Słabo odpala

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

guma1000
Posty: 30
Rejestracja: 5 sie 2008, o 20:33
Lokalizacja: Gdańsk

Słabo odpala

Post autor: guma1000 »

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Mercedesa E300TD, w którym mam mały problem. Mianowicie, kiedy jest mniej niż pół baku paliwa mam problem z odpalaniem. Trzeba go długo kręcić zanim zassie paliwo i odpali. Zauważyłem ze w przewodach paliwowych koło filtra są pęcherzyki powietrza. Przezornie wymieniłem przewody, ale powietrze jest nadal (czy to jest normalne?, bo nigdy nie miałem diesla). Może ktoś z Was miał taki problem. Szukam rady co należy jeszcze sprawdzić. Na pompie paliwowej nie widać wycieków. Nie wiem jak go odpowietrzyć. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

kiedys majac jeszcze w201 spotkal mnie ten sam problem i to na dodatek w niemczech na autobanie. tylko, ze u mnie podczas jazdy slabl. otworzylem maske i przewody byly na maxa zapowietrzone. sprawca zamieszania okazal sie doplywowy przewod paliwa "szmaciany", czyli gumowa rurka wzmocniona plecionka, ktora oczywiscie popekala ze starosci.

obstawiam, ze masz ten sam klopot. przy okazji mozesz wymienic filtr paliwa oraz sprawdz szczelnosc przewodow od pompy paliwa do silnika dla pewnosci.
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Spróbuj odkręcić korek od baku,i musisz pojeżdżć trochę.Miałem to w c-klasie,wina lezałe po stronie odpowietrzania baku.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
guma1000
Posty: 30
Rejestracja: 5 sie 2008, o 20:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: guma1000 »

Jutro tak zrobię. dzięki za radę
Awatar użytkownika
jaroslak
Posty: 7
Rejestracja: 10 sie 2008, o 13:51
Lokalizacja: Nie istotne

Post autor: jaroslak »

A ja miałem taki problem w cygarze pompa była do regeneracji ale to jest najczarnejsza opcja.
S80, Omcia a teraz Mesio i chyba zostanie.
elegance2002
Posty: 58
Rejestracja: 28 cze 2008, o 00:46
Lokalizacja: pniewy

Post autor: elegance2002 »

jaroslak pisze:A ja miałem taki problem w cygarze pompa była do regeneracji ale to jest najczarnejsza opcja.
aha to jak miałes pełen bak,to pompa była ok?
Awatar użytkownika
jaroslak
Posty: 7
Rejestracja: 10 sie 2008, o 13:51
Lokalizacja: Nie istotne

Post autor: jaroslak »

aha to jak miałes pełen bak,to pompa była ok?[/quote]

Nie rozumiem kolego co miałeś na myśli, ropa wracała się do zbiornika nie istote ile było w zbiorniku paliwa

[ Dodano: 2008-08-16, 17:29 ]
O przepraszam nie zauważyłem że Pyra.
S80, Omcia a teraz Mesio i chyba zostanie.
Chudy
VIP
Posty: 406
Rejestracja: 16 kwie 2008, o 18:43
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: Chudy »

jaroslak pisze: [ Dodano: 2008-08-16, 17:29 ]
O przepraszam nie zauważyłem że Pyra.
Nie rozumiem sugestii? :roll:
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera... :)

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

no pyra to poznaniak:) kiedys byłem u pyrów malo mnie nie zabili na przejsciu dla pieszych tam pieszy to wróg trzeba miec kondyche aby cało przejsc przez przejscie

[ Dodano: 2008-08-16, 18:51 ]
koledze chodziło o to ze pewnie cofa sie paliwo do zbiornika jak masz caly zbiornik nie cofa sie bo poziom wysoko , jak masz pol cofa sie bo opada poziom , zanim pompa zassie to chwila mija dlatego nie pali ........
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Chudy
VIP
Posty: 406
Rejestracja: 16 kwie 2008, o 18:43
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: Chudy »

No tak, tyle to zrozumiałem też, ale dlaczemu robić zaraz z całej Pyrlandii niedorozwojów? :roll:
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera... :)

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
elegance2002
Posty: 58
Rejestracja: 28 cze 2008, o 00:46
Lokalizacja: pniewy

Post autor: elegance2002 »

Chudy pisze:No tak, tyle to zrozumiałem też, ale dlaczemu robić zaraz z całej Pyrlandii niedorozwojów? :roll:
.
chudy?ja sie nie wstydze tego,ze jestem z poznania
Chudy
VIP
Posty: 406
Rejestracja: 16 kwie 2008, o 18:43
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: Chudy »

elegance2002 pisze:
Chudy pisze:No tak, tyle to zrozumiałem też, ale dlaczemu robić zaraz z całej Pyrlandii niedorozwojów? :roll:
.
chudy?ja sie nie wstydze tego,ze jestem z poznania
No ja tym bardziej, ale nie czaje Twojego postu... :shock:
Ostatnio zmieniony 20 sie 2008, o 18:32 przez Chudy, łącznie zmieniany 1 raz.
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera... :)

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
guma1000
Posty: 30
Rejestracja: 5 sie 2008, o 20:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: guma1000 »

Usterkę naprawiłem. Okazało się, że miałem nieszczelny przewód paliwowy, do tego uszkodzony był zawór zwrotny przy silniku. Jak miałem pełen bak to było ok., ale jak tylko paliwo zeszło poniżej połowy baku, to się cofało z przewodów, szczególnie jak stałem przodem pod górkę. Generalnie 300TD to mało skomplikowany silnik, więc wszystko udało mi się zrobić samemu. Pozdrawiam wszystkich. Każda rada się zawsze przyda
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

no przeciez tak mowilismy
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
JarkO1234
Posty: 4
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 08:31
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki

Post autor: JarkO1234 »

Witam
mam problem z odpaleniem rano , po długim postoju /E270 cdi/
odpali i zaraz zgasnie , po parokrotnym kreceniu odpala , i juz przez cały dzien jest dobrze
wymieniłem baterie , swiece , filtr paliwa a problem nadal jest
prosze o pomoc :cry: :cry:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości