EGR
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
EGR
Witam pacjent w210 2.2 cdi 2000r automat. Ostatnio postanowiłem wyczyścić egr jak się okazało nie było to wcale takie skomplikowane. Podczas demontażu odkryłem że przewód od podcisnienia nie jest woogole podłączony ani do egr ani do miejsca w który powinien być wpiety (była tam wkrecona srubka) więc wyczysciłem wszystko złożyłem podpialem podcisnienia i tak zabrzmi to dziwnie ale samochód jest bardziej zrywny nie muli go tak jest tylko jeden minus po dojezdzie do świateł jak już się tocze i prawie że już się zatrzymuje silnik tak jakby chciał zgasnac obroty spadają prawie do zera ale po chwili wskazówka się podnosi i jest ok. Natomiast jeśli odczepie przewód i go zaslepie ten objaw nie występuje ale auto nie jest tak dynamiczne. Z góry dziękuję za pomoc.
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: EGR
Może EGR jest zabrudzony i warto by go wyczyścić.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Re: EGR
Nie domyka się EGR? A może nie tyle nie domyka się co robi to za wolno. To podciśnienie to dobrze siedzi? Nie ma nieszczelności?
Re: EGR
Wydaje mi się że siedzi dobrze ale nie mogłem dobrze rozruszac tej membrany. Czy to może być przyczyną
Re: EGR
może
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Re: EGR
To czeka mnie ponowny demontaż macie jakieś sposoby na rozruszanie tej membrany
Re: EGR
Właśnie czyszczenie EGR to rozruszanie go a nie tylko przepływ powietrza. Przydała by się pompka podciśnieniowa do pomiaru podciśnienia i otwierania go. Grzybek ma się zamykać szczelnie, bez prześwitów. Chemia powinna dać radę rozruszać ale trzeba umiejętnie smarować go potem albo polerować oś i zostawić suchą bo spaliny mają sporą temperaturę.
SławeK
SławeK
autoelektronika zaawansowana,diagnostyka,StarDiagnosis, HHT,programowanie, radiocode itp północne okolice Wrocławia tel 603 499 932 prywatnie poruszam się W201,W124,W210, Junak121
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 13 gości