Automat szarpie 2.7 cdi
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 10:46
- Lokalizacja: międzyrzec podl
Automat szarpie 2.7 cdi
Witam mam dosyc nietypowy problem ze skrzynia w moim mercedesie mianowicie problem zacza sie gdy temperatury na zime spadly wdedy na zimnym silniku mercedes przy spokojnej jezdzie tak gibal jak by chcial zmienic bieg i obroty falowaly po wcisnieciu gazu uspokajalo sie czasami tez wrzucal przy niskich obrotach wysoki bieg i mial problem z redukcja wtedy wpadal w drgania az bylo slychac w srodku po nagrzaniu silnika do temperatury pracy wszystko wracalo do normy teraz problem poglembil sie o to ze przy predkosci 80km/h przy wcisnieciu gazu na chwile wpadnie w drgania obrotomierz tak jak by wskoczy na o 100 obrotow wiecej i ciagnie juz dobrze ale to tylko na goracym juz silniku na zimnym tylko falowanie. Dodam ze skrzynia nie posiada bledow serwis zalecil wymiane jakiegos zaworu mechanik zaleca wymiane skrzyni. Prosze o pomoc
Re: Automat szarpie 2.7 cdi
Zawór to pewnie chodzi o jeden z tych na płycie sterowniczej, choć może to być równie dobrze konwerter.radeczek_94 pisze:Witam mam dosyc nietypowy problem ze skrzynia w moim mercedesie mianowicie problem zacza sie gdy temperatury na zime spadly wdedy na zimnym silniku mercedes przy spokojnej jezdzie tak gibal jak by chcial zmienic bieg i obroty falowaly po wcisnieciu gazu uspokajalo sie czasami tez wrzucal przy niskich obrotach wysoki bieg i mial problem z redukcja wtedy wpadal w drgania az bylo slychac w srodku po nagrzaniu silnika do temperatury pracy wszystko wracalo do normy teraz problem poglembil sie o to ze przy predkosci 80km/h przy wcisnieciu gazu na chwile wpadnie w drgania obrotomierz tak jak by wskoczy na o 100 obrotow wiecej i ciagnie juz dobrze ale to tylko na goracym juz silniku na zimnym tylko falowanie. Dodam ze skrzynia nie posiada bledow serwis zalecil wymiane jakiegos zaworu mechanik zaleca wymiane skrzyni. Prosze o pomoc
Jak widzisz jedni zalecają Ci wymianę zaworu, inni skrzyni. A ja bym zalecił sprawdzenie stanu oleju (poziom, kolor, zapach) a potem jego ewentualną wymianę. Na płycie sterowniczej zbiera się dużo brudu i opiłków, czasami trzeba wyjąć i umyć, a czasami wystarczy wymienić olej (dynamicznie) i filtr.
Generalnie to że problemy występowały na zimnym, a teraz występują na ciepłym może oznaczać, że olej coraz jest w gorszym stanie. Na pewno warto spróbować zanim kupisz nową skrzynię.
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 10:46
- Lokalizacja: międzyrzec podl
Re: Automat szarpie 2.7 cdi
Bardziej byl bym sklonny na wymiane na urzywana z niskim przebiegiem. Dzwonilem do mechanika specjalizujacego sie w skrzyniach automatycznych mowi ze olej w skrzyni zmienia swoja obietosc wraz z temperatura i moze byc go poprostu na goracym silniku za malo ja bynajmniej nie zauwarzylem zadnych wyciekow zdecydowalem sie na płukanie wymiane oleju filtru uszczelek przelotki i zaworu lock up to wszystko rozpisal mi na kosztorysie wyrzej wymieniony mechanik 650 zl to chyba nie jest duzo mam nadzieje ze to pomoze. Ostatecznie gdy to nic nie da w gre wejdzie wymiana skrzyni
Re: Automat szarpie 2.7 cdi
Jak wymiana dynamiczna to nie jest drogo. Wymień koniecznie też wtyczkę wiązki - cena chyba ze 45zł ale lubi tam pójść olej i są problemy z połączeniem.radeczek_94 pisze:Bardziej byl bym sklonny na wymiane na urzywana z niskim przebiegiem. Dzwonilem do mechanika specjalizujacego sie w skrzyniach automatycznych mowi ze olej w skrzyni zmienia swoja obietosc wraz z temperatura i moze byc go poprostu na goracym silniku za malo ja bynajmniej nie zauwarzylem zadnych wyciekow zdecydowalem sie na płukanie wymiane oleju filtru uszczelek przelotki i zaworu lock up to wszystko rozpisal mi na kosztorysie wyrzej wymieniony mechanik 650 zl to chyba nie jest duzo mam nadzieje ze to pomoze. Ostatecznie gdy to nic nie da w gre wejdzie wymiana skrzyni
Na pewno to mniej niż cała skrzynia. Z tym, że kupując skrzynie nie wiesz czy ktoś nie pojeździł nią z małą ilością oleju, a potem zlikwidował wyciek i dolał. Niby mały przebieg, a tu zonk. Dlatego zawsze najlepiej powalczyć własną skrzynią.
A i jak w misce nie ma magnesu to trzeba dołożyć. W ASO chyba 10zł kosztuje (neodymowy do miski olejowej skrzyni).
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Re: Automat szarpie 2.7 cdi
Sam zawór lock up to co najmniej 300 zl,a płyn, filtr, uszczelka,robota to coś mało te 650.radeczek_94 pisze:zdecydowalem sie na płukanie wymiane oleju filtru uszczelek przelotki i zaworu lock up to wszystko rozpisal mi na kosztorysie wyrzej wymieniony mechanik 650 zl
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 10:46
- Lokalizacja: międzyrzec podl
Re: Automat szarpie 2.7 cdi
Olej wraz z zaworem lockup wymieniony samochod odrzyl skrzynia pieknie pracuje zmienia biegi bez szarpniec i falowan dzieki za podpowiedzi
Re: Automat szarpie 2.7 cdi
A co do magnesów... Kiedyś na szybkiego wsadziłem magnes neodymowy ze starego dysku twardego...
Potem się klucze miski od spodu trzymały
Potem się klucze miski od spodu trzymały
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości