Wymiana pompy paliwa z Lucasa na Bosch - 2.2 D.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wymiana pompy paliwa z Lucasa na Bosch - 2.2 D.
Witam!!!
Od razu przepraszam jeżeli podobny temat już się pojawił. Szukałem ale nie znalazłem więc pozwoliłem sobie napisć.
Teść ma problem z pompą Lucasa, którą musi wymienić. Ktoś mu powiedział, że taniej będzie jak wymieni swoją pompę na pompę mechaniczną z Vito....
Pytanie czy faktycznie jest możliwość dokonania takiej zamiany, jak na to reaguje auto i jaki mniej więcej jest koszt takiej operacji...
Teść jeździ e klasą w210
VIN WDB2100041A608597
Z góry dzięki za pomoc
A powitalnia to gdzie.
Od razu przepraszam jeżeli podobny temat już się pojawił. Szukałem ale nie znalazłem więc pozwoliłem sobie napisć.
Teść ma problem z pompą Lucasa, którą musi wymienić. Ktoś mu powiedział, że taniej będzie jak wymieni swoją pompę na pompę mechaniczną z Vito....
Pytanie czy faktycznie jest możliwość dokonania takiej zamiany, jak na to reaguje auto i jaki mniej więcej jest koszt takiej operacji...
Teść jeździ e klasą w210
VIN WDB2100041A608597
Z góry dzięki za pomoc
A powitalnia to gdzie.
Ostatnio zmieniony 6 sty 2013, o 21:37 przez mandos, łącznie zmieniany 3 razy.
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
A jaki jest powód konieczności wymiany
O pompie Lucas i jej uszczelnianiu znajdziesz na tym forum i na forum w202.pl... Poczytaj, być może właśnie to jest powodem i da się ją naprawić nie przekraczając kwoty 300pln. Niestety większość mechaników (nawet dieslowców) ma jedynie szczątkowe pojęcie o tej pompie i idzie na łatwiznę, nierzadko naciągając klientów na koszty...
Wymiana na pompę rzędową (sekcyjną, a nie sekwencyjną ) zawsze wiąże się z pewnymi modyfikacjami, choćby sterowania nią, co wcale nie zmniejsza kosztów. Poza tym każda modyfikacja, zwłaszcza wykonana przez nie do końca obeznanego speca, powoduje prędzej czy później problemy...
O pompie Lucas i jej uszczelnianiu znajdziesz na tym forum i na forum w202.pl... Poczytaj, być może właśnie to jest powodem i da się ją naprawić nie przekraczając kwoty 300pln. Niestety większość mechaników (nawet dieslowców) ma jedynie szczątkowe pojęcie o tej pompie i idzie na łatwiznę, nierzadko naciągając klientów na koszty...
Wymiana na pompę rzędową (sekcyjną, a nie sekwencyjną ) zawsze wiąże się z pewnymi modyfikacjami, choćby sterowania nią, co wcale nie zmniejsza kosztów. Poza tym każda modyfikacja, zwłaszcza wykonana przez nie do końca obeznanego speca, powoduje prędzej czy później problemy...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Jestem właśnie po takiej wymianie , LUCAS został wywalony na śmietnik ( po kompletniej naprawie i regeneracji z wymianą czujnika za 2,5 tyś zł i tygodniu czekania u pompiarza - K***** z Sobótki pompa działa 8 miesięcy i czujnik od nowa się rozleciał i , K**** daje gwarancji 6 miesięcy :-x , po 8 miesiącach jak gdy problem powrócił powiedział że go to nie interesuje i kazał przywieść kolejne 2.5tyś ) Za wymianę - zamianę zapłaciłem 1400zł u pana Łukasza z Sztumskiej Wsi , pompa jest jak powiedział jest od Vito 2.3 D jestem bardzo zadowolony auto jest "jak nowe" , odpala na dotyk , nie odczułem w ogóle spadku mocy ani większego apetytu na paliwo ,, U mnie był Lucas z krótkim kablem i jedyny mankament to taki że obrotościomierz działa tylko do 3 tyś , przy pompie z długim kablem obrotościomierz działa w pełnej skali , Nie da sie tylko przerobić Mercedesa z automatyczną skrzynią biegów , ale już nie pamiętam dlaczego :mrgreen: , postaram sie jeszcze wrzucić fotki silnika po tej przeróbce ,
http://tablica.pl/oferta/pompa-lucasmer ... D3lJC.html
http://tablica.pl/oferta/pompa-lucasmer ... D3lJC.html
Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, o 15:38 przez bonifacq, łącznie zmieniany 2 razy.
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
fabek, bo mój Lucas działa odpukać bardzo dobrze od uszczelnia zrobiłem już 50 tyś , opisywane auto należy do mojego ojca ,,
avandgarde, co nie działa jak należy ?? uważasz że powinienem płacić co 8 - 9 miesięcy temu idiocie w Sobótce 2,5 tyś zł żeby mieć sprawne auto ?? i tylko ze strachem patrzeć na deskę kiedy znowu sie zapali EDC , .
Dopóki mój jeździ to niech jeździ ale jak by mi nawalił ten czujnik to od razu jadę do Sztum bez zastanawiania ,
avandgarde, co nie działa jak należy ?? uważasz że powinienem płacić co 8 - 9 miesięcy temu idiocie w Sobótce 2,5 tyś zł żeby mieć sprawne auto ?? i tylko ze strachem patrzeć na deskę kiedy znowu sie zapali EDC , .
Dopóki mój jeździ to niech jeździ ale jak by mi nawalił ten czujnik to od razu jadę do Sztum bez zastanawiania ,
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
bonifacq, Uważam że auto trzeba doprowadzic do stanu fabrycznego jeżeli sie nie da z przyczyn fizycznych lub finansowych to sprzedac i kupic cos na co będzie stac.
Napisałes sam że obrotomierz kreci do 3 tys .Są opinie że ogulnie te pompy z vito to doraziny zabieg ,ktos gdzies pisał że prędkości są ograniczone do 150 km/h ,są opinie że niektóre auta wogóle nie zabardzo współpracują z tą pompą.Dla mnie to jest to samo co wsadzic silnik 2,5 od audi,ponoc rosjanie mówia że też pasuje. :mrgreen:
Napisałes sam że obrotomierz kreci do 3 tys .Są opinie że ogulnie te pompy z vito to doraziny zabieg ,ktos gdzies pisał że prędkości są ograniczone do 150 km/h ,są opinie że niektóre auta wogóle nie zabardzo współpracują z tą pompą.Dla mnie to jest to samo co wsadzic silnik 2,5 od audi,ponoc rosjanie mówia że też pasuje. :mrgreen:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Hmm, a czym różnią sie pompy w 290TD i 220D oprócz producenta. Obie są przecież rozdzielaczowe...Tylko cena usługi większa.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, o 22:57 przez merlin, łącznie zmieniany 2 razy.
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
zaporożec dobre ;-) Jarecki500 tez tak chwalił 290TD na boschu i uszczelniał..Boscha
Czym niby sie róznia te 2 pompy skoro obie sa rozdzielaczowe ??
Czym niby sie róznia te 2 pompy skoro obie sa rozdzielaczowe ??
Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, o 22:58 przez merlin, łącznie zmieniany 3 razy.
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości