E55 AMG 1997r. Nie zamyka się wtrysk na 5. cylindrze
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: E55 AMG 1997r. Nie zamyka się wtrysk na 5. cylindrze
Dziś mój kolega podłączył tester uniwersalny: pokazuje tylko wypadanie zapłonów, cylinder 4. Dokładniejsze info, z testera mercedesa mam mieć w przyszłym tygodniu, jak wróci mechanik.
Re: E55 AMG 1997r. Nie zamyka się wtrysk na 5. cylindrze
Na wypadanie zapłonu na jednym cylindrze może mieć wpływ słaba iskra- do sprawdzenia cewka, przewody wn, świece, słaba kompresja, brak wytrysku, za dużo paliwa lub nieprawidłowe pylenie wtryskiwaczy, problem z układem rozrządu lub zaworami. Parę spraw można sprawdzić podmieniajac cewki, przewody, świece z innymi cylindrami. Jaki tester podpial ?
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Re: E55 AMG 1997r. Nie zamyka się wtrysk na 5. cylindrze
Tu nie ma co rozważać.Skoro wszystko przejrzano i podmieniano i wierząc, że zostało to wykonane dokładnie ze znajomością tematu pozostaje czynnik X.Zalągł się zły duszek.
Jest na to panaceum.Nazywa się dr.Star Diagnosis z małym dodatkiem "kumatym" diagnostą, który umie czytać.
Zawsze twierdziłem, że na ekranie SD w 99% jest wypisane rozwiązanie, a diagnosta nie umie go odczytać lub przeprowdzić test rozwiewający wszelkie wątpliwości.
Prawdziwy Macho jedzie na SD dopiero na lawecie.
Jest na to panaceum.Nazywa się dr.Star Diagnosis z małym dodatkiem "kumatym" diagnostą, który umie czytać.
Zawsze twierdziłem, że na ekranie SD w 99% jest wypisane rozwiązanie, a diagnosta nie umie go odczytać lub przeprowdzić test rozwiewający wszelkie wątpliwości.
Prawdziwy Macho jedzie na SD dopiero na lawecie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Re: E55 AMG 1997r. Nie zamyka się wtrysk na 5. cylindrze
Przepraszam za długie milczenie, ale napotkałem kilka problemów i dopiero mogę wrócić do tematu. Mercedes stał rozebrany w międzyczasie w celu sprawdzenia wałków rozrządu i wszystkiego, do czego dało się dotrzeć od góry - wszystko jest mechanicznie w porządku z tej strony.
Poskładany z powrotem, odpalony w tym tygodniu chodził idealnie do czasu, aż się rozgrzał - znów szarpanie, przebieranie, dymienie na czarno, spadek mocy.
Podpięcie pod stara dało wyniki widoczne w załącznikach ( "nowym" błędem jest czujnik ABS; jak widzicie też, chodzi o 4. a nie o 5. cylinder - przepraszam za nieścisłości, ale dostaję tylko relacje przez telefon z tego, co się dzieje z autem).
Czy podsuwa Wam to jakieś pomysły może?
Pozdrowienia dla wszystkich!
Poskładany z powrotem, odpalony w tym tygodniu chodził idealnie do czasu, aż się rozgrzał - znów szarpanie, przebieranie, dymienie na czarno, spadek mocy.
Podpięcie pod stara dało wyniki widoczne w załącznikach ( "nowym" błędem jest czujnik ABS; jak widzicie też, chodzi o 4. a nie o 5. cylinder - przepraszam za nieścisłości, ale dostaję tylko relacje przez telefon z tego, co się dzieje z autem).
Czy podsuwa Wam to jakieś pomysły może?
Pozdrowienia dla wszystkich!
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Re: E55 AMG 1997r. Nie zamyka się wtrysk na 5. cylindrze
Zamienić wtrysk 4 z 1 zobaczyć czy usterka się przeniosła.Jeżeli nie to:
Zamienić trnzystory polowe w sterowniku też 1-4.Jeżeli nie to być może coś się dzieje z zaworami na 4 cylindrze.Tu trzeba by zauwazyć czy zjawisko jest narastające przy wzroście temperatury czy też skokowe.
W grę może wchodzić zacierający się trzonek zaworu.Żażący się nagar.Zanik luzu przy uszkodzonej samoregulacji.Do wyboru do koloru.
Zamienić trnzystory polowe w sterowniku też 1-4.Jeżeli nie to być może coś się dzieje z zaworami na 4 cylindrze.Tu trzeba by zauwazyć czy zjawisko jest narastające przy wzroście temperatury czy też skokowe.
W grę może wchodzić zacierający się trzonek zaworu.Żażący się nagar.Zanik luzu przy uszkodzonej samoregulacji.Do wyboru do koloru.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Re: E55 AMG 1997r. Nie zamyka się wtrysk na 5. cylindrze
Dziękuję za wskazówki, będziemy próbować. Odezwę się co i jak gdy już będę miał jakieś wieści.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 14 gości