wymiana wtryskow w 320CDI

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
wysi31
Posty: 14
Rejestracja: 10 lis 2008, o 20:21
Lokalizacja: United Kingdom

wymiana wtryskow w 320CDI

Post autor: wysi31 »

no wiec posiliwszy sie forumowa wiedza na w/w temat zabralem sie do wymiany wtryskow... dwa pierwsze poszly lekko - choc przyznam sie urzywalem forumowego cwancyku - czyli poluzowalem srube lapy od wtrysku i odpalilem silnik az wtryski zaczely sie same ruszac - metoda stosowana oczywiscie do wykrecenia pojedynczego wtrysku i to zapieczonego...
ale do sprawy... podczas montarzu ostatniego wtrysku zerwalem gwint w otworze w bloku silnika. I teraz pytanie gwintowac na M7 czy moze M8, co wiecej: jakis srub urzyc - chodzi mi o oznaczenie materialu, zeby wiedziec o co sie w sklepie awanturowac :-) a uwierzcie ze w sklepie na bank beda schody - mieszkam na wyspach i jestem pewien ze podczas zakupu bede musial kilkukrotnie udowadniac ze wiem o co mi chodzi i ze tej sruby nie da sie zastapic sruba do drewna.. :-)

co do zerwanego gwintu - dziwne bo zerwal sie w polowie wkrecania a nie podczas dokrecania... tyle ze silnik byl jeszcze "cieply" powiedzmy.... moja glupota, co??
Vreg 320CDI Right Hand Drive :-)
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Gwint juz był przeciągnięty! Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
wysi31
Posty: 14
Rejestracja: 10 lis 2008, o 20:21
Lokalizacja: United Kingdom

Post autor: wysi31 »

oka! skonczylo sie na srubie M10x1.5 :-)

moja wlasna glupota - pamietajcie zeby przed dociaganiem srub wyczyscic otwor z brudow i plynow :-) hej!!!
Vreg 320CDI Right Hand Drive :-)
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Wysi! Wsadziłeś zwykłą śrubkę z budowy szklarni czy cóś! Czy nie lepiej był o wsadzić śrubkę z drobnym gwintem???A posmarować ją pierwej smarem Cu ?? Wszak kto smaruje ten .... nie ma problemów. Hej!

(uzurpatorom "HEJ" stanowcze NIE! ")
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
wysi31
Posty: 14
Rejestracja: 10 lis 2008, o 20:21
Lokalizacja: United Kingdom

Post autor: wysi31 »

dobra dobra - z kraju wszystko wydaje sie latwe.... postarajcie sie kupic srubke inna niz do drewna lub wyzej przywolanej szklarni na wyspach..... kochani u nas (czyli w Polsce) sklepik ze "specjalistycznymi" srubkami znajdziesz za rogiem... tu niestety jak znajdziesz jeden w 200tys miescie mozesz uwazac sie za szczesliwca... a sprzedawca ktory wie co to jes drobny gwint to juz wogole inna historia....

no pewnie ze uzurpatorom slowackiego HEJ mowimy stanowcze NIE :-)

ps. z pewnych "holenderskich" powodow zerwalem gwint M6, potem dobry i pomocny kolega nie oczyscil otworu z plynow i przy dokrecaniu zerwal M8 no i tym sposobem skonczylo sie na M10x1.5 :-) ..... zycie :-)
Vreg 320CDI Right Hand Drive :-)
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

wysi31 pisze:pamietajcie zeby przed dociaganiem srub wyczyscic otwor z brudow i plynow
--najlepiej sprężonym powietrzem, gdyby ktoś zamyślał sie dokonać tego pędzelkiem. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 36 gości