Problem z powietrzem w układzie paliwowym
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 lip 2015, o 12:15
- Lokalizacja: Stronie śląskie
Problem z powietrzem w układzie paliwowym
ten nr.1 nie jest opisany skąd dokąd ,może ktoś opisać?
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 lip 2015, o 12:15
- Lokalizacja: Stronie śląskie
Re: Problem z powietrzem w układzie paliwowym
Ten czarny(nr1)to powrot zakonczony trojnikiem;(paliwko wraca do baku z filtra glownego, zaworu przelewu pompy i wtryskiwaczy)zbig.prezes-1 pisze:ten nr.1 nie jest opisany skąd dokąd ,może ktoś opisać?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 lip 2015, o 12:15
- Lokalizacja: Stronie śląskie
Re: Problem z powietrzem w układzie paliwowym
ten który opisujesz to 6 i 7 , 1 nie jest opisanyGawra pisze:Ten czarny(nr1)to powrot zakonczony trojnikiem;(paliwko wraca do baku z filtra glownego, zaworu przelewu pompy i wtryskiwaczy)zbig.prezes-1 pisze:ten nr.1 nie jest opisany skąd dokąd ,może ktoś opisać?
witam, również mam problem z powietrzem. Przyłączam sie do tematu bo zaraz będą pisać o tym żeby z korzystać z opcji szukaj, zamiast faktycznie pomoc.
Moje pytanie brzmi: czy w miejscu gdzie wchodzi wtyczka do gaszaka(ta z czterema pinami) ma być paliwo? u mnie jest tak ze po zdjeciu wtyczki, wszystko w tym gnieździe jest mokre od ropy.
Moje pytanie brzmi: czy w miejscu gdzie wchodzi wtyczka do gaszaka(ta z czterema pinami) ma być paliwo? u mnie jest tak ze po zdjeciu wtyczki, wszystko w tym gnieździe jest mokre od ropy.
Marecki90 pisze:
Moje pytanie brzmi: czy w miejscu gdzie wchodzi wtyczka do gaszaka(ta z czterema pinami) ma być paliwo? u mnie jest tak ze po zdjeciu wtyczki, wszystko w tym gnieździe jest mokre od ropy.
Nie ma prawa byc tam paliwa, powjnno byc sucho
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Dzieki wielkie masz racje, dzwonilem do pompiarza w sobótce i powiedział to samo pozdrawiamGawra pisze:Marecki90 pisze:
Moje pytanie brzmi: czy w miejscu gdzie wchodzi wtyczka do gaszaka(ta z czterema pinami) ma być paliwo? u mnie jest tak ze po zdjeciu wtyczki, wszystko w tym gnieździe jest mokre od ropy.
Nie ma prawa byc tam paliwa, powjnno byc sucho
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 lip 2015, o 12:15
- Lokalizacja: Stronie śląskie
witam też mam taki objaw jak to usuniesz to napisz czy coś się poprawiłoMarecki90 pisze:witam, również mam problem z powietrzem. Przyłączam sie do tematu bo zaraz będą pisać o tym żeby z korzystać z opcji szukaj, zamiast faktycznie pomoc.
Moje pytanie brzmi: czy w miejscu gdzie wchodzi wtyczka do gaszaka(ta z czterema pinami) ma być paliwo? u mnie jest tak ze po zdjeciu wtyczki, wszystko w tym gnieździe jest mokre od ropy.
Miałem taki sam objaw z gaszakiem i układ się zapowietrzał .Doszło do tego że po nocce nie zapalił.Po wymianie gaszaka wszystko jest ok.zbig.prezes-1 pisze:witam też mam taki objaw jak to usuniesz to napisz czy coś się poprawiło
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 13 gości