rolka od pompy wody obciera sie o obudowe wentylatora

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
radzioll
Posty: 296
Rejestracja: 1 wrz 2008, o 00:29
Lokalizacja: Łódź

rolka od pompy wody obciera sie o obudowe wentylatora

Post autor: radzioll »

Otworzyłem maskę i ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem, iż rolka od pompy wody jest świeżo obtarta. A z kolei obudowa od wentylatora jest wytarta. Jak samochód stoi to jest odstęp pomiędzy jednym a drugim. Jak się zapali to tez jest odstep.

Co zrobiłem:
- sprawdziłem czy wentylator jest dobrze zamontowany i przylega do chłodnicy
- wymieniałem poduchy pod silnikiem i skrzynia, ale to było rok temu...

Pasek już kupiłem do wymiany...

Czemu tak się robi? Macie jakiś pomysł? a najważniejsze co zrobić, aby tak sie nie działo?
Załączniki
2013-05-14-055 wersja2.jpg
Mercedes E 270 cdi GT - 2001 r. - AVANTGARDE - automat
WDB2100161B345096
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Zastanawiam się czy dolne mocowanie chłodnicy nie jest ułamane.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
sol9
VIP
Posty: 216
Rejestracja: 21 maja 2008, o 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sol9 »

fabek pisze:Zastanawiam się czy dolne mocowanie chłodnicy nie jest ułamane.
Widzialem przypadek kiedy auto bylo trafione, naprawione w aso a i tak chlodnica sie nie schodzila prawidlowo a rury z intercoolera ocieraly o podstawe chlodnicy.
pozdr
zzz

s320 cdi
Awatar użytkownika
radzioll
Posty: 296
Rejestracja: 1 wrz 2008, o 00:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: radzioll »

od gory i na wysokosci rolki, obudowa wiatraka sie nie rusza. jutro pojade na kanał to postaram sie zobaczyc od dołu.


PS auto nie miało wypadku...
Mercedes E 270 cdi GT - 2001 r. - AVANTGARDE - automat
WDB2100161B345096
Awatar użytkownika
Lookmal
VIP
Posty: 439
Rejestracja: 18 sie 2008, o 09:33
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Lookmal »

Nie musisz mieć wypadku, wystarczy że dobijesz przodem jadąc np. polną drogą a belka na której opiera się chłodnica potrafi się przegiąć do tyłu - ja tak zrobiłem swoim, wjechałem zeszłej zimy w zaspę - a pod nią była poprzeczna zapadlina. To nie było mocne uderzenie a chłodnica poszła dobre 5 cm w tył i ledwie z 1cm w górę.... Mechanik który mi to prostował śmiał się, że w swoim okularze zrobił tak 3x. Chłodnicę masz na oko w pionie?
Sprawdź czy plastikowe osłony pod silnikiem nie wyglądają na przesunięte/naprężone/wyrwane z mocowań.
W203 C270CDI WDB2030161F625560
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
Awatar użytkownika
radzioll
Posty: 296
Rejestracja: 1 wrz 2008, o 00:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: radzioll »

u mnie było to samo. mechanik naprostował belke i poki co jest ok.
teraz sobie przypominam, że uderzyłem na parkingu podziemnym przy zjezdzie, ale to nie było az takie mocne uderzenie. widac wystarczyło. klikam pomógł ;)
Mercedes E 270 cdi GT - 2001 r. - AVANTGARDE - automat
WDB2100161B345096
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

radzioll, to będzie właśnie to.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
Lookmal
VIP
Posty: 439
Rejestracja: 18 sie 2008, o 09:33
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Lookmal »

no i gitarka :)
W203 C270CDI WDB2030161F625560
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości