Przepływomierz czy coś innego?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Przepływomierz czy coś innego?
Panowie proszę o pomoc.
Otóż kilka dni temu mój Mercedes jakby stracił moc, przejrzałem wiele tematów na forum, rozmawiałem ze znajomym, który miał podobny problem i zacząłem podejrzewać przepływomierz. Podjechałem do pobliskiego mechanika, podpiął pod komputer, wyskoczył błąd przepływomierza i powiedział, że jest do wymiany. Zamówiłem nowy wkład Pierburga, dziś zamontowałem ale nic się nie zmieniło, auto na postoju czasami kręci tylko do 3 tys obrotów a innym razem całkiem normalnie natomiast podczas jazdy tylko do 3 tys za każdym razem.
Odpiąłem akumulator na pół godziny ale nic to nie dało (a dodatkowo wyskoczyły błędy ABS i BAS)
Macie jakieś pomysły? Z góry dzięki.
Otóż kilka dni temu mój Mercedes jakby stracił moc, przejrzałem wiele tematów na forum, rozmawiałem ze znajomym, który miał podobny problem i zacząłem podejrzewać przepływomierz. Podjechałem do pobliskiego mechanika, podpiął pod komputer, wyskoczył błąd przepływomierza i powiedział, że jest do wymiany. Zamówiłem nowy wkład Pierburga, dziś zamontowałem ale nic się nie zmieniło, auto na postoju czasami kręci tylko do 3 tys obrotów a innym razem całkiem normalnie natomiast podczas jazdy tylko do 3 tys za każdym razem.
Odpiąłem akumulator na pół godziny ale nic to nie dało (a dodatkowo wyskoczyły błędy ABS i BAS)
Macie jakieś pomysły? Z góry dzięki.
Faktycznie kontrolki zgasły.
Przed chwilą było dokładnie tak:
Odpalam, na postoju wchodzi ładnie na obroty, nic nie przerywa itd. Na początku jazdy kręci spokojnie do 4 tys+ ale mocy niestety brak. Po przejechaniu kilku km jak się troche rozgrzeje idzie już tylko do 3 tys. i na postoju jest to samo.
Po odpięciu wtyczki przepływki nic się nie zmienia, więc raczej nie we wtyczce problem.
Przed chwilą było dokładnie tak:
Odpalam, na postoju wchodzi ładnie na obroty, nic nie przerywa itd. Na początku jazdy kręci spokojnie do 4 tys+ ale mocy niestety brak. Po przejechaniu kilku km jak się troche rozgrzeje idzie już tylko do 3 tys. i na postoju jest to samo.
Po odpięciu wtyczki przepływki nic się nie zmienia, więc raczej nie we wtyczce problem.
Mesio na pewno się przejęzyczył ,myślał dobrze napisał źle. Na postoju kreci do ok 4,5 tyś i odcina ,w trybie awaryjnym kręci do 3 tyś.perys92 pisze:Kiedy właśnie na postoju, zanim zacznę jazdę dochodzi bez problemu do 4,5tys
A nie jest tak, ze jeśli przepływka byłaby uszkodzona to po zdjeciu wtyczki auto powinno mieć więcej mocy?
Raczej błędna teoria z tą przepływką bo gdyby tak było to wystarczyło by wyrzucić przepływkę i auto miało by pełna moc.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
perys92 pisze:A czy to normalne, że tryb awaryjny załącza się dopiero po kilku kilometrach jazdy?
Możliwe zanim komp załapie że ma coś poprzestawiane to trochę potrwa.
Jeśli jakaś usterka będzie zagrażała życiu lub zdrowiu to wywali błąd od razu.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Może komuś się przyda:
Przepływomierz okazał się sprawny, wsadziłem od innego W210 i objawy nie ustąpiły.
Natomiast problem tkwił w zaworze turbiny (na obrazku)
a dokładniej w tym filterku, który znajduje się na dole, chwilowo wystarczyło go usunąć i zatkać wężyk aby podciśnienie wróciło do normy.
Znajomy powiedział, że mogę tak jezdzić bez problemu, co na ten temat myślicie? Chciałem nawet kupić ten filtr ale nie mogę go nigdzie znaleźć. W sumie nawet jak kupie nowy zawór to filtra w komplecie nie dostane.
Przepływomierz okazał się sprawny, wsadziłem od innego W210 i objawy nie ustąpiły.
Natomiast problem tkwił w zaworze turbiny (na obrazku)
a dokładniej w tym filterku, który znajduje się na dole, chwilowo wystarczyło go usunąć i zatkać wężyk aby podciśnienie wróciło do normy.
Znajomy powiedział, że mogę tak jezdzić bez problemu, co na ten temat myślicie? Chciałem nawet kupić ten filtr ale nie mogę go nigdzie znaleźć. W sumie nawet jak kupie nowy zawór to filtra w komplecie nie dostane.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości