Problem po wymianie silnika 320 CDI

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
luk4204
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2016, o 19:42
Lokalizacja: Polska Lubuskie

Problem po wymianie silnika 320 CDI

Post autor: luk4204 »

Witam, w moim mietku W210 320 CDI 2001 padł silnik :rozpacz: , dostałem drugi lecz nie kompletny musiałem poprzekładać Pompa WC, Pompa Wstępna, turbo, alternator, odma (stara była mokra z oleju a moja nowa), Pompa Vacum, listwę wtryskową ponieważ stara była bez regulatora ciśnienia paliwa i na wpadało troszkę syfku, nowy filtr paliwa. Po założeniu wszystkiego auto odpaliło lecz często gaśnie i wchodzi w tryb awaryjny :help: , po podpięciu kompa (delphi) 2 błędy (EGR i P1187 Monitor ciśnienia w rampie) zauważyłem że auto gaśnie jak osiąga ciśnienie 500 bar bez dodawania gazu. co może być przyczyną błędu P1187 raczej on będzie przyczyną wyłączania się silnika. Osprzęt który przełożyłem jest na pewno sprawny bo chodził do końca w starym silniku. Auto przeważnie gaśnie na wolnych obrotach. Zastanawiam się bo w pompie WC jest taki element który wchodzi do silnika i napędza pompę WC (na dołączonej fotce element nr 11) może ma znaczenie w jakim kierunku jest włożony. Jakie powinno być ciśnienie paliwa na listwie ? Pozdrawiam
Załączniki
POMPA WC
POMPA WC
Awatar użytkownika
luk4204
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2016, o 19:42
Lokalizacja: Polska Lubuskie

Re: Problem po wymianie silnika 320 CDI

Post autor: luk4204 »

luk4204 pisze: 2 lip 2019, o 10:56 Witam, w moim mietku W210 320 CDI 2001 padł silnik :rozpacz: , dostałem drugi lecz nie kompletny musiałem poprzekładać Pompa WC, Pompa Wstępna, turbo, alternator, odma (stara była mokra z oleju a moja nowa), Pompa Vacum, listwę wtryskową ponieważ stara była bez regulatora ciśnienia paliwa i na wpadało troszkę syfku, nowy filtr paliwa. Po założeniu wszystkiego auto odpaliło lecz często gaśnie i wchodzi w tryb awaryjny :help: , po podpięciu kompa (delphi) 2 błędy (EGR i P1187 Monitor ciśnienia w rampie) zauważyłem że auto gaśnie jak osiąga ciśnienie 500 bar bez dodawania gazu. co może być przyczyną błędu P1187 raczej on będzie przyczyną wyłączania się silnika. Osprzęt który przełożyłem jest na pewno sprawny bo chodził do końca w starym silniku. Auto przeważnie gaśnie na wolnych obrotach. Zastanawiam się bo w pompie WC jest taki element który wchodzi do silnika i napędza pompę WC (na dołączonej fotce element nr 11) może ma znaczenie w jakim kierunku jest włożony. Jakie powinno być ciśnienie paliwa na listwie ? Pozdrawiam

Witam po dłuższej przerwie, okazało się że przyczyną wyłączania się auta było powietrze w układzie paliwowym. Wymienilem wszystkie wężyki elastyczne i oringi i problem zniknął.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości