Kolektor ssący 2,2 CDI - rozklekotane przepustnice
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 31 lip 2008, o 16:37
- Lokalizacja: Słupsk
ok koledzy ogarnąłem to sobie sam. podłożyłem drugą przepływkę i poszło, klapy ruszyły a i awaryjka zniknęła;) pozdrawiam. tak sobie pomyslałem, ze przepływka chodzi na 5v prawda?? a ten silniczek tez?? no i sobie to wszystko powiązałem;p 3majcie sie
E 200 CDI sedan Automat 99r Po Lifcie
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
Witam... potrzebuje kupić kolektor... i możecie mi powiedzieć czy ten był by dobry ? czy lepiej oryginał MB ? http://allegro.pl/kolektor-ssacy-merced ... erFieldTab .. bo samych klap nowych to przecież nigdzie nie dostanę
[ Dodano: 2013-03-30, 22:27 ]
ktoś mi może w tym doradzić ? ;>
[ Dodano: 2013-03-30, 22:27 ]
ktoś mi może w tym doradzić ? ;>
E220 D Classic 1996r MÓJ PIERWSZY... ! SPRZEDANY!!
E270 CDI Avantgarde 2002r
VIN; WDB2100161B071248
E270 CDI Avantgarde 2002r
VIN; WDB2100161B071248
Re: Kolektor ssący 2,2 CDI - rozklekotane przepustnice
Witam,
Jakiś czas temu i mnie dopadł temat zaciętych/uszkodzonych klapek/przepustnic w kolektorze ssącym. Zdecydowałem się na ich demontaż plus czyszczenie kolektora od wewnątrz i to była bardzo dobra decyzja.
Po tych zabiegach nie poznałem samochodu
Co mi to dało:
-samochód wyszedł z trybu awaryjnego
-dużo lepsze przyspieszenie, którego wcześniej nie uświadczyłem
-zmniejszone spalanie (8-9L po mieście i 5-6L na trasie przy 90-100km/h)
-lepsza dynamika jazdy
-lepsza elastyczność
-równomierne przyspieszanie do 170km/h (więcej nie sprawdzałem )
-nie szarpie już przy zmianie biegów (automat)
Gdyby ktoś (tak jak ja niedawno) szukał czym zaślepić otwory po zdemontowaniu tych nieszczęsnych klapek, to mam kilka kompletów specjalnych śrub z uszczelkami wykonane na cnc (bardzo duża dokładność i powtarzalność) pod wymiar tych nieregularnych otworów.
Śruby po wkręceniu w kolektor dają 100% pewności, że będzie to porządnie zrobione i że nic nie wpadnie do komory zaworów-przetestowałem na swoim samochodzie i wszystko śmiga jak ta lala
Kilka kompletów już poszło do ludzi
Info na priv plus link do mojego ogłoszenia: https://m.olx.pl/oferta/sruby-zaslepiaj ... GlMWA.html
Jakiś czas temu i mnie dopadł temat zaciętych/uszkodzonych klapek/przepustnic w kolektorze ssącym. Zdecydowałem się na ich demontaż plus czyszczenie kolektora od wewnątrz i to była bardzo dobra decyzja.
Po tych zabiegach nie poznałem samochodu
Co mi to dało:
-samochód wyszedł z trybu awaryjnego
-dużo lepsze przyspieszenie, którego wcześniej nie uświadczyłem
-zmniejszone spalanie (8-9L po mieście i 5-6L na trasie przy 90-100km/h)
-lepsza dynamika jazdy
-lepsza elastyczność
-równomierne przyspieszanie do 170km/h (więcej nie sprawdzałem )
-nie szarpie już przy zmianie biegów (automat)
Gdyby ktoś (tak jak ja niedawno) szukał czym zaślepić otwory po zdemontowaniu tych nieszczęsnych klapek, to mam kilka kompletów specjalnych śrub z uszczelkami wykonane na cnc (bardzo duża dokładność i powtarzalność) pod wymiar tych nieregularnych otworów.
Śruby po wkręceniu w kolektor dają 100% pewności, że będzie to porządnie zrobione i że nic nie wpadnie do komory zaworów-przetestowałem na swoim samochodzie i wszystko śmiga jak ta lala
Kilka kompletów już poszło do ludzi
Info na priv plus link do mojego ogłoszenia: https://m.olx.pl/oferta/sruby-zaslepiaj ... GlMWA.html
E 200 CDI W210 2000'
WDB2100071B143170
WDB2100071B143170
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości