p1187 Gaśnie przy przyśpieszaniu POMOCY!
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
p1187 Gaśnie przy przyśpieszaniu POMOCY!
Witam wszystkich forumowiczów jest to mój pierwszy post tutaj więc proszę o wyrozumiałość.
Posiadam w210 3.2 cdi 2001r. Od jakiś 3 tygodni walczę z problemem jak w tytule oczko gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu komunikat "epc" i błąd p1187. Wymienione zostały komplet przewody paliwa plastikowe na nowe z serwisu, czujnik ciśnienia w listwie tylny na nowy, filtr paliwa, wtryski sprawdzone, pompa wysokiego ciśnienia zregenerowana w całości (serwis bosch), wymienione przewody gumowe od "bączka" obok pompy abs, przewody do ecu sprawdzone. Nie mam już siły wymieniłem wszystkie rzeczy które opisywali forumowicze i dalej to samo... Jedyna rzecz która pozostała to przy dodawaniu gazdu na postoju pojawia się powietrze, pianka w przewodzie od filtra paliwa do pompy na wolnych obrotach kompletnie nic powietrza, przy spokojnym dodawaniu gazu powietrze też się nie pojawia dopiero jak gwałtownie zwiększa się obroty. dodam że posiadam autocom do sprawdzania ciśnienia na listwie i wacha się od 246-296 wiem, że wtedy jest problem. Czasami jak wcisne na postoju do odcięcia gaz ciśnienie na listwie się stabilizuje 269-275 i wtedy jest ok można latać, ale nie długo czasami 200km a czasami 5km i "epc" + gaśnie. Proszę o jakieś rady bo wydać kolejne 3000zł mi się nie uśmiecha.
Posiadam w210 3.2 cdi 2001r. Od jakiś 3 tygodni walczę z problemem jak w tytule oczko gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu komunikat "epc" i błąd p1187. Wymienione zostały komplet przewody paliwa plastikowe na nowe z serwisu, czujnik ciśnienia w listwie tylny na nowy, filtr paliwa, wtryski sprawdzone, pompa wysokiego ciśnienia zregenerowana w całości (serwis bosch), wymienione przewody gumowe od "bączka" obok pompy abs, przewody do ecu sprawdzone. Nie mam już siły wymieniłem wszystkie rzeczy które opisywali forumowicze i dalej to samo... Jedyna rzecz która pozostała to przy dodawaniu gazdu na postoju pojawia się powietrze, pianka w przewodzie od filtra paliwa do pompy na wolnych obrotach kompletnie nic powietrza, przy spokojnym dodawaniu gazu powietrze też się nie pojawia dopiero jak gwałtownie zwiększa się obroty. dodam że posiadam autocom do sprawdzania ciśnienia na listwie i wacha się od 246-296 wiem, że wtedy jest problem. Czasami jak wcisne na postoju do odcięcia gaz ciśnienie na listwie się stabilizuje 269-275 i wtedy jest ok można latać, ale nie długo czasami 200km a czasami 5km i "epc" + gaśnie. Proszę o jakieś rady bo wydać kolejne 3000zł mi się nie uśmiecha.
Elwojcik, sprawdź dokładnie filtr paliwa, a mianowicie czy posiadasz uszczelkę pomiędzy obudowa filtra na górnym wiekiem. Ja miałem podobnie ze podczas przyspieszania wywalało EPC i auto gasło. Uszczelka wchodzi w taki rowek w obudowie filtra i musi być dobrze osadzona, bo w innym przypadku zaciągnie powietrze i masz EPC
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
WDB2100261A988449
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
nie taniej byłby do jakiegoś fachury odstawić?
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Otworzyłem filtr uszczelka na miejscu. Po zamknięciu odpowietrzyło się podłączyłem kompa, chwile było ok ciśnienie 269-275 czyli auto powinno pracować odpowienio, ale 2x na 5000obr na postoju i klapa ciśnienie skacze 246-296 założe się że jedno wciśnięcie gazu podczas jazdy i "EPC"
[ Dodano: 2014-04-19, 20:21 ]
Arkadia mieszkam w anglii i koszty takich poszukiwań kończą się rachunkami 500funta+ znam się, jestem dobrze wyposarzony w narzędzia więc działam.
Poza tym zawsze można zostawić ślad lub jakieś wskazówki dla innych forumowiczów jeśli się uda a mechanior nie powie czego dokonał...
[ Dodano: 2014-04-19, 20:21 ]
Arkadia mieszkam w anglii i koszty takich poszukiwań kończą się rachunkami 500funta+ znam się, jestem dobrze wyposarzony w narzędzia więc działam.
Poza tym zawsze można zostawić ślad lub jakieś wskazówki dla innych forumowiczów jeśli się uda a mechanior nie powie czego dokonał...
-
- Posty: 607
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
- Lokalizacja: Bełchatów
ja kiedyś miałem podobną sytuacje w Escorcie ( może coś naprowadzi ) miałem generalke silnika i w kostce przy rozdzielaczu paliwa pozamieniane były kable ( odwrotnie wpięte ) jak dawałem w podłoge do odciecia to gasł nie wiem jak w MB czy coś takiego jest czy nie
W210 E200 Elegance 1998r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
Nie może być powietrza w przewodach paliwowychElwojcik pisze:Jedyna rzecz która pozostała to przy dodawaniu gazdu na postoju pojawia się powietrze, pianka w przewodzie od filtra paliwa do pompy
Jak masz gwarancję to zgłoś reklamację na naprawę pompy.Elwojcik pisze:pompa wysokiego ciśnienia zregenerowana w całości
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
Elwojcik, mialem taka sama sytuacje 1,5 roku temu , po podlaczebiu pod kompa wyskoczyl komunikat przerwa na 3 wtryskiwaczu, koszt 150zl i zero informacji od naprawiacza, ale zrobil nic, pewnie przeczyscil rozne styki kostki odpowiedzialne za ten wtryskiwacz ale to nie wazne , wazne jest to ze hula juz 1,5 roku.
Mercedes W203 2.2CDI lift 122ps
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
W przewodach nie moze byc powietrza moze magistrala ze zbiornika jest nieszczelna i zasysa powietrze.nie licz zecos kapnie z tego bo dziala na podcisnieniu a kiedy stoi z wylaczonym silnikiem paliwo cofnie sie tylko i dupa . Szukajnieszczelnosci .
[ Dodano: 2014-04-20, 11:32 ]
We warstacie robia test tzw banki . Zasilaja pompe na krotko z banki postawionej powyzej pojazdu .
Uzywaja przezroczystych przewodow . Powietrza byc nie moze .
[ Dodano: 2014-04-20, 11:32 ]
We warstacie robia test tzw banki . Zasilaja pompe na krotko z banki postawionej powyzej pojazdu .
Uzywaja przezroczystych przewodow . Powietrza byc nie moze .
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Dzieki za rade ! Jak troche deszcz sie uspokoi to robie test banki. Opisze co zobacze.
[ Dodano: 2014-04-20, 20:23 ]
Test bańki zrobiony, po dłuższej chwili jak przerobi powietrze które było w wężu doprowadzającym z bańki, powietrza na wężu za filtrem nie ma, ale ciśnienie na listwie skacze jak skakało- błąd i wyłączenie silnika po krótkiej jeździe murowane. Ogólnie na ten test poszło mi 10l paliwa wiem , że część wraca do baku, ale czy aż tyle potrzeba żeby pozbył się powietrza?
[ Dodano: 2014-04-21, 15:09 ]
Podlaczylem dzisiaj gumowy przewod paliwowy z baku prosto do filtra i dalej to samo. Na wolnych obrotach powietrza nie ma wogole, za to jak dodam gazu okolo 3 tys wzwyz pokazuje sie strozka powietrza raz na kilka sekund. Zagladnelem rowniez do baku filterek na dnie zero syfu... Czy ktos jeszcze ma jakies pomysly ? Bardzo licze na wasza pomoc, przegladnelem juz wszystko wymienilem wszystko co moglo powodowac ten problem i dalej to samo...
[ Dodano: 2014-04-20, 20:23 ]
Test bańki zrobiony, po dłuższej chwili jak przerobi powietrze które było w wężu doprowadzającym z bańki, powietrza na wężu za filtrem nie ma, ale ciśnienie na listwie skacze jak skakało- błąd i wyłączenie silnika po krótkiej jeździe murowane. Ogólnie na ten test poszło mi 10l paliwa wiem , że część wraca do baku, ale czy aż tyle potrzeba żeby pozbył się powietrza?
[ Dodano: 2014-04-21, 15:09 ]
Podlaczylem dzisiaj gumowy przewod paliwowy z baku prosto do filtra i dalej to samo. Na wolnych obrotach powietrza nie ma wogole, za to jak dodam gazu okolo 3 tys wzwyz pokazuje sie strozka powietrza raz na kilka sekund. Zagladnelem rowniez do baku filterek na dnie zero syfu... Czy ktos jeszcze ma jakies pomysly ? Bardzo licze na wasza pomoc, przegladnelem juz wszystko wymienilem wszystko co moglo powodowac ten problem i dalej to samo...
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 kwie 2015, o 19:24
- Lokalizacja: lębork
Re: p1187 Gaśnie przy przyśpieszaniu POMOCY!
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość zakupu nowego wężyka plastikowego paliwowego oznaczonego na w/w rysunku numerem 35 (z trójnikiem) u mnie jest zrobiona naprawa typu guma i opaska. Chciałbym go wymienić na właściwy. Proszę o poradę.
Pozdrawiam Krzysiek
MB W210 320cdi Avantgarde 2001r
WDB2102261B312342
MB W210 320cdi Avantgarde 2001r
WDB2102261B312342
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości