pomocy :)) help... nie odpala

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

pomocy :)) help... nie odpala

Post autor: windykatorek »

witam ponownie pytam nawet najbardziej durne pomysły mile widziane:))

auto rano nie odpala , odpala dopiero za 3 cim razem na gazie odpali za pierwszym i wszystko jest ok , na benzynie wejdzie na obroty 1200 i zaraz gasnie do tej pory zrobiłem :
- podłaczenie pod kompa w mercedesie brak błedów (serwis)
-wstawiłem zaworek zwrotny myslałem ze cofa sie paliwo
-sprawdziłem wydajnosc pompy i układu paliwowego cisnienie 3,5 bara ok
-kupiłem nowy boscha regulator cisnienia 230 zł stary moge oddac jest sprawny:)) chce 100 zł
-sprawdziłem sonde na ciepłym silniku pracuje slicznie, tu nurtuje mnie pytanie moze sonda nie ma podgrzewania rano i dlatego tak sie dzieje ..jak sprawdzic podgrzewanie sondy napiecie oczywiscie jest w kostce
-wsadziłem nowy przepływomierz ze sklepu ale nie oryginał
- czujniki temperatury maja dobra opornosci i pokazuja dobra temperature pomierzyłem sam
-odłaczyłem cała inst gazowa zresetowałem kompa , właczyłem oryginalne wtyczki do wtrysków smigałem cały dzien na pb bez zmian
-wlałem do baku cudowneo oczyszczacza wtrysków
-zmieniony filtr paliwa i powietrza
-przepustnica czyszczona
-przekaznik pompy ok


aa po odłaczeniu przepływomierza wartosci na sondzie ida do 0 a nawet lekko w minus czyli mieszanka robi sie bardzo biedna wiec to chyba jest ok czyli po odłaczeniu przpeływomierza to napewno nie odpali bo ma zamała dawke paliwa , i nie ma danych o temperaturze powietrza zasysanego bo w przepływce jest termistor
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

moze banalne, ale sprawdz swiece i czy przebic na kablach nie ma. jak nie odpala to logiczne jest, ze albo nie podaje mu paliwa przy rozruchu jak trzeba, albo nie ma iskry odpowiedniej. tymi sciezkami bym sie kierowal.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

swiece nowe ... juz drugi komplet jakby to były kable to by nie odpalał idealnie na gazie za pierwszym razem , kable psikałem w nocy woda nic nie swieci na fioletowo:)
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

pozostaje tej sondy sie uczepic. moze na noc zostaw w serwisie zeby rano mogli zimnego pod komputer od razu podlaczyc i sprawdzic jakie dane podaje.
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Z tego co widzę sprawdziłeś chyba wszytko, ja nie mam benzynki ale trochę wygląda to tak jakby jakby nie mógł zaciągnąć paliwa. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak to jest w PB , ale spróbuj sprawdzić czy są gdzieś jeszcze filtry paliwa i czy przez przypadek nie zalałeś do baku jakiegoś shita. Czy spaliny mają jakiś specyficzny kolor?
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

fabek pisze:pozostaje tej sondy sie uczepic. moze na noc zostaw w serwisie zeby rano mogli zimnego pod komputer od razu podlaczyc i sprawdzic jakie dane podaje.
Sygnał z sondy jest ignorowany przez sterownik, gdy silnik jest zimny, więc nie stawiałbym jednak na nią.
Druga część zdania jednak jest bardzo dobrym pomysłem: może spróbuj poprzedniego dnia zapiąć manometr na przewód paliwowy, kontrolkę wpiąć w przewód którym idzie sygnał do uruchomienia pompy paliwa, oscyloskop podpiąć pod czujnik obrotów wału i rano przy uruchamianiu silnika obserwować, który parametr znika powodując gaśnięcie silnika.
Mój pomysł brzmi może trochę kosmicznie, ale w takich przypadkach chyba trzeba w ten sposób sobie radzić (przynajmniej mi ten sposób przynosił sukces).
Jeszcze jedno: nie znam danych, więc to tylko zapytanie, ale wielopunktowy wtrysk w silniku M104 miał 6 barów ciśnienia - na pewno w Twoim silniku ma być 3,5?
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

febek sonda sprawdzona oscycluje poprawnie po nagrzaniu , grzałka sondy sprawna zasilanie na kostkach ok sonda odpada , servis juz go miał wie pan moze cos z ecu bo tak to wszystko dobrze . ceny eku nie znam nawet nie pytałem , nic nie wzieli bo nic nie zrobili w sumie ich cała praca polegała chyba na podpieciu kompa a ze nie ma zadnych błedów to polegli ,

elspasoo paliwo zaciaga rano nabija odrazu cisnienie nawet idac tropem ze paliwo wraca do baku i rano nie ma mocy go zassac wsadziłem miedzy filtr a pompe zaworek zwrotny taki za 29 zł wiec paliwo sie nie cofa nic to kompletnie nie dało .....

luki79 cinienie na listwie po odłaczeniu wezyka od regulatora ma byc 3,8-4,2
po podłaczeniu wezyka do regulatora i podaniu na regulator 0,5 bara ma spasc do 3,2-3,6 . sam regulator w spoczynku ma trzymac 3,8 wiec 3,5 to jest ok w koncu regulator mam nowy a pompa podaje do 6,7 bar wiec tu jest ok
czujnik wału sprawdzony , pompa ałacza sie rano słychac jak pracuje zaraz po przekreceniu kluczyków ,jutro jeszcze pomierze przepustnice bo Mark podał mi rozpiske pinów a w tygodniu bede miał oryginalna przepływke boscha w sumie kilka
sztuk na próbe , i tu chyba moje pomysły sie skoncza........

AUTO NA GAZIE ODPALA ZA PIERWSZYM RAZEM

czy orientujecie sie czy mozna zrobic tryb live jakims urzadzeniem w 97 roku , bo z tego co sie owiadywałem to nie mozna
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

windykatorek pisze: AUTO NA GAZIE ODPALA ZA PIERWSZYM RAZEM

czy orientujecie sie czy mozna zrobic tryb live jakims urzadzeniem w 97 roku , bo z tego co sie owiadywałem to nie mozna
windykatorek zobaczysz to bedzie jakas glupotka z tym paleniem z rana. moze gdzies woda sie skrapla lub powietrze sie dostaje do przewodow paliwowych. moze jakis syf do baku wpadl :-> nie chce mi sie wierzyc, ze to wina ecu.

co to drugiego pytania patrzyles interefejs carsoft 7.4?
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

car soft to zabawka nie widzi błedów i ogolnie takie sobie do grzebania , on ma od 99 w gore live date , na car sofcie nie mozna polegac , nie w ecu tez nie wierze. co nie znaczy ze z czasem nie zaczne ..........
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Chudy
VIP
Posty: 406
Rejestracja: 16 kwie 2008, o 18:43
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: Chudy »

Windykatorek Ty stary wyjadaczu, nie wiesz że w działach ogólnych się tematów nie zakłada? Ojjj.... Wstydź się... Jaki Ty przykład dajesz... :-P
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera... :)

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

windykatorek pisze:car soft to zabawka nie widzi błedów i ogolnie takie sobie do grzebania , on ma od 99 w gore live date , na car sofcie nie mozna polegac , nie w ecu tez nie wierze. co nie znaczy ze z czasem nie zaczne ..........
sam wiesz jak to w serwisie bywa, jak czegos nie wiedza to zwala na komputer i powiedza ze najlepiej wymienic, a ze to klient oplaca takie przyjemnosci, a serwis sie moze mylic to juz inna historia.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

Chudy, pełna skrucha , przeprosiny , focha brak :oops: pomyliłem sie z wrazenia bo juz wymiekam z tym mesiem

[ Dodano: 2008-10-06, 16:03 ]
dzisiaj dostałem przepływke boscha po 40 tys bodajze , wymyłem ja wstawiłem odpiałem aku dałem mu pochodzi na paliwie z klima i bez , auto ma lepsze kopyto to czuc , zobaczymy co bedzie ranoo:) bo mnie juz ku**** bierze na to nie odpalanie
Chudy: Windykatorek rozumiem Twoje nerwy, ale daj przykład innym że można inaczej wyrażać swoje emocje. To nie ONET!

[ Dodano: 2008-10-07, 07:24 ]
Chudy alez ty sie zabrałeś za pilnowanie pożadku widze ze tu juz nie ma żartów :-|

[ Dodano: 2008-10-07, 07:27 ]
a wracajac do tematu , dostał nowy przepływomierz boscha i co sie zmieniło ... za pierwszym razem dalej nie odpala wejdzie na sekunde na 1200 i dół , za drugim nie szarpie nie drzy odpala poprawnie nie gasnie , niestey mieszanka na wolnych obrotach jest uboga i nie oscyluje . na wysokich jest poprawnie

[ Dodano: 2008-10-07, 17:09 ]
moze juz wiem co to;d

[ Dodano: 2008-10-09, 20:22 ]
hahahhaah naprawiłem ja sam:))) wiem wiem co to jest , ogolnie trwało to 4 mc wydałem kupe kasy na rozne podmianki , wszystkie filtry , podmianki , komputer dwa razy , swoj czas mierzenie wszystkiego co dało sie zmierzyc , czyszczenie przepustnicy , swiece kable , przeorałem wszystko :))) i ta jedna rzecz ktora w aso kosztuje całe 18 zł była popsuta:), mark nikomu nic nie mów bedziemy przyjmować kożysci materialne za pomoc w naprawie tej usterki
Ostatnio zmieniony 6 paź 2008, o 20:03 przez windykatorek, łącznie zmieniany 1 raz.
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 34 gości