Reanimacja - kluczyk rybka

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Reanimacja - kluczyk rybka

Post autor: jordan121 »

Witam.Posiadam do mojego auta trzy kluczyki,gdzie dwa z nich,to pełne rybki,a trzeci,to kluczyk serwisowy bez baterii.Od pewnego czasu jeden z kluczyków przestał reagować na centralny,oraz nie można go przekręcić w stacyjce,tylko puszcza blokada kier(bateria nowa).Uznałem,że zakończył swoje działanie od strony procesora.Przyszedł mi do głowy taki oto pomysł,by użyć przekładając procesorek z klucza serwisowego do tego uszkodzonego.I tu moje pytanie,czy jest to możliwe i da się to wykonać przeciętną lutownicą transformator.na co zwrócić szczeg.uwagę?
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

sprwadzales cewke ? wkladales na jakas godz kluczyk do stacyjki ?
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

dokładnie j/w. rozebrać i sprawdzić cewkę, lubi się urwać.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

jordan121 pisze:Uznałem,że zakończył swoje działanie od strony procesora
Podjedź do Czeladzi na ul. Rzemieślniczą 3 warsztat Michał Dróżdż.
Sprawdzi twoje podejrzenie co do procesora i ew naprawi klucz.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Cewka jest oki,bo sprawdziłem ją b.dokładnie.Klucz przestał działać po wymianie baterii,niestety tylko świeci dioda,więc pomyślałem o przeszczepie procka z serwisowego.
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

a naciśnij dwa razy otwieranie, szybko włóż do stacyjki i przekręć na zapłon.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Jak blokada puszcza to cewka ok. A centalny działa jak nakierujesz kluczyk na okienko w klamce?
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Fabek-nie pomogło naciskanie i do stacyjki.Poczytałem wiele postów w tym temacie i wciąż mi w głowie siedzi ten pomysł z przeszczepem procka.
Centralny też nie działa na tym kluczyku.
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

jordan121 pisze:Centralny też nie działa na tym kluczyku.
No to mega dziwne, bo jak kluczyk odblokowuje blokadę, tzn że się łączy ze stacyjką i kompem. Czyli z klamką też powinien.

Spróbuj jeszcze jak pisali wyżej, zostawić kluczyk w stacyjce na godzinę.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Poszedłem włożyć na godz. klucz do stac.
A co się przez tą godzinę dzieje pomiędzy kluczem,a stacyjką?
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Hehe czary mary :-P Paru kolegom załapało jak mieli tzw. uśpiony kluczyk - na nic nie reagował.

Może tu tez magia zadziała.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
danloop
Posty: 661
Rejestracja: 29 mar 2010, o 18:23
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: danloop »

ja bym jeszcze spróbował kupić nowa baterie innego producenta, kiedys znajomy w s klasie tez miał takie cuda i dwa komplety baterii okazały sie do bani

Jesli Rybka w srodku wygląda tak to ciezko bedzie zrobic to zwykła transformatorówką

Obrazek

Najbezpieczniej byłby wylutować gorącym powietrzem i przylutować do innej płytki, konieczna bylaby stacja lutownicza z dobrym grotem żeby sobie nie narobić syfu.

Ale najpierw sprawdż baterie to że nowa to nie wyznacznik ;-)
Ostatnio zmieniony 20 sty 2011, o 16:19 przez danloop, łącznie zmieniany 1 raz.
E290 - od święta, na codzień -> BJ
WDB2100171A800044
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Jak widzę bez precyzyjnego sprzętu i pewnej ręki się nie obejdzie,tylko czy ma to sens?,bo jeśli serwisowy kluczyk ma b.mało cykli,to po co się z tym męczyć?
p.s
bardzo ładna fotka :-)
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
danloop
Posty: 661
Rejestracja: 29 mar 2010, o 18:23
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: danloop »

znalzałem w necia a dokładniej klik

co to znaczy mało cykli? że moze zadziała np 100 razy tylko?
E290 - od święta, na codzień -> BJ
WDB2100171A800044
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Gdzie na tych fotach znajduje się ta słynna ceweczka bo ja jeszcze nie miałem okazji rybki rozbierać.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości