Zapieczona świeca na czwartym cylindrze W-210 E-220
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zapieczona świeca na czwartym cylindrze W-210 E-220
Witam.Mam zapieczoną świecę na czwartym cylindrze i szukam mechanika w okolicach katowic który wymieni ją bez zdejmowania głowicy.Może zna ktoś jakiegoś fachowca który to zrobi???Interesuje mnie też jakie są koszty wymiany takiej świecy???.Z góry dziękuję za pomoc.
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Jesli znajdziesz mechanika ktory sie podejmie wykrecenia za mala kwote i da gwarancje ze przy urwaniu - on pokryje dodatkowe koszty to Cie oswiece.matig20 pisze:zawsze jest ryzyko ale to juz ryzykuje mechanik... jeśli się podejmie
WD40 jest slabym odrdzewiaczem. Ja uzywam PBlaster, ktory lubi penetrowac 2 dni. Inni sa zadowoleni z Kroll.
Ustaw klucz dynamometryczny 20% ponizej momentu ukrecenia i probuj co kilka godzin.
Ja sie naczytalem horrorow o urwanych swiecach i gdy przyszlo do wymiany przy 400t bylem mile zaskoczony ze wszystkie wyszly od razy bez bolu. Nie byly zmieniane przez 120t ktore my jezdzimy a i sprzedajacy 2gi wlasciciel nic nie mowil o ich wymianie.
zanim oddałem swój samochód to się go pytałem czy napewno wykęci bez ściagania głowicy powiedział ze tak... ewentualnie w razie w tylko uszczelke pod głowice kupuje on reszte.... po za tym powiedział ze w w210 to częsty przypwadek zapiekania się świec.... i czesto to robi.... ma tam do tego jakiś przyżąd lecz nie widziałęm tego ;PKajtek1 pisze:Jesli znajdziesz mechanika ktory sie podejmie wykrecenia za mala kwote i da gwarancje ze przy urwaniu - on pokryje dodatkowe koszty to Cie oswiece.matig20 pisze:zawsze jest ryzyko ale to juz ryzykuje mechanik... jeśli się podejmie
WD40 jest slabym odrdzewiaczem. Ja uzywam PBlaster, ktory lubi penetrowac 2 dni. Inni sa zadowoleni z Kroll.
Ustaw klucz dynamometryczny 20% ponizej momentu ukrecenia i probuj co kilka godzin.
Ja sie naczytalem horrorow o urwanych swiecach i gdy przyszlo do wymiany przy 400t bylem mile zaskoczony ze wszystkie wyszly od razy bez bolu. Nie byly zmieniane przez 120t ktore my jezdzimy a i sprzedajacy 2gi wlasciciel nic nie mowil o ich wymianie.
ale powiem szczerze , że adrenalina była jak czekałem na samochód
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Uzywkiprelezabiusz pisze:matig20, To co on za swiece i filtr tam wsadzil ? ...
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 gru 2013, o 21:58
- Lokalizacja: Wałcz/Bournemouth UK
Witam, podepnę się pod temat. Właśnie jestem w trakcie wymiany świec . Udało mi się je odkręcić. Dodam ,że podstawą musi być rozgrzany silnik i gładko idzie przy 3,5-4.0 kg.(35-40 N.m) 4 Beru i jedna NGK . Mieszkam za granicą, będąc na urlopie w Polsce kupiłem świece, ponieważ byłem przekonany że dzięń wymiany musi nastąpić. Problem jest z nowymi świecami. Według mnie są za krótkie. Czy wiecie może do czego one będą pasować (NGK Y916J)?. Jakie powinienem zakupić? Dzięki za wszelkie info. Pozdrawiam
Chciałem dodać zdjęcie świeczek lecz to mój pierwszy post i jeszcze nie wszystko ogarniam
Chciałem dodać zdjęcie świeczek lecz to mój pierwszy post i jeszcze nie wszystko ogarniam
WDB2100101A029161
-aktualne i najlepsze W210 250d 95r
-aktualne i najlepsze W210 250d 95r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości