Pomocy EPC MOTOR ELEKTRONIK
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Pomocy EPC MOTOR ELEKTRONIK
Witam i proszę o pomoc
od kilku miesięcy mam dość poważny problem z mercedesem 210 2,9 disel automat
Mianowicie podczas jazdy zazwyczaj na zimnym silniku, zazwyczaj po kilku dniach stania na parkingu samochód gaśnie wyświetla się monit EPC MOTOR ELEKTRONIK i koniec jazdy( na chwile)Wyciągam kluczyk wkładam kluczyk ODPALAM od ręki i jade dalej !!!! Byłem w warsztacie wzruszają ramionami bo błąd wskazuje pompe ale w tym układzie nie mógłbym odpalić-- KAZALI JEŹDZIC:) Może ktoś spotkał się z takim zachowaniem auta. To co jesze może być ważne dziaje się to bez względu na to gdzie tankuje ile jest paliwa w zbiorniku występuje do tej bynajmnie pory na chłodnym silniku i mam wrażenie że wówczas gdy ściągam noge z gazu i zaczynam tym samych hamować silnikiem Proszę o pomoc. Czy może mieć to coś wspolnego z elektryką? bo mniej więcej od tego samego czasu mam mały z nią problem (sterowanie w lewych i prawych drzwiach)
od kilku miesięcy mam dość poważny problem z mercedesem 210 2,9 disel automat
Mianowicie podczas jazdy zazwyczaj na zimnym silniku, zazwyczaj po kilku dniach stania na parkingu samochód gaśnie wyświetla się monit EPC MOTOR ELEKTRONIK i koniec jazdy( na chwile)Wyciągam kluczyk wkładam kluczyk ODPALAM od ręki i jade dalej !!!! Byłem w warsztacie wzruszają ramionami bo błąd wskazuje pompe ale w tym układzie nie mógłbym odpalić-- KAZALI JEŹDZIC:) Może ktoś spotkał się z takim zachowaniem auta. To co jesze może być ważne dziaje się to bez względu na to gdzie tankuje ile jest paliwa w zbiorniku występuje do tej bynajmnie pory na chłodnym silniku i mam wrażenie że wówczas gdy ściągam noge z gazu i zaczynam tym samych hamować silnikiem Proszę o pomoc. Czy może mieć to coś wspolnego z elektryką? bo mniej więcej od tego samego czasu mam mały z nią problem (sterowanie w lewych i prawych drzwiach)
podepnę sie pod temat,
Gasząc dzisiaj auto po przekręceniu stacyjki silnik chodził jeszcze ok 1-2s. Po dopalaniu pojawił sie kominikat EPC Motor Elektronik, silnik chyba przeszedł w tryb awaryjny bo kręci tylko do 3tys. Skrzynia działa normalnie, na kick reaguje, ale czuć, że jest słabszy. moze coś poradzicie? czy lejące lub zacinające się wtryski(na jednym garku chyba sie przycina) mogą być przyczyną?
Gasząc dzisiaj auto po przekręceniu stacyjki silnik chodził jeszcze ok 1-2s. Po dopalaniu pojawił sie kominikat EPC Motor Elektronik, silnik chyba przeszedł w tryb awaryjny bo kręci tylko do 3tys. Skrzynia działa normalnie, na kick reaguje, ale czuć, że jest słabszy. moze coś poradzicie? czy lejące lub zacinające się wtryski(na jednym garku chyba sie przycina) mogą być przyczyną?
VITO F W638 112CDi "Westfalia" '99 automatic
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
niajnia pisze:u mnie taki komunikat się wyświetla tylko po naciśnięciu pedału gazu na maxa, kick nie działa i wyświetla się komunikat, ale samochód dalej jedzie normalnie, żadnego trybu awaryjnego, co to może być?
Potencjometr gazu. mialem to samo
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
niajnia pisze:wymienię to
Wg mnie, nie ma co zgadywać.niajnia pisze:czy to już co innego?
Potencjometr gazu nowy kosztuje krocie, a takie wymienianie w ciemno szarpnie mocno po kieszeni. Lepiej odżałować te 100-200pln, pojechać na Star Diagnosis i po błędach dojść w czym problem...
Można uczyć się na błędach, ale lepiej uczyć się na błędach z SD :mrgreen:
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Skoro pojawia się komunikat, to znaczy, że coś jest nie tak. W sterowniku silnika będzie to zapisane.nie wyskakują żadne błędy na wyświetlaczu to wydaje mi się, że nic nie wykaże diagnostyka.
Jako błędy na wyświetlaczu kierowcy pokazywane są głównie rzeczy ważne dla bezpieczeństwa ludzi i podzespołów auta...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości