Duży luz lewarka (dźwigni) zmiany biegów
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Duży luz lewarka (dźwigni) zmiany biegów
jak w temacie coraz częściej drażni mnie duży luz (przód - tył) lewarka zmiany biegów
dzisiaj przy okazji wymiany żarówki w zapalniczce, postanowiłem obejrzeć w końcu co z tym lewarkiem. okazuje się, że rozwaliła się tuleja metalowo-gumowa i na niej lewarek dostaje tego luzu.
moja prośba jak się zabrać do jej wymiany i jak to cholerstwo się nazywa.
pzdr
dzisiaj przy okazji wymiany żarówki w zapalniczce, postanowiłem obejrzeć w końcu co z tym lewarkiem. okazuje się, że rozwaliła się tuleja metalowo-gumowa i na niej lewarek dostaje tego luzu.
moja prośba jak się zabrać do jej wymiany i jak to cholerstwo się nazywa.
pzdr
W210 E200 CDI 1999r Classic
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:34
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: Duży luz lewarka (dźwigni) zmiany biegów
Elementów metalowo gumowych w mechaniźmie zmiany biegów jest kilka. Lewarekfikogo pisze: okazuje się, że rozwaliła się tuleja metalowo-gumowa i na niej lewarek dostaje tego luzu.moja prośba jak się zabrać do jej wymiany i jak to cholerstwo się nazywa
Pozdr
Vito 115 CDI 2005r.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
- iron-eddie
- Posty: 41
- Rejestracja: 26 sie 2010, o 14:48
- Lokalizacja: Wrocław
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
- iron-eddie
- Posty: 41
- Rejestracja: 26 sie 2010, o 14:48
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości