Podłączenie przewodów paliwowych do pompy wysokiego ciśnienia, silnik 220CDI

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Artecki
Posty: 18
Rejestracja: 11 paź 2012, o 13:32
Lokalizacja: Białystok

Podłączenie przewodów paliwowych do pompy wysokiego ciśnienia, silnik 220CDI

Post autor: Artecki »

Dzień dobry wszystkim.

Mam mały kłopot. W sumie sprawa prosta i proszę się nie śmiać, każdemu może się zdarzyć :p.
W mojej E-klasie 220 CDI 2001 rok wymieniałem przewody paliwowe i jestem zły, że nie zapamiętałem jak są podłączone przewody paliwowe do pompy wysokiego ciśnienia. Na schemacie jest to niezbyt dobrze widoczne, wygląda na to, że przewód od pompy wstępnej (ten z trójnikiem do zaworu) jest podłączony do otworu w pompie bliżej wentylatora, zaś przewód przelewowy (podłączony do listwy) bliżej bloku silnika. Jednak na Youtube znalazłem film z wymiany pompy w tym modelu i tam przewody były podłączone odwrotnie.

Wielka prośba do kolegów posiadających w/w model o podniesienie maski i sprawdzenie :)
Dziękuję z góry.

BTW: Mam nadzieję, że temat zamieściłem w odpowiednim dziale ;)
Ostatnio zmieniony 7 lip 2019, o 20:16 przez Artecki, łącznie zmieniany 1 raz.
Co komu do tego, skoro i tak mniejsza o to.
[Kłapouchy]

W210 220CDI 2001r.
WDB2102061B454427
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Podłączenie przewodów paliwowych do pompy wysokiego ciśnienia, silnik 220CDI

Post autor: Muniek »

@btw, to auto jest z 2001 roku. Przeciez w 2003 roku W210 nie bylo juz produkowane.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości