silnik zgasł w czasie jazdy 300TD
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
silnik zgasł w czasie jazdy 300TD
Panowie piszę nowy temat nie czytając wcześniejszych, gdyż jestem na urlopie, a gwiazda mi zadziwiła. Potrzebuję szybkiego ratunku. Auto mi zgasło w czasie jazdy.Podejrzenie padło na filtr paliwa bo nie był wymieniany 2 lata.Po wymianie silnik odpalił i nawet chwilę chodził gdzieś 2 godziny. Nagle na wyświetlaczu pojawił się komunikat epc elektronik na krótką chwilę (czy jakoś tak) i auto zgasło. Przez przewody widzę ,że paliwa nie podaje. Sprawdziłem moduł przekaźników pod kątem zimnych lutów ale jest ok. Nie wiem co dalej sprawdzić. Macie jakieś pomysły? Z góry dziękuję. Karol.
Złotek
MB 300TD '98
WDB2100251A643165
MB 300TD '98
WDB2100251A643165
Teraz to się zapowietrzył, często wtedy występuje błąd EPC. Najlepiej jakbyś przewody sztywne na wtryskach poluzował i trochę pokręcił. Jeżeli nie masz możliwości to odkręć filtr, zalej ropą i kręć aż odpali. Możesz wspomóc się psiknięciem plakiem w dolot.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Tak zrobię. A jest jakaś znana przyczyna zapowietrzania? zbiornik jest zatankowany pod korek. Dodam że od czasu do czasu miał tendencję do gaśnięcia od razu po odpaleniu. Wtedy pomagały szybkie ruchy pedałem gazu i silnik uspokajał się ale przy tej operacji dymił niespalonym paliwem.
[ Dodano: 2015-06-30, 13:13 ]
Sprawdzę filtr ale przyczyna była też przed wymianą filtra
[ Dodano: 2015-06-30, 13:13 ]
Sprawdzę filtr ale przyczyna była też przed wymianą filtra
Złotek
MB 300TD '98
WDB2100251A643165
MB 300TD '98
WDB2100251A643165
Też ten czujnik podejrzewam ale jest on chyba też czujnikiem obrotów silnika a obroty do zgaśnięcia były. Nie było czegoś takiego, że najpierw padły obroty a potem silnik zgasł. Czy może się mylę...już sam nie wiem. Chyba bez kompa ani rusz. Przez panel klimatyzacji odczytam też błędy z silnika?
Złotek
MB 300TD '98
WDB2100251A643165
MB 300TD '98
WDB2100251A643165
Po prostu czujnik połozenia wału nie daje sygnału do zaworu paliwa i go nie otwiera. U mnie tak było z trzy razy zanim wymieniłem czujnik.Na plaka startował i chodził .Po dwóch tygodniach zgasł .Dostał plaka i zastartował ,następnego razu gdy zgasł miałem już nowy czujnik wymieniłem go i po problemie.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2015, o 19:33 przez kakadu, łącznie zmieniany 1 raz.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Przewody paliwowe też sprawdzę. Chcę poznać wszystkie możliwe opcje. Najgorsze jest to że jak ostygnie to odpala i chodzi. Można gazować ma moc nie ma problemów przy wchodzeniu w zakręty. Do pewnego momentu i odcina paliwo. A potem przy kręceniu rozrusznikiem widać powietrze w przewodach.
Złotek
MB 300TD '98
WDB2100251A643165
MB 300TD '98
WDB2100251A643165
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 16 gości