Przełącznik w/s
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Przełącznik w/s
Jeździłem na trybie S, przełączałem na W, i wydaje mi się że nie ma różnicy odczuwalnej w pracy skrzyni. Biegi zmienia bardzo podobnie, w prawie tym samym zakresie obrotów. Przełącznik sprawny- sprawdzałem na teście (cdp+ autocom) Czy coś jest nie tak? czy powinienem czuć jakąś wyraźną różnicę??? Proszę o opinie.
irekgaz pisze:Dzięki za dokładny opis
"kakadu" nie miał byś w tej instrukcji katalogowego spalania (miejski, pozamiejski) mojej "merc", dokładne dane to S210 , 2.0 163KM, M111, 2001r
Byłbym wdzięczny.
Masz Twój Kombi i dodatkowo Limuzyna.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
http://www.mercserwis.pl/pobranie/Merce ... a%20PL.pdf
w tym linku cała instrukcja po naszemu bedziesz mógł poczytać o wszystkim...
w tym linku cała instrukcja po naszemu bedziesz mógł poczytać o wszystkim...
Kajtek o tym to nie slyszalem , w sumie w automacie to przy niewielkich wzniesieniach auto stoi jak u siedemnastolatka z racji budowy ukladu, czy to o czym piszesz to funkcja przelacznika ws i dziala to jeszcze skuteczniej @Kajtek1 pisze:W ustawieniu "W" dziala takze trzymanie samochodu na wzniesieniach.
Do przodu jak i do tylu
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
kid - a nie zauwazyles w tej instrukcji by napisali, ze na "W" " do przdu jak i do tylu" lepiej trzyma na wzniesieniachkid pisze:[
instrukcja jest do Gwiazdki, w zależności od tego jakie miała radio - była dołączana odpowiednia książeczka z instrukcją do niego
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Nie dziala skuteczniej, tylko sie wlacza.metody pisze:Kajtek o tym to nie slyszalem , w sumie w automacie to przy niewielkich wzniesieniach auto stoi jak u siedemnastolatka z racji budowy ukladu, czy to o czym piszesz to funkcja przelacznika ws i dziala to jeszcze skuteczniej @Kajtek1 pisze:W ustawieniu "W" dziala takze trzymanie samochodu na wzniesieniach.
Do przodu jak i do tylu
Na S i malym wzniesieniu nie masz przytrzymania, tylko moment poslizgu konvertera daje Ci pewna sile pociagowa, ktora przeciwstawia sie toczeniu do tylu. Przy wiekszym wzniesieniu auto sie stoczy.
Na W wlacza sie "hill holding" co w W210 jest robione wolnobiezka a w W211 hamulce SBC lapia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości