Brak mocy po przełożeniu na D
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Brak mocy po przełożeniu na D
Witam. Opiszę dziwne zjawisko w 2,7CDI , bo nie wiem nawet jak opisać z czym problem.
Silnik po uruchomieniu na zimno jak i ciepły pracuje idealnie, nie kopci specjalnie żadnych odstępstw od normy. Problem pojawia się po wrzucenie D lub R . Obroty spadają do około 500 i silnik bardzo nierówno pracuje i leci czarny dym z wydechu. Po przełożeniu na P wszystko jest OK. Dzisiaj auto było podłączone pod Star Diagnose i też nic nie wyszło. Jak pisałem silnik na biegu jałowym pracuje normalnie na pełnym zakresie obrotów. Podczas ruszania z miejsca bardzo ciężko wchodzi na obroty , dopiero po 2000 obr/min dostaje kopa jak to było wcześniej. Dodam , bo to może być istotne silnik wzmocniony do 200 KM. Proszę o pomoc !!!
Silnik po uruchomieniu na zimno jak i ciepły pracuje idealnie, nie kopci specjalnie żadnych odstępstw od normy. Problem pojawia się po wrzucenie D lub R . Obroty spadają do około 500 i silnik bardzo nierówno pracuje i leci czarny dym z wydechu. Po przełożeniu na P wszystko jest OK. Dzisiaj auto było podłączone pod Star Diagnose i też nic nie wyszło. Jak pisałem silnik na biegu jałowym pracuje normalnie na pełnym zakresie obrotów. Podczas ruszania z miejsca bardzo ciężko wchodzi na obroty , dopiero po 2000 obr/min dostaje kopa jak to było wcześniej. Dodam , bo to może być istotne silnik wzmocniony do 200 KM. Proszę o pomoc !!!
E 270 CDI , WDB2100161B069569
Jak byl silnik wzmocniony? Co zrobione? Wszystko wskazuje na to ze pracuje w trybie awaryjnym. A jesli SD nic nie pokazuje to albo zostalo cos przeoczone albo ten "tjuning" cos nie halo.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Auto mam od 6 m-cy i wcześniej wszystko było OK. Dzisiaj przyszedł jakiś magik do warsztatu i stwierdził że to któryś wtryskiwacz... Wieczorem mam mieć info ... Proponują koszty 700 zł za sprawdzenie 5-u wtryskiwaczy i 600 zł wtryskiwacz za 1 szt. po regeneracji w bosch-u. Może jakieś sugestie co do cen ?
E 270 CDI , WDB2100161B069569
Tak, sprawdzenie wtryskiwaczy tj. test przelewowy możesz sam zrobić w garażu, koszt 5 rurek i 5 strzykawek to około 10zł.silverG pisze:Może jakieś sugestie co do cen ?
Możesz ich spytać jak oni chcą sprawdzać wtryski? Mają stół probierczy? Czy tylko odczyt z SD korekcji?
Regenaracja około wtrysku 150-200zł + części. Więc nie wiem czy kupować kolejne.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Witam ponownie.
Kontynuując temat pozostaję w problemie. Wczoraj odebrałem auto od mechanika bo chciał 3500 zł za wymianę wtryskiwaczy i powiedział że nie da gwarancji że to na pewno pomoże ... ( zapłacone - 760 zł za weryfikację wtrysków i podpięcie pod SD , problem pozostał ) Według innego magika do którego zabrałem auto twierdzi że to może być związane ze skrzynią biegów ... Auto w trakcie weryfikacji ... ( Czy są mechanicy którzy znają sie na tych autach ?????
Kontynuując temat pozostaję w problemie. Wczoraj odebrałem auto od mechanika bo chciał 3500 zł za wymianę wtryskiwaczy i powiedział że nie da gwarancji że to na pewno pomoże ... ( zapłacone - 760 zł za weryfikację wtrysków i podpięcie pod SD , problem pozostał ) Według innego magika do którego zabrałem auto twierdzi że to może być związane ze skrzynią biegów ... Auto w trakcie weryfikacji ... ( Czy są mechanicy którzy znają sie na tych autach ?????
E 270 CDI , WDB2100161B069569
Czy przypadkiem kolega noc nie ma warszatu w okolicach Warszawy... On jest tu autorytetem i on na pewno ci pomoze.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Jeżeli chodzi o cenę wtrysków i regeneracje to mi za regeneracje krzyknęli 350zł sztuka a na allegro znalazłem wtryski po regeneracji z 2 letnią gwarancją po 250zł
Co do usterki to podjedz do prawdziwego fachowca z dobrym komputerem niech sprawdzi błędy silnik i skrzynia.
Jeśli samochód podczas jazdy zachowuje się normalnie a tylko na biegu z wciśniętym hamulcem spada z obrotów to może konwerter kuleje.
Co do usterki to podjedz do prawdziwego fachowca z dobrym komputerem niech sprawdzi błędy silnik i skrzynia.
Jeśli samochód podczas jazdy zachowuje się normalnie a tylko na biegu z wciśniętym hamulcem spada z obrotów to może konwerter kuleje.
Witam
Co do adresu tego super warsztatu to żeby nie być zbyt dokładnym to chodzi o warsztat w Warszawie na ulicy Mińskiej ... Co do auta to na ten moment stoi w kolejnym warsztacie 2 dzień i szukają ???? ... Geniek83 ... też bym obstawiał skrzynię , aczkolwiek moja wiedza nie obejmuje tego ... konwertera ? , więc jeśli mógłbyś naświetlić bardziej temat to będę wdzięczny ( i jakieś info o ewentualnych cenach naprawy ? )
Co do adresu tego super warsztatu to żeby nie być zbyt dokładnym to chodzi o warsztat w Warszawie na ulicy Mińskiej ... Co do auta to na ten moment stoi w kolejnym warsztacie 2 dzień i szukają ???? ... Geniek83 ... też bym obstawiał skrzynię , aczkolwiek moja wiedza nie obejmuje tego ... konwertera ? , więc jeśli mógłbyś naświetlić bardziej temat to będę wdzięczny ( i jakieś info o ewentualnych cenach naprawy ? )
E 270 CDI , WDB2100161B069569
- redaktorbs
- Posty: 644
- Rejestracja: 8 gru 2010, o 01:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Co do warsztatu na Mińskiej, to mam jak najgorsze doświadczenia i zdecydowanie przestrzegam. Sam robię teraz samochód u pana Mianowskiego na Chełmżyńskiej i tam jest OK.silverG pisze:Witam
Co do adresu tego super warsztatu to żeby nie być zbyt dokładnym to chodzi o warsztat w Warszawie na ulicy Mińskiej ...
Adam
E270CDI Podwyższony Avantgarde
z działającym prawie wszystkim w środku!
Dostosowany do sterowania ręcznego
WDB2102161B284158
http://www.akceslab.pl
E270CDI Podwyższony Avantgarde
z działającym prawie wszystkim w środku!
Dostosowany do sterowania ręcznego
WDB2102161B284158
http://www.akceslab.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości