Mercedes W210 2.2D(95KM) + Pompa Lucas z roku 1997.
Witam.
Zgłupiałem od czytania wątków na forach. Czy ktoś jest w stanie wyjaścić, która metoda jest poprawna?
1. Koło ustawione na 14st po OT. W otworze z boku pompy widać rowek(do blokowania). Po zamontowaniu pompy ma być tak samo czyli: Na kole 14 stopni po OT, a w pompie rowek. I to już jest ustawiony poprawnie kąt wtrysku?
2. Pompa zamontowana jak wyżej. Do pompy do przewodu nr 1 wpinamy rurkę przeźroczystą, kręcimy kołem do drgnięcia paliwa. Paliwo drga i czytamy znak na kole. Jak paliwo drgnie dokładnie w momencie 14 stopni po OT to jest dobrze?
Auto mi nie odpala po uszczelnieniu pompy. Z wtryskiwaczy tryska paliwo. Nie ma pęcherzyków powietrza.
Która z powyższych metod jest metodą poprawną?
Kat wtrysku - Lucas. Dziwna spraw
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Kat wtrysku - Lucas. Dziwna spraw
Ostatnio zmieniony 3 lut 2017, o 14:31 przez jimmson, łącznie zmieniany 2 razy.
Była w202 Ce 1.8 El Pi Dżii
Jest w210 E 2.2 D, a w stajni 95 Qni! I Lukasek
Jest w210 E 2.2 D, a w stajni 95 Qni! I Lukasek
Re: Kat wtrysku - Lucas. Pomocy:(
Jak sprawdzić czy tłok jest w górnej pozycji? Można w otwór od wtrysku coś włożyć? Słuchać? Bo możliwe, że pompa zamontowana była na 14st.OT ale na dolnym położeniu. Im więcej czytam tym więcej pytań
Była w202 Ce 1.8 El Pi Dżii
Jest w210 E 2.2 D, a w stajni 95 Qni! I Lukasek
Jest w210 E 2.2 D, a w stajni 95 Qni! I Lukasek
Re: Kat wtrysku - Lucas. Dziwna spraw
Teraz już mam przysłowiowy "mózg roz*any"
Czytając fora natrafiłem na wątek gdzie użytkownik ustawił 14st po OT i mu auto kopciło i ledwo odpalało. Pomyślał, że coś jest nie tak. Ustawił tak jak podpowiedziała mu intuicja czyli na 14 stopni przed OT. Efekt? Auto ładnie opalało i nie kopciło. Komentarz jaki otrzymał to "skoro działa to po co drążyć"
Nikt nie chce pomóc ale może dacie jakieś sugestie co do moich zdolności artystucznych. Kołem kręcimy w prawo.
Teraz kminię, że może odwrotnie tłoki pracują. To jak to jest? Pracują tak jak na rysunkach poniżej? Czy odwrotnie?
Gdy tłok jest w GMP to obojętnie w którą stronę przekręcimy koło to tłok będzie spadał. Nie może wyżej pójść.
Czytając fora natrafiłem na wątek gdzie użytkownik ustawił 14st po OT i mu auto kopciło i ledwo odpalało. Pomyślał, że coś jest nie tak. Ustawił tak jak podpowiedziała mu intuicja czyli na 14 stopni przed OT. Efekt? Auto ładnie opalało i nie kopciło. Komentarz jaki otrzymał to "skoro działa to po co drążyć"
Nikt nie chce pomóc ale może dacie jakieś sugestie co do moich zdolności artystucznych. Kołem kręcimy w prawo.
Teraz kminię, że może odwrotnie tłoki pracują. To jak to jest? Pracują tak jak na rysunkach poniżej? Czy odwrotnie?
Gdy tłok jest w GMP to obojętnie w którą stronę przekręcimy koło to tłok będzie spadał. Nie może wyżej pójść.
- Załączniki
Była w202 Ce 1.8 El Pi Dżii
Jest w210 E 2.2 D, a w stajni 95 Qni! I Lukasek
Jest w210 E 2.2 D, a w stajni 95 Qni! I Lukasek
Re: Kat wtrysku - Lucas. Dziwna spraw
Witam serdecznie mam podobny problem, czy udało się z ustawieniem kąta wtrysku ? U mnie jest taki problem, że znaki na wale zaworów czyli przy blokadzie rozrządy są, a na kole pasowym nie pokrywają się. I tu moje pytanie, czy jeśli zablokujemy rozrząd blokadą to wtedy mamy GMP ? Jeśli tak, to wtedy musze nanieść podziałkę na koło pasowe i przekręcić w prawo o 14 stopni i dopiero wkładać zablokowaną pompę ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 17 gości