CDI 200 nie zapala
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
CDI 200 nie zapala
Mam problem z moim CDI200, 2000r. Wsiadam zapala, jeżdżę po mieście i za czwartym razem już nie zapala. Kręci rozrusznikiem, moment chwyci ale gaśnie. Po godzinie lub z dłuższego postoju zapala bez problemu. Za pierwszym razem w czasie zapalania były słyszalne dwa kontrolne sygnały po czym za ok. 5 próbą zapalił. Gdy zapali jest wszystko w porządku. Pod domem próba ponownego zapalenia i zapala. Co mogę sprawdzić przed wizytą w warsztacie?
Re: CDI 200 nie zapala
Czujniki na listwie CR.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: CDI 200 nie zapala
Na szynie doszukuję się czujnika ciśnienie w kolektorze dopr. oraz z drugiej strony szyny zawór regulacji ciśnienia oprócz tego czujniki pozostałe ale już nie bezpośrednio na szynie. Czy te dwa elementy wymieniać w ciemno ?
Re: CDI 200 nie zapala
No jak Cię stać... U mnie wystarczyło na którymś z nich (nie pamiętam) poprawić połączenie i jeżdżę bezawaryjnie już ponad dwa lata.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: CDI 200 nie zapala
A ja bym sprawdził połączenie na wtyczce czujnika położenia wału.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 4 kwie 2011, o 10:44
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: CDI 200 nie zapala
- czujnik położenia wału - objawia się głównie niemożliwością odpalenia na ciepłym/stygnącym silniku.
Co do problemów z odpalaniem to bez SD się nie obejdzie. Nie wymieniaj w ciemno.
U mnie SD wykazała brak komunikacji czujnika położenia wału z czujnikiem na wałku rozrządu.
Po wymianie czujnika położenia wału okazało się że jednak czujnik wałka (więc wymiana 1:1).
Może Ci już padać pompa wysokiego ciśnienia itp. Możliwości wiele.
Co do problemów z odpalaniem to bez SD się nie obejdzie. Nie wymieniaj w ciemno.
U mnie SD wykazała brak komunikacji czujnika położenia wału z czujnikiem na wałku rozrządu.
Po wymianie czujnika położenia wału okazało się że jednak czujnik wałka (więc wymiana 1:1).
Może Ci już padać pompa wysokiego ciśnienia itp. Możliwości wiele.
S210 270 CDI Elegance '01 GALERIA WINA - S210 270CDI
ex: S124 250TD '92
ex: C124 230CE '87
ex: W201 300D '91
ex: S124 250TD '92
ex: C124 230CE '87
ex: W201 300D '91
Re: CDI 200 nie zapala
Tak, to wszystko prawdopodobne styki zawsze są słabą stroną i częściowo do wykonania w moim zakresie. Jedynie nie mam pewności czy znajdę czujnik położenia wału. Ma być od strony sprzęgła i czy jest dostępny bez kanału, proszę o podpowiedź. Domniemam iż z lewej strony od góry ?
Re: CDI 200 nie zapala
Dokładnie w dół za chłodnicą spalin.digital pisze:. Domniemam iż z lewej strony od góry ?
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: CDI 200 nie zapala
Wszystkie złącza od góry w masce zalałem W40 natomiast z czujnikiem położenia wału mam problem. Od góry maski jest niewidoczny, od podwozia chyba go zlokalizowałem, jest wkręcony od spodu z przewodem wychodzącym w dół. Ale jak się demontuje przewód w celu czyszczenia styków ?
Re: CDI 200 nie zapala
WD40 się nie nadaje. Należy wypiąć wtyczkę i potraktować kontakt sprayem. Wtyczkę czujnika da się wypiąć do góry właśnie od góry, przesuwając trochę gumowe przewody paliwowe idące do filtra.digital pisze:Wszystkie złącza od góry w masce zalałem W40 natomiast z czujnikiem położenia wału mam problem. Od góry maski jest niewidoczny, od podwozia chyba go zlokalizowałem, jest wkręcony od spodu z przewodem wychodzącym w dół. Ale jak się demontuje przewód w celu czyszczenia styków ?
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: CDI 200 nie zapala
Naturalnie zalewałem piny wyjęte ze złącza, natomiast już zorientowałem się , chyba prawidłowo iż z czujnika wału wychodzi nie odłączany scalony przewód który wchodzi do złącza koło lewego koła. W tym przypadku boję się wyciągnąć wtyk ponieważ potem mogę nie trafić przy powrotnym wkładaniu. Wykonałem próbę, silnik nagrzałem na parkingu do trochę ponad 60C parę razy gasząc i zapalając z sukcesem. To trochę rokuje nadzieje na poprawę. W sobotę gdy będzie mniejszy ruch pojeżdżę próbnie gasząc silnik pod domem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości