Nierówna praca silnika przy 2000 obrotów
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Nierówna praca silnika przy 2000 obrotów
Witam serdecznie
Silnik odpala bez problemu, po rozruchu praca jest równomierna. Po włączeniu D i delikatnym zwiększaniu obrotów pojawia się kłopot. Silnik zaczyna "falować". Moc niby jest ale nabiera jej "skokami". Kolejna sprawa to czarny dym , który pojawia się przy przekraczaniu 2000 obrotów. nagle powstaje czarna chmura i potem jest już wszystko OK a jazda jest płynna.
Ma ktoś pomysł na taką "dolegliwość" ?
Silnik odpala bez problemu, po rozruchu praca jest równomierna. Po włączeniu D i delikatnym zwiększaniu obrotów pojawia się kłopot. Silnik zaczyna "falować". Moc niby jest ale nabiera jej "skokami". Kolejna sprawa to czarny dym , który pojawia się przy przekraczaniu 2000 obrotów. nagle powstaje czarna chmura i potem jest już wszystko OK a jazda jest płynna.
Ma ktoś pomysł na taką "dolegliwość" ?
Pozdrawiam
Tomek
Tomek
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 09:07
- Lokalizacja: Podkarpacie
Jak zahaczyłem intercoolerem o słupek od bramy to też tak się skończyło Módl się, żeby to był tylko wąż a nie cały intercooler.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Dzięki wielkieKozichwost pisze:Sprawdź czy po dodaniu gazu twardnieją węże od turbo. U mnie w 2,9 przyczyną podobnych kłopotów + co jakiś czas tryb awaryjny był nieszczelny intercooler. Najlepiej byłoby podpiąć pod SD i sprawdzić ciśnienie doładowania
Sprawdziłem wszystko w miarę mojej wiedzy i znalazłem. Dzięki wielkie za pomoc. Szlag trafił wąż od interka.
[ Dodano: 2015-12-27, 10:57 ]
Witammesio14 pisze:Tak , przeczytać regulamin , nie zaśmiecaj , przywitaj się na forum jak przystaje na dzentel,mantel a nie jak dworskie nasienie
Bezwarunkowo przyjmuję OPR. Szukam sposobu aby nadrobić "zaległości"
Pozdrawiam
Tomek
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości