nie chce odpalić 300 TD

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

nie chce odpalić 300 TD

Post autor: vinci »

Nie chce mi odpalic. Normalnie zaparkowany dzien wczesniej,dziś rano odmowił posłuszeństwa. Kręci i prycha co kilka obrotów, ale kreciłem go tak długo że rozladowałem niemal całkowicie bateryjke. Wg poprzedniego wlasciciela należało unikac zapalenia sie rezerwy i schodzenia ponizej 1/4 pojemnosci baku. O co chodzi? Dlaczego nie pali? Świece swieca normalnie, kontrolka gasnie, kręce i doopa.. To samo zrobił mi ze dwa tygodnie temu, musuałem pojechać taksą do pracy, wysłałem znajomego lawetą żeby go ściagnal do warsztatu, on podjeżdża i mówi ze nie wie o co mi chodzi, bo pali mu na dotyk. Co to jest?
E 300 TD 98' Elegance Silver Arrow ;)
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

A sprawdzałeś czy masz powietrze w przewodach paliwowych? Od tego zacznij. Było nie raz na forum.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Najczęściej taki numer robi czujnik obrotów wału korbowego.Fizycznie jest nad rozrusznikiem na obudowie koła zamachowego.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Trzeba słuchać rad poprzedniego właśćićiela i problem z głowy :-D
E 270 CDI 2000r, lift, manual
vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vinci »

OK, jutro sprawdzam. Dzieki za wszystkie sugestie.
E 300 TD 98' Elegance Silver Arrow ;)
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

A co ma piernik do 1/4 stanu zbiornika?? 25% baku to kupa jazdy.
To prędzej z wałem i czujnikiem czegos tam[patrz : Nocek powyżej]

Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

zapowietrza sie moim zdaniem.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Fabek, to do dupy z takim interesem! 15 litrów martwego zbiornika?? To kontrolka sie nie zaświeci . I gdyby łykało powietrze to podczas jazdy tez by kiksowało.

A po wymianie filtra na sucho bez zalewania ON pokręciłem 20 sek i zatrybiło. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

Jeżeli to jest kombi , to moim zdaniem przyczyną jest cofanie się paliwa do baku .
Tu jest podobny watek
viewtopic.php?t=3671&postdays=0&postord ... wa&start=0
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vinci »

Fabek miał rację. Punkt dla Ciebie! O-ringi pod filterkiem kwadratowe były, więcej miał powietrza niż paliwa. Zmiana wężyka dodatkowo i jest malina, pali na pół obrotu. Postał 1,5h na prostowniku i jest zdrowy. Dzięki za pomoc!
E 300 TD 98' Elegance Silver Arrow ;)
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Przecież , już ci napisałem w 2 poście. Standard w oczku
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

vinci pisze:Fabek miał rację. Punkt dla Ciebie! O-ringi pod filterkiem kwadratowe były, więcej miał powietrza niż paliwa
dziekuje.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Vinci -- Krówki sa grzeczne!
I pamiętaj że zaczyna sie od spraw najprostszych. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości