Jak sprawdzic turbine.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jak sprawdzic turbine.
Witam. Walczyłem ostatnio z kolektorem dolotowym w ojca w210 rok 2000 silnik 200 CDI 116KM, wywaliliśmy z niego przepustnice i wszystko chodziło pięknie ale niestety nie na dlugo, po jakis 3-4 dniach samochod znow stracił moc.
U mechanika sprawdzaliśmy czy zaślepki z kolektora nie wypadły i wszystko się trzyma pięknie, intercooler wyciągaliśmy byl na sprawdzany na szczelność tez jest idealnie. Wszystkie rury łączenia nigdzie nic nie ucieka, podcisnienie jest bo zawor na turbinie po zapaleniu silnika opuszcza się na dół i podnosci przy dodawaniu gazu. Juz wszystko co możliwe sprawdzone. Na kompie błąd przypływomierza. Wymienialiśmy przepływke z takiej samej e-klasy i to samo, błąd się usunie, pojezdzi się troche i wraca (wtedy wpada w awaryjke). Wyskakuje takze błąd ciesnienia na kolektorze dolotowym.
Sprawdzaliśmy na zapalonym samochodzie jak pompuje turbo i niestety na kompie pokazuje prawie nic. Na wolnych ma okolo 1030 - 1040 (nie pamietam jednostki) po dodaniu gazu wskakuje na 1070-1100. Podłączyłem do siebie do w202 220 CDI i na wolnych mam 1070-1080 po dodaniu gazu 2100-2200. Mechanik mowi ze to raczej turbo bo juz chyba wszystko inne wykluczyliśmy. Co o tym myślicie panowie ??
Pozdrawiam.
U mechanika sprawdzaliśmy czy zaślepki z kolektora nie wypadły i wszystko się trzyma pięknie, intercooler wyciągaliśmy byl na sprawdzany na szczelność tez jest idealnie. Wszystkie rury łączenia nigdzie nic nie ucieka, podcisnienie jest bo zawor na turbinie po zapaleniu silnika opuszcza się na dół i podnosci przy dodawaniu gazu. Juz wszystko co możliwe sprawdzone. Na kompie błąd przypływomierza. Wymienialiśmy przepływke z takiej samej e-klasy i to samo, błąd się usunie, pojezdzi się troche i wraca (wtedy wpada w awaryjke). Wyskakuje takze błąd ciesnienia na kolektorze dolotowym.
Sprawdzaliśmy na zapalonym samochodzie jak pompuje turbo i niestety na kompie pokazuje prawie nic. Na wolnych ma okolo 1030 - 1040 (nie pamietam jednostki) po dodaniu gazu wskakuje na 1070-1100. Podłączyłem do siebie do w202 220 CDI i na wolnych mam 1070-1080 po dodaniu gazu 2100-2200. Mechanik mowi ze to raczej turbo bo juz chyba wszystko inne wykluczyliśmy. Co o tym myślicie panowie ??
Pozdrawiam.
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 31 lip 2008, o 16:37
- Lokalizacja: Słupsk
Siemasz Michaś Niestety ten w kobylnicy zajmuje sie tylko zawieszeniami i taki podstawowymi rzeczami w silniki sie nie bawi dzwonilem do niego a tak pozatym juz mnie denerwuje ten ojca okular, jak sie zaczęły problemy to się skonczyc nie mogą Wiesz gdzie ten map sensor jest to bym podjechal po pracy i bysmy zobaczyli do niego
[ Dodano: 2009-06-17, 11:40 ]
P.S. Michaś, Szyca ma fajny komputer mozna się podpinać, sprawdzalem dzisiaj w c-klasie turbine u niego i jak narazie ciągle pieknie pompuje
[ Dodano: 2009-06-17, 23:54 ]
Napisze ktoś gdzie jest ten MAP SENSOR bo jutro rano bede u mechanika i musze go znalezc
[ Dodano: 2009-06-17, 11:40 ]
P.S. Michaś, Szyca ma fajny komputer mozna się podpinać, sprawdzalem dzisiaj w c-klasie turbine u niego i jak narazie ciągle pieknie pompuje
[ Dodano: 2009-06-17, 23:54 ]
Napisze ktoś gdzie jest ten MAP SENSOR bo jutro rano bede u mechanika i musze go znalezc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 18 gości