegi zmienia bardzo podobnie, w prawie tym samym zakresie obrotów. Przełącznik sprawny- sprawdzałem na teście (cdp+ autocom) Czy coś jest nie tak? czy powinienem czuć jakąś wyraźną różnicę??? Proszę o opinie.
www.autocentergaz.pl
W210 E200T kompresor
WDB2102481B366443
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

na w rusza z 2ki i szybciej przy mniejszych obrotach wrzuca dłuższe biegi.. i tyle... S to standard, W to - winter
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Dokładnie.
Załączniki
231.jpg
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
irekgaz
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: irekgaz »

Dzięki za dokładny opis
"kakadu" nie miał byś w tej instrukcji katalogowego spalania (miejski, pozamiejski) mojej "merc", dokładne dane to S210 , 2.0 163KM, M111, 2001r
Byłbym wdzięczny.
www.autocentergaz.pl
W210 E200T kompresor
WDB2102481B366443
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

W ustawieniu "W" dziala takze trzymanie samochodu na wzniesieniach.
Do przodu jak i do tylu
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

irekgaz pisze:Dzięki za dokładny opis
"kakadu" nie miał byś w tej instrukcji katalogowego spalania (miejski, pozamiejski) mojej "merc", dokładne dane to S210 , 2.0 163KM, M111, 2001r
Byłbym wdzięczny.

Masz Twój Kombi i dodatkowo Limuzyna.
Załączniki
379.jpg
375.jpg
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

http://www.mercserwis.pl/pobranie/Merce ... a%20PL.pdf

w tym linku cała instrukcja po naszemu :hyhy: bedziesz mógł poczytać o wszystkim... :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Kid nie mogłeś wcześniej jej wrzucić :) a ja pół kompa przeorałem w jej poszukiwaniu. :hyhy:
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

dopiero przyuważyłem że potrzebna :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
metody
Posty: 577
Rejestracja: 5 mar 2013, o 21:49
Lokalizacja: wwa

Post autor: metody »

Kajtek1 pisze:W ustawieniu "W" dziala takze trzymanie samochodu na wzniesieniach.
Do przodu jak i do tylu
Kajtek o tym to nie slyszalem , w sumie w automacie to przy niewielkich wzniesieniach auto stoi jak u siedemnastolatka z racji budowy ukladu, czy to o czym piszesz to funkcja przelacznika ws i dziala to jeszcze skuteczniej @
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
piotrasta
Posty: 269
Rejestracja: 4 paź 2012, o 20:42
Lokalizacja: ten hałas?

Post autor: piotrasta »

bedziesz mógł poczytać o wszystkim... :hyhy:
nie o Comand :hyhy:
WDB2102161B100657 2000 cdi270
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

piotrasta pisze:
bedziesz mógł poczytać o wszystkim... :hyhy:
nie o Comand :hyhy:
instrukcja jest do Gwiazdki, w zależności od tego jakie miała radio - była dołączana odpowiednia książeczka z instrukcją do niego :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

kid pisze:[

instrukcja jest do Gwiazdki, w zależności od tego jakie miała radio - była dołączana odpowiednia książeczka z instrukcją do niego :hyhy:
kid - a nie zauwazyles w tej instrukcji by napisali, ze na "W" " do przdu jak i do tylu" lepiej trzyma na wzniesieniach :rotfl:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

...tak, tak... widziałem te kolejną porcję nowości :hyhy: z niecierpliwością czekam na jakieś konkrety :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

metody pisze:
Kajtek1 pisze:W ustawieniu "W" dziala takze trzymanie samochodu na wzniesieniach.
Do przodu jak i do tylu
Kajtek o tym to nie slyszalem , w sumie w automacie to przy niewielkich wzniesieniach auto stoi jak u siedemnastolatka z racji budowy ukladu, czy to o czym piszesz to funkcja przelacznika ws i dziala to jeszcze skuteczniej @
Nie dziala skuteczniej, tylko sie wlacza.
Na S i malym wzniesieniu nie masz przytrzymania, tylko moment poslizgu konvertera daje Ci pewna sile pociagowa, ktora przeciwstawia sie toczeniu do tylu. Przy wiekszym wzniesieniu auto sie stoczy.
Na W wlacza sie "hill holding" co w W210 jest robione wolnobiezka a w W211 hamulce SBC lapia.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości