Problem z odpaleniem na ciepłym silniku
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Problem z odpaleniem na ciepłym silniku
witam
mam problem z moim Mercedesem 2151cm3 CDI, vin WDB2100071A909392
przy zimnym silniku pali normalnie
jak tylko złapie temperaturę silnika nie da się uruchomić - chyba, że poczeka się jakieś 15 minut aż ostygnie(ostatnio wyczaiłem, że jeżeli wciśnie mu się gaz do końca to załapuje w 99%)
Rozrusznik jest na pewno OK - jak się autko zagrzeje i nie chce zalapać to rozrusznik kilka razy obróci silnikiem i się rozłącza (i to mnie bardzo dziwi - słychać rozrusznik, ale bendix odbija - jak mówię rozrusznik sprawdzony, zregenerowany i na pewno jest OK)
samochód ma już swoje km przejechane
znajomy twierdzi, że to na bank wtryskiwacze
wszelkie sugestie mile widziane
jeżeli ktoś jest w stanie proszę o nr wtryskiwaczy
Druga sprawa...ostatnio walczę z kontrolkami ABS i ASR.
Nie gasną przy zapaleniu silnika - napięcie niby jest ok - pow. 10v przy rozruchu.
Ale jak tylko chwilę pochodzi - zgaszę silnik i zapalę to zazwyczaj gasną - w 90% przypadków kontrolki gasną jeżeli palę go z gazem.
Ostatnio nawet jak jest zimny i zapalę go z gazem to kontrolki zgasły...obstawiam dalej niskie napięcie a Wy?
pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie porady
mam problem z moim Mercedesem 2151cm3 CDI, vin WDB2100071A909392
przy zimnym silniku pali normalnie
jak tylko złapie temperaturę silnika nie da się uruchomić - chyba, że poczeka się jakieś 15 minut aż ostygnie(ostatnio wyczaiłem, że jeżeli wciśnie mu się gaz do końca to załapuje w 99%)
Rozrusznik jest na pewno OK - jak się autko zagrzeje i nie chce zalapać to rozrusznik kilka razy obróci silnikiem i się rozłącza (i to mnie bardzo dziwi - słychać rozrusznik, ale bendix odbija - jak mówię rozrusznik sprawdzony, zregenerowany i na pewno jest OK)
samochód ma już swoje km przejechane
znajomy twierdzi, że to na bank wtryskiwacze
wszelkie sugestie mile widziane
jeżeli ktoś jest w stanie proszę o nr wtryskiwaczy
Druga sprawa...ostatnio walczę z kontrolkami ABS i ASR.
Nie gasną przy zapaleniu silnika - napięcie niby jest ok - pow. 10v przy rozruchu.
Ale jak tylko chwilę pochodzi - zgaszę silnik i zapalę to zazwyczaj gasną - w 90% przypadków kontrolki gasną jeżeli palę go z gazem.
Ostatnio nawet jak jest zimny i zapalę go z gazem to kontrolki zgasły...obstawiam dalej niskie napięcie a Wy?
pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie porady
W210 E200 CDI 1999r Classic
Ciepły ON sie gorzej spręża.
Moja krówka pali tym lepiej im zimniej! najlepiej przy minus 30 stC co jest dziwne.
Ale Krówki tak maja i Pastuszkowie sie cieszą.
Na gorąco kręci 1-2 sek i tak ma być. U Krówki.
U ciebie: masz zdupcony układ wtryskowy. Stawiam na pompkę. NIestety.
Test; : wyjeździj paliwo do min. i podjedź na stacyjke paliwowa i zalej ją do pełna zimnym paliwkiem i przejedż 100 m , zgaś i po chwili odpal.
Jak odpali na dyg to wyjdzie na moje.
Po drodze odmów 2 zdrowaśki abym sie mylił.
Hej!
Moja krówka pali tym lepiej im zimniej! najlepiej przy minus 30 stC co jest dziwne.
Ale Krówki tak maja i Pastuszkowie sie cieszą.
Na gorąco kręci 1-2 sek i tak ma być. U Krówki.
U ciebie: masz zdupcony układ wtryskowy. Stawiam na pompkę. NIestety.
Test; : wyjeździj paliwo do min. i podjedź na stacyjke paliwowa i zalej ją do pełna zimnym paliwkiem i przejedż 100 m , zgaś i po chwili odpal.
Jak odpali na dyg to wyjdzie na moje.
Po drodze odmów 2 zdrowaśki abym sie mylił.
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Zrob jak Baca mowi/pisze. Sprawdz jeszcze czy nie masz powietrza w przewodach paliwowych,
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
fikogo, witam warto prócz wtryskiwaczy sprawdzić też czujnik wału korbowego i wałka rozrządu.
mam tak samo i wydaje mi się, że jest to problem jednak. ciepły ON dużo lepiej się rozpyla.baca pisze:Ciepły ON sie gorzej spręża.
Moja krówka pali tym lepiej im zimniej! najlepiej przy minus 30 stC co jest dziwne.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Tak jak koledzy piszą jeden z wtrysków daje za duzo na przelew.Test wskazany. :->
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Witam też walczę z tym problemem SD nic nie znajduje, korekta paliwa w/g SD wzorcowo czyli wtryski powinny być ok ,nie zrobiłem testu przelewowego'',oringi nowe również te w zaworze na listwie i tu pytanie do kolegów jakie są objawy padającej pompki wstępnej (bowiem na listwie na jałowym ciśnienie 256 bar dlatego nie podejrzewam pompy wysokiego ) ew jak ją sprawdzić tzn jaką powinna mieć wydajność może jakieś sugestie
Avangarda 270cdi 2000 WDB2100161B235649
W 202,W 124, W 115.
Mam nadzwyczaj prosty smak: zawsze zadowala mnie to, co najlepsze.
W 202,W 124, W 115.
Mam nadzwyczaj prosty smak: zawsze zadowala mnie to, co najlepsze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości