Bład systemów ABS,ESP,BAS,SRS + szkrzynia nie zmjenia biegów
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: Bład systemów ABS,ESP,BAS,SRS + szkrzynia nie zmjenia bi
A witamy witamy skąd jesteś z NO może coś zaradzić jak nie daleko Oslo
Jest : S210 E240 2.6 Vin: WDB2102611A959582
Było : S211 E270 cdi WDB2112161A375990
Było : S211 E270 cdi WDB2112161A375990
Re: Bład systemów ABS,ESP,BAS,SRS + szkrzynia nie zmjenia bi
wilku270, daleko jestem od ciebje bo az z za bergen wjec jakies 470km ale dzieki za checi. Prubuje samemu sie czegos na necie dowiedziec zanim pojade do serwisu, bo tam mnie skasuja na ciezkie tysiace, wjec prubuje tego uniknac jak tylko moge -sam wjesz jak to tu jest z trolami-cwaniakami.
E270CDI Rescueline
Re: Bład systemów ABS,ESP,BAS,SRS + szkrzynia nie zmjenia bi
A jak teraz masz ten błąd od razu po starcie silnika, to odpal nie dotykając hamulca i zobacz czy wtedy też wyskoczy? Jak wyskoczy to będziesz miał pewność, że to nie związane z hamulcami jako takimi (w sensie elektryki).
Następną nie droga rzeczą jest włącznik/sterownik świateł. Używane są relatywnie tanie (tylko nie mogą być z anglika) a tak jak pisałem, u mnie powodował on ten błąd (bez błedu skrzyni, ale kto wie).
http://allegro.pl/wlacznik-swiatel-merc ... 89794.html
Trochę to takie szykanie na ślepo ale jak diagnostyka ze względu na cene to ostateczność innej drogi nie ma.
A poszukaj na forach lokalnej polskiej społeczności kogoś z uniwersalnym komputerem diagnostycznym (choćby klonem autocom'a). Część rzeczy da sie tym zdiagnozować, może w Twoim przypadku wystarczy.
Btw. jak przepisnałeś akumulator to robiłeś tak, że odpinałeś najpierw minus, potem plus? A podpinałeś najpierw plus a potem minus?
Następną nie droga rzeczą jest włącznik/sterownik świateł. Używane są relatywnie tanie (tylko nie mogą być z anglika) a tak jak pisałem, u mnie powodował on ten błąd (bez błedu skrzyni, ale kto wie).
http://allegro.pl/wlacznik-swiatel-merc ... 89794.html
Trochę to takie szykanie na ślepo ale jak diagnostyka ze względu na cene to ostateczność innej drogi nie ma.
A poszukaj na forach lokalnej polskiej społeczności kogoś z uniwersalnym komputerem diagnostycznym (choćby klonem autocom'a). Część rzeczy da sie tym zdiagnozować, może w Twoim przypadku wystarczy.
Btw. jak przepisnałeś akumulator to robiłeś tak, że odpinałeś najpierw minus, potem plus? A podpinałeś najpierw plus a potem minus?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 49 gości