Najlepszy silnik !

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1473
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: prelezabiusz »

eXpr3sS, a co chcesz konkretnie wiedziec?
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B ... _silnikowe

Ale nie wiem gdzie tam pomruku się doszukałeś.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
eXpr3sS
Posty: 35
Rejestracja: 9 maja 2015, o 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eXpr3sS »

Ile np. taki silnik pali , jak ci sie nim jezdzi , ile najszybciej jezdziłeś , na co zwracać uwagę podczas eksploatacji , wiesz takie dobre rady i nie tylko :)
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Muniek pisze:http://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B ... _silnikowe

Ale nie wiem gdzie tam pomruku się doszukałeś.
pomruk w tym silniku jest wtedy jak kółko alternatora ciężko chodzi i trzeba wymienić rolke :hyhy:

[ Dodano: 2015-06-02, 22:34 ]
eXpr3sS pisze:Ile np. taki silnik pali , jak ci sie nim jezdzi , ile najszybciej jezdziłeś , na co zwracać uwagę podczas eksploatacji , wiesz takie dobre rady i nie tylko :)
Pierwszy lepszy temat o spalaniu - po wpisaniu w wyszukiwarkę...

viewtopic.php?t=21287

:P
Szukać informacji, nie lenić się...
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1473
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: prelezabiusz »

eXpr3sS, Jak sobie klikniesz w sygnature z motostat z mojej stopki to masz podane spalanie na dystansie przeszło 70 tysięcy km. Ogólnie trasa od 6,0 (120km/h na s8) do 8,0 (palnik na krajówkach). małe miasto 7,5-8,5, Wrocław nie wiem ale koło 10 będzie.

Jeździ się ogólnie dobrze, wyścigówki nie potrzebuje a ten przyjemnie się odpycha - wystarcza do normalnej jazdy i nie trzeba dusić w podłogę. Jest cichy np w porównaniu do 2,9td. Jest ogólnie pancerny, w końcu brat bliźniak 300td tylko z niewykształconym jednym garem. Lubi dokuczać pompa paliwa, nie tak jak Lucas w 2.2 ale profilaktycznie przerobiłem na mechaniczną przez co tylko 190 jedzie max. Z silnikiem i osprzętem nie mam problemów a zrobiłem jakieś 90tys km w ciągu 3 lat. Silnik ma najechane jakieś 350tys. km. Problem potrafią przynieśc świece żarowe, które lubią się cholernie zapiekać i są strasznie długie. Na szczęście póki co odpukać wszystkie wyszły lekko.

Mówią, że jak się go katuje to lubi zacierać się na tym gargu i przegrzewać na 5 gargu ale ja nie utrzumuje prędkości rzędu 170-190 przez 100 km więc takiego problemu nie mam.

Najbardziej optymalna prędkość w trasie dla niego to 110-130km/h pali wtedy najmniej i czuć że lekko mu się pracuje.

Odkąd nim jeżdzę to wymieniałem w zasadzie świece, poduszkę pod silnikiem, uszczelniłem pompę paliwową za kilkanaście złotych, z odpowietrzenia przy turbo lekko chlapie olejem ale nie ruszam tego, szcztkotrzymacz w alternatorze i musiałem założyć sprężynę napinającą pasek bo spadła w czasie jazdy.

Jako ciekawostkę napiszę że bez prądu dojechałem z trzebnicy do pracy we wrocławiu, tam na kablach odpaliłem i wróciłem do milicza łącznie blisko 100 km zrobiłem bez prądu. Nic nie miało siły działać, nawet obrotomierz i prędkościomierz zatrzymały się w połowie zakresu i wróciłem auto nie zgasło, nie wzrosła znacząco temperatura silnika (z nawiewu, który został w pozycji otwartej leciało cały czas zimne powietrze), wszystko działało poprawnie.

Co do dzwięku to ma przyjemny. Może nie mruczy jak 320 cdi ale napewno nie klekocze jak 10 zaworowe 250d ze 124 i nie rzęcholi jak 2,9td ze sprintera a kid, lubi być uszczypliwy :)

Generalnie polecam z czystym sumieniem, szkoda, że są tak rzadko spotykane ... Szły tylko na włochy bodajże.
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
eXpr3sS
Posty: 35
Rejestracja: 9 maja 2015, o 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eXpr3sS »

Dzięki za odpowiedź , miło się czytało ,
A jak ktoś jest uszczypliwy to pewnie przemawia z niego jakaś frustracja ...
Pamiętaj co w życiu dajesz to tak samo odbierasz. Wzajemności życzę .
Mi się bardzo podoba odgłos tego silnika jak na dizla to bardzo przyjemny .
Ja swoją furkę niedawno kupiłem właśnie e250 ,
Teraz właśnie stoi u mechanika i wymienia uszczelkę pod głowicą , Az się boję jak zadzwoni z wyceną ...
Wcześniej zrobił mi trochę zawieszenia i ogólnie to sunie się tym autkiem super. Wcześniej miałem w202 potem forda galaxy ale ten co do właściwości jezdnych to już jest mistrzostwo :)
keelner
Posty: 2
Rejestracja: 21 sie 2015, o 18:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: keelner »

kupiłem e250 z tego powodu ze niby jest jednym z mniej awaryjnych silników tak jak 300d i 300td o silnikach cdi słyszałem że mają rozwinięcie skrótu ( C-iąg D-alszy I-nwestycji ) czy to prawda nie wiem nie miałem i nie chcę sie wypowiadać na ten temat. Moim zdaniem silnik 2,5 td ma jak na diezla bardzo przyjemny klekot oraz całkiem sympatycznie się tym jeździ demon prędkości to to nie jest ale spalanie jest rozsądne ( jeździłem i bmw 330 benzyna i 730 b dodge grand caravan 3,8 z gazem bmw 750 b i wszystkie ta auta super jechały swoje musiały spalić ale brakowało im tego czegoś co jest w mercu , nie potrafię określić sie co to jest ale niech mnie te 150 KM wozi spokojnie bez awaryjnie i oszczednie ile tylko bedzie dało rade)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości