Witam.Posiadam do mojego auta trzy kluczyki,gdzie dwa z nich,to pełne rybki,a trzeci,to kluczyk serwisowy bez baterii.Od pewnego czasu jeden z kluczyków przestał reagować na centralny,oraz nie można go przekręcić w stacyjce,tylko puszcza blokada kier(bateria nowa).Uznałem,że zakończył swoje działanie od strony procesora.Przyszedł mi do głowy taki oto pomysł,by użyć przekładając procesorek z klucza serwisowego do tego uszkodzonego.I tu moje pytanie,czy jest to możliwe i da się to wykonać przeciętną lutownicą transformator.na co zwrócić szczeg.uwagę?
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Cewka jest oki,bo sprawdziłem ją b.dokładnie.Klucz przestał działać po wymianie baterii,niestety tylko świeci dioda,więc pomyślałem o przeszczepie procka z serwisowego.
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Fabek-nie pomogło naciskanie i do stacyjki.Poczytałem wiele postów w tym temacie i wciąż mi w głowie siedzi ten pomysł z przeszczepem procka.
Centralny też nie działa na tym kluczyku.
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
ja bym jeszcze spróbował kupić nowa baterie innego producenta, kiedys znajomy w s klasie tez miał takie cuda i dwa komplety baterii okazały sie do bani
Jesli Rybka w srodku wygląda tak to ciezko bedzie zrobic to zwykła transformatorówką
Najbezpieczniej byłby wylutować gorącym powietrzem i przylutować do innej płytki, konieczna bylaby stacja lutownicza z dobrym grotem żeby sobie nie narobić syfu.
Ale najpierw sprawdż baterie to że nowa to nie wyznacznik ;-)
Ostatnio zmieniony 20 sty 2011, o 16:19 przez danloop, łącznie zmieniany 1 raz.
E290 - od święta, na codzień -> BJ
WDB2100171A800044
Jak widzę bez precyzyjnego sprzętu i pewnej ręki się nie obejdzie,tylko czy ma to sens?,bo jeśli serwisowy kluczyk ma b.mało cykli,to po co się z tym męczyć?
p.s
bardzo ładna fotka :-)
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.