Cześć!
Po nieudolnej pracy mechanika, podczas jazdy (bieg N - bez obrotów), spadło mi koło mocujące górną część łańcucha rozrządu do wałka rozrządu... na szczęście nie kręciłem silnikiem dalej - wszystko się zatrzymało, najprawdopodobniej śruby zostały założone stare i źle dokręcone (ahh te 18nM), oczywiście mechanik nie chce się do tego przyznać, tutaj będę wchodził na drogę prawną... ale... chciałbym odzyskać pieniądze i w końcu sam to zrobić...
Potrzebuję samodzielnie wyjąć głowicę, znam się na mechanice - a raczej znam jej podstawy + mam tam jakieś zdolności manualne i narzędzia, plus wiedzę jak je obsługiwać. Chciałbym wyjąć głowicę i dać do sprawdzenia zawory - wymiana, splanowanie itp.
Na co muszę uważać? Co będzie wymagało wyjęcia? W jakiej kolejności odkręcać szpilki głowicy (standardowo jak w innych autach?
Prosiłbym o wszelkie rady, za każdą najmniejszą będę wdzięczny.
W210 3.0 TD - wyjęcie głowicy, proszę o rady
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
W210 3.0 TD - wyjęcie głowicy, proszę o rady
W210, jeszcze przed liftem - 1999r. 3.0 TD 177KM. AVANT - kombi
- Dobrodziej_1983
- Posty: 593
- Rejestracja: 20 lis 2016, o 02:22
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: W210 3.0 TD - wyjęcie głowicy, proszę o rady
Kup sobie książkę ,,sam naprawiam" albo ściągnij w pdf, wszystko jest ladnie opisane krok po kroku
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - manual -1997r. 160km/400NM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości