Najlepszy silnik !

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: fabek, elspasoo, kichcio

e220 okular
Posty: 156
Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Najlepszy silnik !

Post autor: e220 okular » 16 maja 2010, o 18:10

Jaki jest najlepszy silnik montowany w w210 ?? Chodzi o silnik diesla, ktory jest najbardziej zywotny itp ....
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, o 22:03 przez e220 okular, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4285
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: mesio14 » 16 maja 2010, o 19:49

Nie zniszczalny 2,9 starsze 2,5
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
chomike
Posty: 739
Rejestracja: 16 gru 2009, o 21:36
Lokalizacja: Lubin

Post autor: chomike » 16 maja 2010, o 19:54

hmmm to bardzo trudne pytanie :) Gdyby celować w stosunek mocy do masy to wydaje mi się, że 300td ale patrząc od strony kultowej wręcz niezawodności i mnóstwa najechanych kilometrów to silnik z W124 a mianowicie 250-ka. To taka moja bardzo subiektywna opinia :)
Ostatnio zmieniony 16 maja 2010, o 20:11 przez chomike, łącznie zmieniany 2 razy.
S210 E320 V6 Classic (BRC)
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4285
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: mesio14 » 16 maja 2010, o 20:06

Koledze chodziło o wytrzymałosc a nie o moc :mrgreen:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
chomike
Posty: 739
Rejestracja: 16 gru 2009, o 21:36
Lokalizacja: Lubin

Post autor: chomike » 16 maja 2010, o 20:10

Koledze chodziło o wytrzymałosc a nie o moc :mrgreen:
też :)
S210 E320 V6 Classic (BRC)
e220 okular
Posty: 156
Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: e220 okular » 16 maja 2010, o 21:46

a co myslicie o silniku takim jaki ja mam ?? 2.2 95 koni ?? I czy wlasnie 3 litrowy silnik ktory ma 178koni jest trwaly ??
w210 2.2 95PS 1995r. automat

CLASSIC
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4655
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin » 16 maja 2010, o 22:34

e220 okular pisze:a co myslicie o silniku takim jaki ja mam ?? 2.2 95 koni ?? I czy wlasnie 3 litrowy silnik ktory ma 178koni jest trwaly ??
Silnik 220D- bardzo dobry,wytrzymały,do 3/4 niemieckich taxi wstawiane były motory takiej pojemnosci-obecnie "budynie taxi" sprzedawane z tym silnikiem maja min 400-do milona przejechanych km,nawet auto z dużymi przebiegami trzymają dobrą kompresje w cylindrach, jedyna stwierdzona awaryjność 2,2 to czasem osprzęt silnika - pompa,Awaryjnosc 3,0TD (turbina,skrzynia ASB)W obu autach wymiana uszczelnień,wezyki przelewowe,swiece itp. Co do porównania 95KM w2,2 a 177KM w 3,0TD to korzysc na pewno jest po 300TD(moc), za to spalanie 2,2 jest o połowę niższe - trasa 5,5 miasto 7,5-8,3 mieszana 6,6l.Oba auta 2,2 i 3,0TD do najnowszych nie należa, należycie serwisowane posłuża długo.Lac dobre paliwo żadnego BIO(bioestry) i niewiadomogo pochodzenia, lac dobry olej.

Pozwole zacytowac sobie kolege noc:
noc pisze:Obsługuję kilkadziesiąt aut merca z pompą Lucasa po naprawdę dużych
przebiegach niektóre mają po 600000 z taxi.
Miałem tylko kilka przypadków uszkodzonych pomp Lucasa.
Wszystkie dały się regenerować od 600 do 1200zł.
Mniej więcej tyle samo przypadków co z pompą Boscha.
Fabryka wspomina w tym przypadku o jeździe ze zbyt niskim poziomem oleju
lub kiepskim oleju .
Ostatnio zmieniony 18 maja 2010, o 22:51 przez merlin, łącznie zmieniany 9 razy.
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3765
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca » 16 maja 2010, o 22:36

300td uznawane za najlepszy wypiek z piekarni Stuttgartu. Do normalnej jazdy. H
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
e220 okular
Posty: 156
Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: e220 okular » 16 maja 2010, o 22:38

Po prostu jak sie dba tak sie ma. Slyszalem ze ten silnik 177km nie spala tak duzo czy to prawda ?

Teraz sa te nowsze silniki i czy one sa zywotniejsze od tych w np. okularach ?? slyszalem ze duzo elektryki w nich i sa wadliwe
Awatar użytkownika
chomike
Posty: 739
Rejestracja: 16 gru 2009, o 21:36
Lokalizacja: Lubin

Post autor: chomike » 17 maja 2010, o 00:12

kolega Baca swojego czasu miał chwilowe hobby a dotyczyło pomiarów spalanego ON :) wyniki były niezłe ale tam był też pewien powód :)
Generalnie uśredniając doniesienia: trasa 8,5 miasto 11....12 :)
S210 E320 V6 Classic (BRC)
Awatar użytkownika
bzyku
Posty: 339
Rejestracja: 17 lut 2010, o 09:31
Lokalizacja: Kolnik Planet Earth

Post autor: bzyku » 17 maja 2010, o 08:13

Legendarny 300d bez turbo.Najlepszy diesel :lol: :lol:
Sa samochody i jest Mercedes!!!
Juz niestety nie w210:(
Vaneo 1.7 cdi
Jezeli pomogłem wypij za moje zdrowie:)
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2075
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Kontakt:

Post autor: bartek4334 » 17 maja 2010, o 08:52

Ja miałem 2 egzemplarze 300TD i uważam, ze te silniki są najwytrzymalsze.W swoim miałem 300tys.(a pod komputerem się okazało się ponad 500tys.) i nic sie nie działo.Rdzewki małe, ale to jak w każdym W210.Silnik mocny, a spalanie w cyklu mieszanym i dość ostrej jeździe 9-10Lmax.Gdybym miał pieniądze i znalazł ładny egzemplarz z 1999r.. to sam bym się na takiego pokusił.
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
bartpol1
Posty: 2410
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 » 17 maja 2010, o 09:00

kazda sroka swój ogon chwali :mrgreen: jednak biorac pod uwage wiekszosc zdan nie moge z nimi polemizowac , dla mnie 300 to porazka , spala paliwa jak ciezarówka i głowice musiałem robic bo popekana była
jak dla mnie 2.5 turbo . to jest to jesli chodzi o starsze konstrukcje
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 » 17 maja 2010, o 10:35

bartpol1 pisze:dla mnie 300 to porazka , spala paliwa jak ciezarówka i głowice musiałem robic bo popekana była
Jeżeli mówisz o 300 TD z w 124 to w okularze jest zupełnie inna konstrukcja.
Silnik 6 cylindrowy, 24 zaworowy z turbiną, z rzędową pompą Bosch'a instalowany w mercedesie do 1999 r. jest najlepszą jednostką do serwisowania.
Połaczenie 177 KM z automatyczną 5 biegową skrzynią też jest dopracowane i daje użytkownikowi dużą frajdę w eksploatacji.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
bartpol1
Posty: 2410
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 » 17 maja 2010, o 12:08

a to pzrepraszam
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości