Problem z odpalaniem E270CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Problem z odpalaniem E270CDI
Mam kolejny problem, czasami autko nie chce odpalić, byłem u komputerowca i stwierdził że na listwie spada ciśnienie i trzeba wymienić zawór ciśnienia paliwa na listwie no i wymieniłem i dalej jak chce to zapala jak nie chce to nie zapala. Na listwie minimalne ciśnienie chyba ma wynosić 150bar żeby odpalił a mu w ciągu 10 minut spada do 0.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:34
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: Problem z odpalaniem E270CDI
Jeżeli regulator ciśnienia na listwie jest sprawny to przyczyną tak szybkiego spadku cisnienia może być nieszczelny wtryskiwacz. Sprawdź czy nie przybywa Ci oleju w misce olejowej.koala212 pisze: Na listwie minimalne ciśnienie chyba ma wynosić 150bar żeby odpalił a mu w ciągu 10 minut spada do 0.
Pozdr.
Vito 115 CDI 2005r.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
Problem z odpalaniem E270CDI
Kręci rozrusznikiem, kontrolki grzania się palą, ale niestety nie odpala.
Jeśli miałeś cokolwiek do czynienia z mechaniką, kup samostart i w momencie odpalania z dużej odległości psikaj mu w dolot, a druga osoba niech uruchamia silnik. Specjalnie piszę o jakiejkolwiek wiedzy mechanicznej, gdyż ludzie kupują samostarty, leją je ile wlezie, a potem się dziwią, że silnik zmienia odgłos :-?
Rozumiem, że wymieniałeś zawór na tyle listwy wtryskowej? Jeśli tak, to czy przypatrzyłeś się uszczelnieniu na nim - ono lubi pękać, nic się nigdzie nie leje, a CDI nie chce dobrze wtedy odpalać. Ten "plak" to po to, że może układ jest zapowietrzony - nieraz sama pompa nie może przebić powietrza, nieraz wtryski nie są dobrze odpowietrzone. Jak ci na nim odpali, pochodzi chwilkę, zgaś go i spróbuj tradycyjną metodą uruchomić. Daj znać, jaki wynik.
PS.
Oczywiście rozumiem, że to co piszą koledzy (np o nieszczelnościach) zostało przez ciebie dokładnie zbadane?
Rozumiem, że wymieniałeś zawór na tyle listwy wtryskowej? Jeśli tak, to czy przypatrzyłeś się uszczelnieniu na nim - ono lubi pękać, nic się nigdzie nie leje, a CDI nie chce dobrze wtedy odpalać. Ten "plak" to po to, że może układ jest zapowietrzony - nieraz sama pompa nie może przebić powietrza, nieraz wtryski nie są dobrze odpowietrzone. Jak ci na nim odpali, pochodzi chwilkę, zgaś go i spróbuj tradycyjną metodą uruchomić. Daj znać, jaki wynik.
PS.
Oczywiście rozumiem, że to co piszą koledzy (np o nieszczelnościach) zostało przez ciebie dokładnie zbadane?
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Kolego a od kiedy do tych samochodów stosuje się dezydoranty.Stosowanie tego badziewia żle się kończy dla motoru.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
oczywiście, że kończy się źle - jak ktoś nieumiejętnie to stosuje. I to nie tylko dla tego motoru. Ty widzę, że nigdy nie stosowałeś, a opinia jest podsłuchana i powtarzana bez weryfikacji.avandgarde pisze:Kolego a od kiedy do tych samochodów stosuje się dezydoranty.Stosowanie tego badziewia źle się kończy dla motoru.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Za starych czasów stosowałem to w Starach ,Jelczach, Białoruśkach itp. i itd i nie tylko to się stosowało tagże mam pojęcie troszkę o tym.luki79 pisze:oczywiście, że kończy się źle - jak ktoś nieumiejętnie to stosuje. I to nie tylko dla tego motoru. Ty widzę, że nigdy nie stosowałeś, a opinia jest podsłuchana i powtarzana bez weryfikacji.avandgarde pisze:Kolego a od kiedy do tych samochodów stosuje się dezydoranty.Stosowanie tego badziewia źle się kończy dla motoru.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
pisząc, że "ty nigdy nie stosowałeś", miałem na myśli silniki nowożytnej epoki a nie przedpotopowe - bo właśnie o takich tu piszemy. Powyższym cytatem tylko jeszcze mocniej udowadniasz moją tezę, że jednak tego nie stosowałeś w młodych pojazdach -a przez to twa opinia, że "kończy się to źle" jest podsłuchana i powtarzana bez weryfikacji.avandgarde pisze:Za starych czasów stosowałem to w Starach ,Jelczach, Białoruśkach
Więc piszę: ponieważ zdarza mi się stosować "odświeżacze" i wiem jak to robić, jeszcze nigdy nie zakończyło się to u mnie źle dla motoru - a nieraz ratowało sytuację.
I chcę podkreślić: używam jako ostateczność, a nie "lek na całe zło".
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości