Panowie, zabrałem się za czyszczenie EGR i kolektora ssącego bo strasznie mi kopcił, i po rozebraniu okazało się że w kolektorze było grzebane a mianowicie usunięto klapki rezonansowe i pytanie wymieniać kolektor czy zostawić bez klapek.
W210 E 2,2 CDI 2000r
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
Jeździłem różnymi cdikami, jedne z klapkami inne bez a w jeszcze innych zaślepione - różnica w jeździe i dźwiękach jest tylko przy powyrywanych klapkach Jak ktoś już zaślepił a Ty z tym jeździłeś i było ok to zostaw.
no było ok po za tym czarnym dymem za sobą dlatego zabrałem się za czyszczenie, czyli zostawić ten co miałem?( moje nie są zaślepione ich nie ma w ogóle)
W210 E 2,2 CDI 2000r
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
zobaczymy jak wszystko złożę, bo EGR był zasyfiony, kolektor też i do tego bez klapek, a kopcił dopiero jak się nagrzał, a jak włączyłem klime i dostał obciążenie to nawet na wolnych czarny dymek leciał
W210 E 2,2 CDI 2000r
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB
ogarnę najpierw ten egr i kolektor będzie wtedy widać efekty, jeśli nie będzie zabieram się za wtryski
[ Dodano: 2015-07-14, 13:46 ]
kupuje kolektory za duże pieniądze przychodzą i klapki chodzą góra dół, oddaje kupuje następny i to samo, ręce opadają jak zapewniaja że klapki są idealne, i co postanowilem zostaje przy swoim i bez klapek, lepiej ich nie mieć jak mieć uszkodzone
W210 E 2,2 CDI 2000r
W210 E 2,2 D 1999r
W210 E 2,2 D 1996r
W202 C 1,8 1995r
W202 C 2,8 1996r
i inne nie MB