kontrolka EPC
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
kontrolka EPC
Witajcie ...
Przepraszam za pierwszy post i od razu z kłopotem ...
Dwa dni temu kupiłem tego mojego ukochanego okulara w stanie prawie idealnym
Mam tylko jeden problem .... Ale od początku ...
Samochód pali i na zimnym i na ciepłym silniku ... silniczek chodzi aż miód dla uszu ....
Przyśpiesza dobrze, nie dymi nic ... Wszystko jest ok .. ale problem się zaczyna gdy jadę i mam obroty silnika powyżej 1,5 tyś i jak tylko nacisnę pedał hamulca to zapala się kontrolka EPC i oczywiście tryb awaryjny .. Silnik dalej chodzi równiutko, nic nie kopci tylko jest słabszy ... Po wyłączeniu silnika i odpaleniu ponownie jest znowu wszystko ok ... Moc wraca i brak kontrolki EPC ... Ale jak hamuje gdy obroty silnika są poniżej 1,5 tyś to nic się nie zapala i jest ok ... Na razie radzę sobie z tym że jak muszę zahamować przy tych wyższych obrotach to wrzucam N, czyli luz i wtedy hamuje i jest ok ... Czyli bez EPC ...
Wiem wiem że to może wróżenie z fusów ale może ktoś z szanownych forumowiczów miał podobny problem i mniej więcej może coś mi napisać ....
Jestem niedługo umówiony na komputer ale jak ktoś już z czymś takim się spotkał to niech napisze ...
Pozdrawiam Artur z Rybnika
Przepraszam za pierwszy post i od razu z kłopotem ...
Dwa dni temu kupiłem tego mojego ukochanego okulara w stanie prawie idealnym
Mam tylko jeden problem .... Ale od początku ...
Samochód pali i na zimnym i na ciepłym silniku ... silniczek chodzi aż miód dla uszu ....
Przyśpiesza dobrze, nie dymi nic ... Wszystko jest ok .. ale problem się zaczyna gdy jadę i mam obroty silnika powyżej 1,5 tyś i jak tylko nacisnę pedał hamulca to zapala się kontrolka EPC i oczywiście tryb awaryjny .. Silnik dalej chodzi równiutko, nic nie kopci tylko jest słabszy ... Po wyłączeniu silnika i odpaleniu ponownie jest znowu wszystko ok ... Moc wraca i brak kontrolki EPC ... Ale jak hamuje gdy obroty silnika są poniżej 1,5 tyś to nic się nie zapala i jest ok ... Na razie radzę sobie z tym że jak muszę zahamować przy tych wyższych obrotach to wrzucam N, czyli luz i wtedy hamuje i jest ok ... Czyli bez EPC ...
Wiem wiem że to może wróżenie z fusów ale może ktoś z szanownych forumowiczów miał podobny problem i mniej więcej może coś mi napisać ....
Jestem niedługo umówiony na komputer ale jak ktoś już z czymś takim się spotkał to niech napisze ...
Pozdrawiam Artur z Rybnika
Ostatnio zmieniony 16 cze 2014, o 22:25 przez igla, łącznie zmieniany 1 raz.
Jaki silnik?
EPC i 1997 r to przejsciowa technologia, wiec mniej doswiadczen. Tak czy inaczej te samochody maja komputer rejestrujacy bledy po to abys nie musial z fusow wrozyc. Wroc zpowrotem jak bedziesz mial numery bledow.
Witam na forum.
[ Dodano: 2014-06-15, 13:43 ]
EPC i 1997 r to przejsciowa technologia, wiec mniej doswiadczen. Tak czy inaczej te samochody maja komputer rejestrujacy bledy po to abys nie musial z fusow wrozyc. Wroc zpowrotem jak bedziesz mial numery bledow.
Witam na forum.
[ Dodano: 2014-06-15, 13:43 ]
Przesada. Ja wrzucalem automat na luz przez kilka lat zanim ktos na forum wytknal mi ze instrukcja zaleca inaczej. Auto teraz ma 408,000 km i ciagle oryginalna skrzynia.zyzek pisze:nie wrzucaj N bo będziesz miał skrzynie do wymiany ...
Ostatnio zmieniony 15 cze 2014, o 22:47 przez Kajtek1, łącznie zmieniany 1 raz.
No to koledzy jestem po wstępnej diagnozie ... Co prawda to nie był SD, tylko jakiś inny komputer, zresztą miał spory problem z połączeniem się ale jak już dał radę to wyświetlił P1227 ..... Na SD dostanę się dopiero w piąte ale czy może coś innego pokazać ?? Czy pokaże to samo ??
Dodam jeszcze że w przewodach paliwowych dojrzałem powietrze, ale silnik chodzi równiutko, nie mam zastrzeżeń ... Czy te powietrze może być przyczyną błędu P1227 ??
Zresztą napiszcie co to wogóle za błąd ....
Pozdrawiam Artur
Dodam jeszcze że w przewodach paliwowych dojrzałem powietrze, ale silnik chodzi równiutko, nie mam zastrzeżeń ... Czy te powietrze może być przyczyną błędu P1227 ??
Zresztą napiszcie co to wogóle za błąd ....
Pozdrawiam Artur
P1227 Czujnik położenia w pompie wtryskowej/ obwód prądu. Pompa wtryskowa LUCAS?
Ostatnio zmieniony 16 cze 2014, o 20:59 przez zibi2210, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości