Chwilowy brak reakcji na pedał gazu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Chwilowy brak reakcji na pedał gazu
Witam, niedawno kupiłem gwiazdę w210 3.0td 1998r z automacie.
Sprzedawca, bardzo miły człowiek, był w posiadaniu tego egzemplarza przez 7 lat...
Jedną z ostatnich napraw jaką wykonywał była wymiana uszczelki pod głowicą, przynajmniej na to ma faktury.
Ja jeżdżę tym autem drugi miesiąc, pali dobrze, jak ciepły, jak zimny, jedzie dobrze i wygodnie po wymianie gruszek tylnego zawieszenia.
Moją gwiazdę trapi jednak problem, czasami (nie ma żadnej zasady, wolna amerykanka) zdarza się, że przy lekkim wciśnięciu pedału gazu, nie ma żadnej reakcji, wtedy muszę odpuścić, albo gaz do dechy, jest to dosyć irytujący problem...
Wymieniłem 2 elektrozaworki od turbo i egr ori merc po 500zł/szt. niby lepiej, ale dalej to robi,
byłem u dieslowców, użytkowników takich gwiazd, i ostatnio w serwicie mercedesa, jaworowski, i nikt nic nie wie... i mi już ręce opadają...
Miał ktoś, coś podobnego u siebie?
Byłbym wdzięczny za jakieś info, a nie dziwne uwagi na totalnie inne tematy... ;D
Dzięki z góry i Pozdrawiam
Sprzedawca, bardzo miły człowiek, był w posiadaniu tego egzemplarza przez 7 lat...
Jedną z ostatnich napraw jaką wykonywał była wymiana uszczelki pod głowicą, przynajmniej na to ma faktury.
Ja jeżdżę tym autem drugi miesiąc, pali dobrze, jak ciepły, jak zimny, jedzie dobrze i wygodnie po wymianie gruszek tylnego zawieszenia.
Moją gwiazdę trapi jednak problem, czasami (nie ma żadnej zasady, wolna amerykanka) zdarza się, że przy lekkim wciśnięciu pedału gazu, nie ma żadnej reakcji, wtedy muszę odpuścić, albo gaz do dechy, jest to dosyć irytujący problem...
Wymieniłem 2 elektrozaworki od turbo i egr ori merc po 500zł/szt. niby lepiej, ale dalej to robi,
byłem u dieslowców, użytkowników takich gwiazd, i ostatnio w serwicie mercedesa, jaworowski, i nikt nic nie wie... i mi już ręce opadają...
Miał ktoś, coś podobnego u siebie?
Byłbym wdzięczny za jakieś info, a nie dziwne uwagi na totalnie inne tematy... ;D
Dzięki z góry i Pozdrawiam
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Zapraszam do Witalni..zygi898 pisze:Byłbym wdzięczny za jakieś info, a nie dziwne uwagi na totalnie inne tematy... ;D
[ Dodano: 2015-06-04, 20:39 ]
Raczej nikłe, ja na miejscu autora zamiast wymieniać zaworki po 500 zł to bym pojechał na SD ale pewnie dlatego że biedny jestęSuperBuster11 pisze:Strzelam. Potencjometr od gazu?
Ok, ok witalnia ogarnięta... ;D
Na postoju dodaje gazu stopniowo na wszelkie sposoby i nic się nie zacina, więc myślę, że to odpada, zaworki wymieniłem bo serwisant z nie aso gwiazdy mówił, że to się psuje, byłem na różnych kompach bez rezultatów, w tygodniu zostawiłem auto u jaworowskiego w pile podobno miszczu w gwiazdach, nawet błędów nie było, pojeździli i stwierdzili, że moc, odpalanie, skrzynia i wszystko jest OK, problem w tym, że dzieje mi się to sporadycznie...
Na postoju dodaje gazu stopniowo na wszelkie sposoby i nic się nie zacina, więc myślę, że to odpada, zaworki wymieniłem bo serwisant z nie aso gwiazdy mówił, że to się psuje, byłem na różnych kompach bez rezultatów, w tygodniu zostawiłem auto u jaworowskiego w pile podobno miszczu w gwiazdach, nawet błędów nie było, pojeździli i stwierdzili, że moc, odpalanie, skrzynia i wszystko jest OK, problem w tym, że dzieje mi się to sporadycznie...
Zacina się różnie, najczęściej jak jest ciepły, ale to sie przeróżnie objawia... czasami jeżdżę kilka dni i nic się nie dzieje, a czasami ze świateł nie mogę ruszyć, bo daję gazu i nić się nie dzieję, wtedy albo muszę odpuścić i znowu wcisnąć, albo od razu gaz do dechy.
Dźwignie na turbinie można ręką ruszyć, ostatnio zdjeliśmy kolektor ssący w celu wyczyszczenia zaworu egr, ale był czyściutki, myślę, że jak robiłi głowicę to go wymyli, pompa wtryskowa też sucha, ponoć cieknąca jest problemem
Dźwignie na turbinie można ręką ruszyć, ostatnio zdjeliśmy kolektor ssący w celu wyczyszczenia zaworu egr, ale był czyściutki, myślę, że jak robiłi głowicę to go wymyli, pompa wtryskowa też sucha, ponoć cieknąca jest problemem
sprawdź na początek czy dolot masz szczelny i przewód podciśnienia sterujący egr .
U mnie kiedyś był wężyk pęknięty i były problemy
U mnie kiedyś był wężyk pęknięty i były problemy
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Tez bym stawial na potencjometr(bo. jezeli po dodaniu gazu nic sie nie dzieje, to oznaczaloby ze, nie przekazuje on sygnalu do elektroniki pompy wys. cinnienia?zygi898 pisze:Zacina się różnie, najczęściej jak jest ciepły, ale to sie przeróżnie objawia... czasami jeżdżę kilka dni i nic się nie dzieje, a czasami ze świateł nie mogę ruszyć, bo daję gazu i nić się nie dzieję, wtedy albo muszę odpuścić i znowu wcisnąć, albo od razu gaz do dechy.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 29 gości