Koszty naprawy i ocena stanu 270cdi
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Koszty naprawy i ocena stanu 270cdi
Dzień dobry
Zamierzam kupić auto 2,7cdi z 2001 roku z CommonRailem.
1.Czy ten układ zasilania w Mercedesie można w jakikolwiek sposób sprawdzić tzn.
ocenić czy przypadkiem nie jest umierający?
2. jakie są koszty naprawy najbardziej typowych awarii tego układu w W210 ?
3. Czy "mercedesowski" CRail jest równie wrażliwy na paliwo i awaryjny jak w innych samochodach czy może lepiej lub gorzej się spisuje ?
4. Czy awaryjność CRail zwiększa się głownie z powodu dużego przebiegu czy zależy
bardziej od innych czynników ?
Zamierzam kupić auto 2,7cdi z 2001 roku z CommonRailem.
1.Czy ten układ zasilania w Mercedesie można w jakikolwiek sposób sprawdzić tzn.
ocenić czy przypadkiem nie jest umierający?
2. jakie są koszty naprawy najbardziej typowych awarii tego układu w W210 ?
3. Czy "mercedesowski" CRail jest równie wrażliwy na paliwo i awaryjny jak w innych samochodach czy może lepiej lub gorzej się spisuje ?
4. Czy awaryjność CRail zwiększa się głownie z powodu dużego przebiegu czy zależy
bardziej od innych czynników ?
Dzień dobry . W zasadzie to na pewno nie znasz się na silnikach i układach zasilających. Nasłuchałeś się bzdur i teraz chcesz potwierdzenia lub zaprzeczenia.
Nie ma znaczenia czy to Mercedes czy jakieś inne badziewie, układy zasilające są w większości Boscha i stosowane są w większości pojazdów.
Jeśli masz możliwość podjechać autem na SD to możesz się dowiedzieć w jakiej kondycji jest silnik i układ zasilania.
Każdy układ nie tylko w Mercedesie jest wrażliwy na jakość paliwa .
Nie ma znaczenia czy to Mercedes czy jakieś inne badziewie, układy zasilające są w większości Boscha i stosowane są w większości pojazdów.
Jeśli masz możliwość podjechać autem na SD to możesz się dowiedzieć w jakiej kondycji jest silnik i układ zasilania.
Każdy układ nie tylko w Mercedesie jest wrażliwy na jakość paliwa .
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Spokojnie chłopaki, nie ma potrzeby od razu tak ujadać.
Nie witałem się bo nie mam "z czym" przyjść (brak auta).
W tej chwili mam W124 B ale planuje zakup W210 bo mój dziadeczek już umiera powolutku.
Nie miałem nigdy Diesla a tym bardziej CRaila więc się pytam jak to w tym modelu się sprawuje.
Ja ktoś słusznie zauważył znawcą układów zasilania nie jestem więc szukam info na forum.
Nie witałem się bo nie mam "z czym" przyjść (brak auta).
W tej chwili mam W124 B ale planuje zakup W210 bo mój dziadeczek już umiera powolutku.
Nie miałem nigdy Diesla a tym bardziej CRaila więc się pytam jak to w tym modelu się sprawuje.
Ja ktoś słusznie zauważył znawcą układów zasilania nie jestem więc szukam info na forum.
Silniki Cdi to temat rzeka. Ci co maja będą chwalić inni będą krytykować. Jak trafisz trupa to i ze zwykłym klekotem możesz mieć problemy.Fakt nie takie kosztowne ale to inna generacja układów a co za tym idzie inne koszty.dezoo pisze:Nie miałem nigdy Diesla a tym bardziej CRaila więc się pytam jak to w tym modelu się sprawuje.
Jeśli kupisz auto w Polsce z przebiegiem poniżej 200 tyś. to możesz mieć problemy . Powyżej to raczej nie. .
Trafisz na zadbaną sztukę nie będziesz miał problemu.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
stanleym210, Jeżdżą od roku i zero problemów (odpukac) więc nie wiem o czym piszesz - przelot mam385tys.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
stanleym210, Powiem wiecej - szukam w211 rownież 2,7 cdi
[ Dodano: 2014-11-07, 22:14 ]
Mam 3 znajomych z 2,7 i nikt nie miał większych problemów niż wymiana podkładem pod wtryskiem .... Więc albo to opinia tych którzy nabyli "zajazdy" albo tych, którzy cos gdzieś słyszeli ale nigdy nie mieli...
[ Dodano: 2014-11-07, 22:14 ]
Mam 3 znajomych z 2,7 i nikt nie miał większych problemów niż wymiana podkładem pod wtryskiem .... Więc albo to opinia tych którzy nabyli "zajazdy" albo tych, którzy cos gdzieś słyszeli ale nigdy nie mieli...
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
W mieście (Bydgoszcz), 8-9trzeba liczyć... W trasie do 110-120 6,5l
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości