Najlepszy silnik !

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

e220 okular
Posty: 156
Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: e220 okular »

3.0 i 2.9 to nie jest cdi :) Czekam na odp na moje poprzednie pytanie :)
w210 2.2 95PS 1995r. automat

CLASSIC
roberts150

Post autor: roberts150 »

Kolego z tym określeniem żywotności to duży problem jest ...
Sama definicja słowa żywotność odnosi się do stanu technicznego silnika w stosunku do przebiegu , a ten w 99,9% należy traktować z "przymrużeniem oka" .
Taką opinię mógł by wygłosić pierwszy właściciel auta , ale to raczej ze świecą szukać , bo ktoś kogo stać było na nowe W210 raczej po 4-5 latach kupi sobie kolejnego nowego .
Kilka lat temu , zaraz po tym jak kupiłem swoją gwiazdę , sąsiad pojechał do niemiec po auto . Po powrocie oczywiście nie omieszkał mnie wypytać ile zapłaciłem za swojego , następnie z szyderczym uśmiechem oznajmił że przepłaciłem 8 tyś , i na dodatek u mnie był przebieg 230 tyś , a u niego 140 . To była jesień , więc pojawiły się niższe temperatury i zong ! Auto nie chciało odpalić po nocy . Na warsztacie sprawdzili sprężanie ... i kolejna komedia , na wszystkich cylindrach za niskie sprężanie (nie pamiętam 16 czy 18 atm) , oczywiście kosztowny remont .
Ale nie o to chodzi ... pogadaj później z takim gościem , to usłyszysz opinię że silnik 2,9 to syf , który pada już po 150 Kkm .
Zasada jest prosta ! Odpowiedz sobie na jedno podstawowe pytanie , czy nie szkoda ci tych kilku litrów ON więcej na 100 km które spali 320 CDI w stosunku do 220 czy 270 .
A następnie szukaj egzemplarza w dobrej kondycji , i nie koniecznie z małym przebiegiem , bo jak pewnie wiesz 300-400 tyś to w przypadku każdego silnika W210 dopiero dotarcie !
e220 okular
Posty: 156
Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: e220 okular »

Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz ! Nie otrzymalem jeszcze odpowiedzi, czy silnik 2.7 nie jest taki dobry jak pozostale ?? No rzeczywiscie ktos natrafi na ferelne auto i potem mowi ze to szmelc itp.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

To jest super silnik tak jak każdy inny
E 270 CDI 2000r, lift, manual
e220 okular
Posty: 156
Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: e220 okular »

mesio, a jaki masz przebieg ??
w210 2.2 95PS 1995r. automat

CLASSIC
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Jak go kupiłem 4 lata temu miał 133 tyś. W tej chwili ma 169tyś.
E 270 CDI 2000r, lift, manual
e220 okular
Posty: 156
Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: e220 okular »

Aha to sie nie dziwie ze nie masz jeszcze problemow
w210 2.2 95PS 1995r. automat

CLASSIC
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

A jaki miał bym mieć problem gdy będzie miał 500 tyś.
E 270 CDI 2000r, lift, manual
e220 okular
Posty: 156
Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: e220 okular »

no bo ja slyszalem ze to nie sa dobre silniki
w210 2.2 95PS 1995r. automat

CLASSIC
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

To trzeba się przekonać a nie słyszeć :-?
E 270 CDI 2000r, lift, manual
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

jesli "mesio" przez 4 lata zrobil 36tys km to co on moze wiedziec o awaryjnosci czy żywotności???
w podpisie seicento mowi samo za siebie czym sie odpycha na codzien...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

jarecki to co ja wiem o awaryjnosci i o moich przejechanych kilometrach to Ty nie jestes w stanie zrobić za tego żywota pa
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Ostatnio ganiałem za E 290 td -- nie mogłem go dojść na prostej, żwawe toto . Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

baca zmieniasz zdanie???? :)
i do mesio14... nie mam nic do twoich przejechanych km!!! tylko ze robisz je nie mietkiem a to duża różnica... i jesli zrobiles swoim MB przez 4 lata 36 tys km to naprawde nie powinienes zabierac głosu... przynajmniej w sprawie awaryjnoscii eksploatacji
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
e220 okular
Posty: 156
Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: e220 okular »

jarecki500 pisze: i jesli zrobiles swoim MB przez 4 lata 36 tys km to naprawde nie powinienes zabierac głosu... przynajmniej w sprawie awaryjnoscii eksploatacji
No i tutaj masz racje ... Ja swoim mercedesem rocznie przejezdam 80 tysiecy i chyba moge sie wypowiedziec o awaryjnosci tyle ze jest to mercedes dostawczy

Tak sobie mysle ze silnik 2.9 jest chyba najlepszy. Dlaczego ?? pojemnosc jego wynosi 2.9 a ma tylko 129 koni ! Czyli wychodzi na to ze nie jest w ogole wyzylowany ! Dla porownania 2.7 ma 170 koni !
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości