REGULATOR CISNIENIA POWIETRZA E 320 CDI

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

nataszik
Posty: 3
Rejestracja: 26 cze 2009, o 19:58
Lokalizacja: bydgoszcz

REGULATOR CISNIENIA POWIETRZA E 320 CDI

Post autor: nataszik »

Witam.Mam problem w moim mercedesie,podczas wyprzedzania,gdy mam dosc sporo wcisniety pedal gazu auto sie "zapowietrza" i nie ciagnie.Po podlqaczeniu pod komputer wykazalo,ze CISNIENIE DOLADOWANIA JEST ZA NISKIE. Turbina jest troche w oleju. Czy mial moze ktos taka usterke jak tak to jaki jest koszt takiej naprawy i czy ktos moze cos wiecej napisac na ten temat. pozdrawiam i czekam za odpowiedzia.[/b]
Awatar użytkownika
delan
VIP
Posty: 270
Rejestracja: 6 gru 2008, o 23:29
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: delan »

We Wrocławiu jest gość który podobno dobrze regeneruje turbiny. Znajdziesz na Allegro. Koszt coś ok. 700 zł.
E320 CDI Elegance 2000 r.
VIN: WDB2100261B163172
C220 CDI Classic 1998 r. (sprzedany)
more power - more fun
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Re: REGULATOR CISNIENIA POWIETRZA E 320 CDI

Post autor: avandgarde »

nataszik pisze:Witam.Mam problem w moim mercedesie,podczas wyprzedzania,gdy mam dosc sporo wcisniety pedal gazu auto sie "zapowietrza" i nie ciagnie.Po podlqaczeniu pod komputer wykazalo,ze CISNIENIE DOLADOWANIA JEST ZA NISKIE. Turbina jest troche w oleju. Czy mial moze ktos taka usterke jak tak to jaki jest koszt takiej naprawy i czy ktos moze cos wiecej napisac na ten temat. pozdrawiam i czekam za odpowiedzia.[/b]
To że turbina nieładuje właściwie to nie oznacza jej koniec ,na doładowanie mają wpływ też inne czynniki. :->
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
nataszik
Posty: 3
Rejestracja: 26 cze 2009, o 19:58
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: nataszik »

Witam. Dzieki za odpowiedz. Mi tez sie tak wydaje,ze z turbina nie jest zle ,bo te "zapowietrzenia" dzieje sie raz na jakis czas,a tak auto ma moc normalna,czy bys mogl mi jeszcz podpowiedziec jakie czynniki maja na to wplyw? Z gory dzieki,pozdrawiam.
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

podciśnienie,egr.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
gst
Posty: 14
Rejestracja: 1 paź 2008, o 13:20
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: gst »

avandgarde pisze:podciśnienie,egr.
+
przepływomierz, i nieszczelność (pęknięty wąż, chłodnica itd itp)
E210 3.2 CDI
waldek2000
Posty: 28
Rejestracja: 20 maja 2009, o 22:38
Lokalizacja: wrocław

Post autor: waldek2000 »

Witam Wszystkich,miałem podobny problem.Okazało się,że zsuneła się plastikowa rura przy chłodnicy,a doprowadzająca powietrze do filtra i turbiny.Przypadkowo odkryłem sam.Włożyłem i chodzi jak pszczółka.
s210 3,2 cdi kombi 2000r vin WDB2102261B114069
124 2,5 kombi sprzedany.
Awatar użytkownika
budyń
Posty: 14
Rejestracja: 21 cze 2009, o 22:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: budyń »

Również miałem podobny problem z brakiem mocy, a własciwie częściowo dalej wystepuje, tylko że czasami. W węzu łączącym kolektor z intercoolerem zrobiła się dziurka, ale zobaczyłem ją dopiero po umyciu silnika karcherem. Po oklejeniu jej taśmą izolacyjną jakby zyskał ze 30 koni więcej :mrgreen: , a tak już coraz bardziej się zamulał.
Oczywiście izolację wydmuchało niebawem i musiałem kupić nowy wąż.

Ale od czasu do czasu, szczególnie po dłuższej jezdzie (jednostajnej) poza miastem i potem w miescie, gdy trzeba przyspieszać od świateł, traci moc i musze stanąć, wyłączyć i uruchomić motor ponownie. To działo sie też wczesniej. Tu słyszałem gdzieś, że winne mogą być zaworki podciśnienia(te z filterkiem na końcu).
Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu?
W210 2,2CDI 105kW 2001r. 510000km
karol87
Posty: 1
Rejestracja: 26 lip 2009, o 18:54
Lokalizacja: Zambrów

Post autor: karol87 »

Witam. Mam identyczny problem. Też zrobiła mi się dziura. Mogłbys mi powiedzieć gdzie dostałeś tą gumę bo ja mam problem z jej znalezieniem. Z góry dzięki.
waldek2000
Posty: 28
Rejestracja: 20 maja 2009, o 22:38
Lokalizacja: wrocław

Post autor: waldek2000 »

I tu jest problem,kup siwą taśmę wzmacnianą(wygląda jak by miałanitkę w sobie),zawiń.Jest Ok.
s210 3,2 cdi kombi 2000r vin WDB2102261B114069
124 2,5 kombi sprzedany.
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

Jaki problem? W ASO nie maja takiej rury?
simon 26
Posty: 51
Rejestracja: 8 mar 2009, o 20:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: simon 26 »

Sprawa zlego sterowania turbiny za pomoca podcisnienia,moze byc wykryta diagnostyka komputerowa? Moj mercek dostaje takich chwilowych "zapasci" i po sekundzie wychodzi z tego,ale daje o sobie znac przy wiekszych predkosciach czuc ze przyspiesza "pulsacyjnie". Kilkukrotna diagnostyka silnika nie dala nic,zadnych bledow. Śmigam i nic nie chce sie ujawnic. Ale ten "zaworek" ustrojstwo napawa mnie podejrzeniami,intuicja mnie kieruje w jego kierunku.
W210 E290 turbodiesel classic kombi
nataszik
Posty: 3
Rejestracja: 26 cze 2009, o 19:58
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: nataszik »

Witam. U mnie okazalo sie to co napisal Waldek czyli rura od powietrza przy chlodnicy byla zle ustawiona :lol: Dzieki za podpowiedz i pozdrawiam!
honziu
Posty: 7
Rejestracja: 20 sie 2008, o 17:00
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: honziu »

Witajcie maaaam bardzo podobny problem od paru dni auto jeździ w trybie awaryjnym max 3000r/min ale co jest najdziwniejsze ze jak odpale okulara i wcisne pedał w podłoge pierwsze pare razy obrotomierz zamykam do końca a potem juz tylko 3 tyś i koniec a i jak to nawaliło to tez nie działa klimatronic tylko pali sie dioda w EC czy to ma jedno z drógim cos wspulnego gdzie szukac przyczyny.
pozdrawiam
3.2 cdi Honziu zawsze daje rade !!!!!!
piterb1
Posty: 24
Rejestracja: 26 paź 2009, o 14:52
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: piterb1 »

ma wspólne podciśnienie
s210 290TD elegance
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości