Słabo odpala
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Słabo odpala
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Mercedesa E300TD, w którym mam mały problem. Mianowicie, kiedy jest mniej niż pół baku paliwa mam problem z odpalaniem. Trzeba go długo kręcić zanim zassie paliwo i odpali. Zauważyłem ze w przewodach paliwowych koło filtra są pęcherzyki powietrza. Przezornie wymieniłem przewody, ale powietrze jest nadal (czy to jest normalne?, bo nigdy nie miałem diesla). Może ktoś z Was miał taki problem. Szukam rady co należy jeszcze sprawdzić. Na pompie paliwowej nie widać wycieków. Nie wiem jak go odpowietrzyć. Pozdrawiam
kiedys majac jeszcze w201 spotkal mnie ten sam problem i to na dodatek w niemczech na autobanie. tylko, ze u mnie podczas jazdy slabl. otworzylem maske i przewody byly na maxa zapowietrzone. sprawca zamieszania okazal sie doplywowy przewod paliwa "szmaciany", czyli gumowa rurka wzmocniona plecionka, ktora oczywiscie popekala ze starosci.
obstawiam, ze masz ten sam klopot. przy okazji mozesz wymienic filtr paliwa oraz sprawdz szczelnosc przewodow od pompy paliwa do silnika dla pewnosci.
obstawiam, ze masz ten sam klopot. przy okazji mozesz wymienic filtr paliwa oraz sprawdz szczelnosc przewodow od pompy paliwa do silnika dla pewnosci.
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Spróbuj odkręcić korek od baku,i musisz pojeżdżć trochę.Miałem to w c-klasie,wina lezałe po stronie odpowietrzania baku.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 28 cze 2008, o 00:46
- Lokalizacja: pniewy
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
no pyra to poznaniak:) kiedys byłem u pyrów malo mnie nie zabili na przejsciu dla pieszych tam pieszy to wróg trzeba miec kondyche aby cało przejsc przez przejscie
[ Dodano: 2008-08-16, 18:51 ]
koledze chodziło o to ze pewnie cofa sie paliwo do zbiornika jak masz caly zbiornik nie cofa sie bo poziom wysoko , jak masz pol cofa sie bo opada poziom , zanim pompa zassie to chwila mija dlatego nie pali ........
[ Dodano: 2008-08-16, 18:51 ]
koledze chodziło o to ze pewnie cofa sie paliwo do zbiornika jak masz caly zbiornik nie cofa sie bo poziom wysoko , jak masz pol cofa sie bo opada poziom , zanim pompa zassie to chwila mija dlatego nie pali ........
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 28 cze 2008, o 00:46
- Lokalizacja: pniewy
No ja tym bardziej, ale nie czaje Twojego postu... :shock:elegance2002 pisze:.Chudy pisze:No tak, tyle to zrozumiałem też, ale dlaczemu robić zaraz z całej Pyrlandii niedorozwojów? :roll:
chudy?ja sie nie wstydze tego,ze jestem z poznania
Ostatnio zmieniony 20 sie 2008, o 18:32 przez Chudy, łącznie zmieniany 1 raz.
Usterkę naprawiłem. Okazało się, że miałem nieszczelny przewód paliwowy, do tego uszkodzony był zawór zwrotny przy silniku. Jak miałem pełen bak to było ok., ale jak tylko paliwo zeszło poniżej połowy baku, to się cofało z przewodów, szczególnie jak stałem przodem pod górkę. Generalnie 300TD to mało skomplikowany silnik, więc wszystko udało mi się zrobić samemu. Pozdrawiam wszystkich. Każda rada się zawsze przyda
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości