Dławi się podczas jazdy

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

pituszek
VIP
Posty: 113
Rejestracja: 4 sie 2009, o 19:13
Lokalizacja: warszawa

Dławi się podczas jazdy

Post autor: pituszek »

Auto z rana pali od strzała.Po przejechaniu ok 20-30 km zaczyna się dławić jakby brakowało paliwa,podepczę gazem zaczyna pracować i tak po 20 km to samo.Potrafił nawet zgasnąć,po dłuższym kręceniu odpala i tak do następnego razu.Paliwa stale ponad pół zbiornika.Smok w zbiorniku ,zasyfiony ,czy może zbiornik się nie odpowietrza?
Pituszek 300D 1995 elegance Win WDB2100201A071285
gufner
Posty: 320
Rejestracja: 21 sie 2011, o 18:49
Lokalizacja: Łódź

Post autor: gufner »

Pojedź na odkręconym korku od wlewu to się dowiesz czy się nie odpowietrza. Może od tego zacząć. Później zrobiłbym test z butelką, czyli butla 1,5 litra podpięta zamiast baku. Auto czerpie paliwo z butelki. Jak pracuje normalnie to szukasz przyczyny w odpiętej części układu paliwowego. Trochę śmierdzi sztuką przez duże S ale działa :)
VIN: WDB2100171A489931
Mercedes-Benz E290TD 1997r.
Łódź - Bałuty
pituszek
VIP
Posty: 113
Rejestracja: 4 sie 2009, o 19:13
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pituszek »

Butelka nie zda egzaminu,bo robię 30 km zanim to się dzieje,podławi podławi i jadę dalej do następnego razu.Jak to się odkręca ,bo już zapomniałem :) ,czy lekko w lewo ,bo chcę tędy spuścić paliwo.
Załączniki
Zdjęcie0157.jpg
Pituszek 300D 1995 elegance Win WDB2100201A071285
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. A nie możesz paliwa spuścić przez wlew?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
pituszek
VIP
Posty: 113
Rejestracja: 4 sie 2009, o 19:13
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pituszek »

Ale od pływaka ściągnąłem dokładnie wężykiem i chyba to nie to .Na dnie ani wody ani jakiegoś brudu.Nie chcę dziś ryzykować z wyciąganiem zbiornika,bo drugie auto mi stoi i wrazie jak coś ,to zostanę bez auta.
Pituszek 300D 1995 elegance Win WDB2100201A071285
koniu175
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2008, o 12:09
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: koniu175 »

może głupie ale czy czasami nie zapycha ci się filtr
srebrna avangarde 99 rok 3,2 cdi
pituszek
VIP
Posty: 113
Rejestracja: 4 sie 2009, o 19:13
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pituszek »

Filtry wymienione 2 miechy temu, szarpał ,ale z winy EGR-a,wężyki zaślepione.
Pituszek 300D 1995 elegance Win WDB2100201A071285
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

W baku jest wstepny filtr paliwa, byc moze on jest zapchany?(wykreca sie od dolu zbiornika))
Tak wiec proponowana sprawdzajaca metoda baku zastepczego nieco by wyjasnila)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
pituszek
VIP
Posty: 113
Rejestracja: 4 sie 2009, o 19:13
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pituszek »

Tak tylko umieszczenie bańki 5l pod maską jest nieco problematyczne :)
Pituszek 300D 1995 elegance Win WDB2100201A071285
Awatar użytkownika
emil.86
VIP
Posty: 457
Rejestracja: 11 lis 2010, o 16:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: emil.86 »

a spróbuj zalać może na początek tego lepszego paliwa: coś w stylu ... UltimateVipowerPlusVerwaGoldBlablabla
w210 -sprzedane :(
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

pituszek pisze:Tak tylko umieszczenie bańki 5l pod maską jest nieco problematyczne :)
No to zdejm ten gruby czarny wezyk zasilania co laczy sie z rurka na grodzi nawozia i dmuchnac pwietrzem, to by odblokowalo ewentualny zapych owego filterka w baku :padam:
(sprawdzilbys droznosc tego odcinka linii paliwowej?)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
pituszek
VIP
Posty: 113
Rejestracja: 4 sie 2009, o 19:13
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pituszek »

O widzisz i to jest dobry pomysł i napewno na jakiś czas skuteczny.
Pituszek 300D 1995 elegance Win WDB2100201A071285
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

pituszek pisze:O widzisz i to jest dobry pomysł i napewno na jakiś czas skuteczny.
Przydaloby sie rowniez czyszczenie linii paliwowej niskiego i zarazem wysokiego cisnienia specyfikiem Liqui Molly

(co prawda jest to 250-tka, lecz system zasilania jest tozsamy)
https://www.youtube.com/watch?v=s9hhPtUrnro
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
pituszek
VIP
Posty: 113
Rejestracja: 4 sie 2009, o 19:13
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pituszek »

Tak u mnie jest to samo.Czyli jak rozumię to idzie do spalenia i czyści wszystko po drodze?
Pituszek 300D 1995 elegance Win WDB2100201A071285
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

pituszek pisze:Tak u mnie jest to samo.Czyli jak rozumię to idzie do spalenia i czyści wszystko po drodze?
Dokładnie :hyhy:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości