rano słaby - w czym tkwi problem?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
rano słaby - w czym tkwi problem?
hello,
no i mojego mesia zlapal problem. silnik 3.0 diesel, automat, bez klimy. problem objawia sie, ze rano jest slaby, daje mu gazu, a topornie jedzie. dodam, ze pali na "cyk". po przejechaniu 10 kilometrow chodzi juz leciutko i bez znaczenia czy jest cieply czy troche ostygl. pierwszy raz spotkalem sie z takim problemem.
olej w silniku i skrzyni nowy. filtr powietrza i paliwa takze nowy.
z kolega windykatorkiem rozmawialem i zalecil sprawdzenie przeplywomierza i przewodow paliwowych. dopiero w czwartek to zrobie, bo nie mam sprzetu na miejscu.
macie jeszcze jakies pomysly?
[ Dodano: 2008-10-22, 08:44 ]
bede klikal "pomogl" :mrgreen:
no i mojego mesia zlapal problem. silnik 3.0 diesel, automat, bez klimy. problem objawia sie, ze rano jest slaby, daje mu gazu, a topornie jedzie. dodam, ze pali na "cyk". po przejechaniu 10 kilometrow chodzi juz leciutko i bez znaczenia czy jest cieply czy troche ostygl. pierwszy raz spotkalem sie z takim problemem.
olej w silniku i skrzyni nowy. filtr powietrza i paliwa takze nowy.
z kolega windykatorkiem rozmawialem i zalecil sprawdzenie przeplywomierza i przewodow paliwowych. dopiero w czwartek to zrobie, bo nie mam sprzetu na miejscu.
macie jeszcze jakies pomysly?
[ Dodano: 2008-10-22, 08:44 ]
bede klikal "pomogl" :mrgreen:
- kompressor
- Posty: 527
- Rejestracja: 1 kwie 2008, o 12:27
- Lokalizacja: Okolice Goleniowa
Re: rano słaby - w czym tkwi problem?
Rozumiem, że bez turbiny (wstaw w stopkę typ auta to będzie zawsze wiadomo)fabek pisze: problem. silnik 3.0 diesel,
Jak ładnie pali to nie wygląda na zapowietrzenie układu paliwowego.fabek pisze:rano jest slaby, daje mu gazu, a topornie jedzie. dodam, ze pali na "cyk"
Gdyby była walnięta przepływka to dziwne, że po jakimś czasie zaczyna ci jechać normalnie. U mnie musiałem wyłączyć i włączyć motor dopiero zaczynał mieć power.
Najlepiej jakbyć mógł rano podłączyć do kompa i zczytać parametry live. Dużo by się wyjaśniło.
W głowicy powinien być podgrzewacz paliwa. Może dopiero jak dostaje ciepłą ropkę to mu zaczyna smakować.
S210 300 DT
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
panowie problem rozwiazany juz w 80%. bylem na komputerze, wyskoczyl blad P0110 czyli czujnik temperatury powietrza dolotowego (22 na obrazku), nie ma przeplywomierza w tych silnikach panowie, takze nie zgadujcie :-) okazal sie pekniety kabelek od niego, ale nie bylo widac bo izolacja byla cala.
oprocz tego wyskoczyly dziwne dane np. temperatura cieczy -19 stopni (na minusie), co oczywiscie wskazuje padniety czujnik temperatury cieczy (10 lub 11 na obrazku). po weekendzie sie tym zajme, a tym czasem dzis rano wrazenie mialem ze lepiej chodzil. moze to tylko autosugestia ;-)
oprocz tego wyskoczyly dziwne dane np. temperatura cieczy -19 stopni (na minusie), co oczywiscie wskazuje padniety czujnik temperatury cieczy (10 lub 11 na obrazku). po weekendzie sie tym zajme, a tym czasem dzis rano wrazenie mialem ze lepiej chodzil. moze to tylko autosugestia ;-)
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
panowie, po paru dniach znowu zrobil sie slaby. okazalo sie czujnik temp. powietrza dolotowego (IAT) byl uszkodzony. wiec wymienilem na nowy i bez zmian. ku mojemu zaskoczeniu po wyjeciu czujnika auto jezdzi elegancko. czujnik jest ok, bo dobieralem go po numerze boschowskim. sprawdzalem go omomierzem i zachowuje sie poprawnie.
[ Dodano: 2008-11-04, 19:52 ]
przypominam, ze podczas diagnozy na cieplym silniku czujnik cieczy podawal temperature -10 st. C (ujemna). jutro sprawdze dokladnie ten czujnik.
gdzie szukac przyczyny?
[ Dodano: 2008-11-04, 19:52 ]
przypominam, ze podczas diagnozy na cieplym silniku czujnik cieczy podawal temperature -10 st. C (ujemna). jutro sprawdze dokladnie ten czujnik.
gdzie szukac przyczyny?
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
O ile tak jak twierdzisz jest to silnik bez turbiny i nie CDI
to powinien mieć diagnozę blinckodową.Musisz Sobie zrobić
przyrząd i Samemu diagnozować.
to powinien mieć diagnozę blinckodową.Musisz Sobie zrobić
przyrząd i Samemu diagnozować.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
to fajnie. nawet wiem jak to zrobic. ale upewnie sie. mam zlacze 38 pinowe oczywiscie.
1. na pinach 3 oraz 4 zamontowac zarowke.
2. na 2-3 sekundy dac mase (pin 1) na pin 3.
3. po 2 sekundach emituje kody blyskowe.
4. zapisac na kartce numer bledu.
5. wrocic do kroku 2, az zacznie powtarzac emitowane kody bledow.
zgadza sie??
kody bledow mam, ale dla pewnosci napisze je tutaj.
1. na pinach 3 oraz 4 zamontowac zarowke.
2. na 2-3 sekundy dac mase (pin 1) na pin 3.
3. po 2 sekundach emituje kody blyskowe.
4. zapisac na kartce numer bledu.
5. wrocic do kroku 2, az zacznie powtarzac emitowane kody bledow.
zgadza sie??
kody bledow mam, ale dla pewnosci napisze je tutaj.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Nie żarówkę tylko diodę LED z opornikiem około 120 Om.
Ale kody mam w pracy.Dam Ci je jutro tylko przybliż mi
swój silnik,a najlepszy będzie VIN to więcej znajdę na WIS.
Ale kody mam w pracy.Dam Ci je jutro tylko przybliż mi
swój silnik,a najlepszy będzie VIN to więcej znajdę na WIS.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 21 gości