Najlepszy silnik !
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Uważam że silnik CDI 3.2 może długo pochulać. Przy rozsądnej jeżdzie
Jego moc wykorzystywana do jazdy to 60 % czsami się przyciśnie to silnik się wysili ale jazda po Polskich drogach z pedkością do 140 km/h 3000-3500 obrotów to dla niego nic. Powinien pojeżdzić do 700 800 tys. no i najważniejsze czynnik ludzki który szybko może zniweczyć moje prognozy czyli kto i jak jeżdził przed nami. Wydaje mi się że szybciej padnie elektryka niż ten silnik. Bo wg mnie jak elektryka szwankuje to koszty eksploatacji rosną ogromnie.
Jego moc wykorzystywana do jazdy to 60 % czsami się przyciśnie to silnik się wysili ale jazda po Polskich drogach z pedkością do 140 km/h 3000-3500 obrotów to dla niego nic. Powinien pojeżdzić do 700 800 tys. no i najważniejsze czynnik ludzki który szybko może zniweczyć moje prognozy czyli kto i jak jeżdził przed nami. Wydaje mi się że szybciej padnie elektryka niż ten silnik. Bo wg mnie jak elektryka szwankuje to koszty eksploatacji rosną ogromnie.
s210 320 CDI 2000 VIN WDB2102261B085461
MB 124 2.0D automat 1994
DOTACJE z UE biznesplany doradztwo w zakresie doboru funduszy.
Prowadzisz działalność masz zamiar inwestować, otworzyć firmę. Zadzwoń dowiesz się więcej
601694452 603528001
MB 124 2.0D automat 1994
DOTACJE z UE biznesplany doradztwo w zakresie doboru funduszy.
Prowadzisz działalność masz zamiar inwestować, otworzyć firmę. Zadzwoń dowiesz się więcej
601694452 603528001
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
no to jak kazdy chwali swoje to i ja pochwale...
opinie najbardziej żywotnego motoru oczywiscie posiada 2,9 turbo przyzwoita moc w i przyzwoite spalanie na trasie jedziesz 160 i sie nie meczy ale prz tej predkosci to juz 5,5 w trasie nie spali
nie ma problemow z wyprzedzaniem tirów i nie spocisz sie przy tej operacji zachowując przy tym normalne spalanie niby 2,9 to prawie 3 litry ale ich spalanie rozni sie kolosalnie!!! mi wiecej jak 10 nie wziął nawet jezdzac tylko w trybie miasto!! poznan korki to sami pomyslcie... pewnie taki 3,0 wezmie z 15!!! ja wiem ze prawie 50KM wiecej ale te 50KM musi zeżreć i niech mi nikt nie mowi ze 2,9 nie daje rady jak chce to nawet w automacie ktory posiadam mało ktore auto da mi rade spod swiatel
pod warunkiem ze nie jest to juz wyekploatowany silnik...
skoro kazda sroczka swoje chwali to i ja pochwalilem...
a powiem ze wczesniej juz byly posty w stylu ktory najlpeszy... radze poczytac
opinie najbardziej żywotnego motoru oczywiscie posiada 2,9 turbo przyzwoita moc w i przyzwoite spalanie na trasie jedziesz 160 i sie nie meczy ale prz tej predkosci to juz 5,5 w trasie nie spali
nie ma problemow z wyprzedzaniem tirów i nie spocisz sie przy tej operacji zachowując przy tym normalne spalanie niby 2,9 to prawie 3 litry ale ich spalanie rozni sie kolosalnie!!! mi wiecej jak 10 nie wziął nawet jezdzac tylko w trybie miasto!! poznan korki to sami pomyslcie... pewnie taki 3,0 wezmie z 15!!! ja wiem ze prawie 50KM wiecej ale te 50KM musi zeżreć i niech mi nikt nie mowi ze 2,9 nie daje rady jak chce to nawet w automacie ktory posiadam mało ktore auto da mi rade spod swiatel
pod warunkiem ze nie jest to juz wyekploatowany silnik...
skoro kazda sroczka swoje chwali to i ja pochwalilem...
a powiem ze wczesniej juz byly posty w stylu ktory najlpeszy... radze poczytac
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Mysle ze jezeli chodzi o CDI to "320'' przyspieszenie jest znakomite,czy od 0 do 80km/h czy od 100 do 150 w fotel wgniata tak samo :mrgreen: komputer w miescie pokazuje 10,12l /100km, 7l spokojnie przy jezdzie do 110km/h a najmniej zeszlem do 6,2 !!ale to tylko wskazywania komputera realnie nigdy mi sie nie chcialo sledzic ile on spala.
Mercedes W203 2.2CDI lift 122ps
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
- Lokalizacja: Śląsk
270 CDI jest spoko, bardzo mało pali " buta" ma bardzo przyzwoitego mnie sie bardzo podoba i jestem bardzo zadowolony z tego mesia. :-D :-D
[ Dodano: 2010-05-20, 22:21 ]
3.0 TD to przy CDI wcale nie jezdzi.
[ Dodano: 2010-05-20, 22:21 ]
e220 okular pisze:A nie trzeba sie bac 3.2 CDI (moc)?? :lol: I jak wyglada silnik 3.0TD na tle 3.2CDI ?
3.0 TD to przy CDI wcale nie jezdzi.
S210 E270 CDI 2003r WDB2102161X077052
S124 E200 LPG 1995r WDB1240791F322570
HONDA TransAlp 650 XL 2002r
http://project-pamir2014.prv.pl/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
http://www.transalpclub.pl/
S124 E200 LPG 1995r WDB1240791F322570
HONDA TransAlp 650 XL 2002r
http://project-pamir2014.prv.pl/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
http://www.transalpclub.pl/
--a ty Herni jestes dzisiaj niewyspany , masz niestrawności, nie znasz sie na autkach, i pewnie twój dziadek byl w Wermachcie! I blużnisz! NA stos podlany ON!herni74 pisze: 3.0 TD to przy CDI wcale nie jezdzi.
A 320 etyliny nie przeżyją, a Krówka 300td tak! Sprawdzałem! Hej! :lol:
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 14 lut 2010, o 14:24
- Lokalizacja: Śląsk
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości