Przełącznik W i S
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: Przełącznik W i S
Kupiłem miesiąc temu e430 właśnie automat, moje spostrzeżenie, nikt tego nie napisał widzę a chyba warto to poruszyć, auto na W zwalnia o wiele szybciej z prędkości np 150 km/h przy puszczeniu pedału gazu, analogicznie auto na S przy puszczeniu gazu nie zwalnia tak szybko, dłużej się toczy, też tak ktoś zaobserwowal??
W210 avantgarde kompresor 2,0 gaz/Pb 1998r
WDB2100451A589918
W202 C180 gaz/Pb - 1994r. sprzedany
WDB2100451A589918
W202 C180 gaz/Pb - 1994r. sprzedany
Re: Przełącznik W i S
Biorąc na logikę powinno być odwrotnie, bo na S redukuje do jedynki, a na W trzyma na dwójce aż do zatrzymania. Trzeba by sprawdzić w innych autach, czy to kwestia tego konkretnego egzemplarza czy tak ma być.stike pisze:Kupiłem miesiąc temu e430 właśnie automat, moje spostrzeżenie, nikt tego nie napisał widzę a chyba warto to poruszyć, auto na W zwalnia o wiele szybciej z prędkości np 150 km/h przy puszczeniu pedału gazu, analogicznie auto na S przy puszczeniu gazu nie zwalnia tak szybko, dłużej się toczy, też tak ktoś zaobserwowal??
Re: Przełącznik W i S
Właśnie jeśli W to tryb jazdy w trudnych śnieżnych warunkach, to na logikę zamiast hamować pedałem hamulca auto po prostu zwalnia, hamuje silnikiem, moim zdaniem to prawidłowa praca trybu W skrzyni, ale mogę się mylić
Ps ja tu pisze o dużych prędkościach a każdy się uczepil 1 i 2, ta skrzynia ma jeszcze inne przełożenia :-)
Ps ja tu pisze o dużych prędkościach a każdy się uczepil 1 i 2, ta skrzynia ma jeszcze inne przełożenia :-)
W210 avantgarde kompresor 2,0 gaz/Pb 1998r
WDB2100451A589918
W202 C180 gaz/Pb - 1994r. sprzedany
WDB2100451A589918
W202 C180 gaz/Pb - 1994r. sprzedany
Re: Przełącznik W i S
No to też logiczne. Co do 1 i 2, to najczęściej się o tym myśli w kwestii przełącznika S/W bo pierwsze co widać po jego przełączeniu to pomijanie "jedynki".stike pisze:Właśnie jeśli W to tryb jazdy w trudnych śnieżnych warunkach, to na logikę zamiast hamować pedałem hamulca auto po prostu zwalnia, hamuje silnikiem, moim zdaniem to prawidłowa praca trybu W skrzyni, ale mogę się mylić
Ps ja tu pisze o dużych prędkościach a każdy się uczepil 1 i 2, ta skrzynia ma jeszcze inne przełożenia :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 32 gości