E210 2,2 CDI brak mocy 3tyś i koniec.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
E210 2,2 CDI brak mocy 3tyś i koniec.
Witam.Mam problem z samochodem E210 99 2,2 CDI AUTOMAT,kompletny brak mocy dochodzi do 3tyś.
Pali sie kontrolka od swiec zarowych(wczesniej sie tez palila ale moc byla)
Czy launchem X-431 zdiagnozuje ten sprzet?? jakie grupy diagnozowac,dobry jest w diagnostyce vag,ale z mercami jest gorzej.Ile turbo powinno dmuchac jak sprawdzic przeplywke??
I ogolnie prosze o pomoc co moze byc przyczna,i jakie komputer powinien pokazywac wartosci.Aha i gdzie sie znajduje zlacze diagnostyczne czy to jest OBD2 16 pin czy te wielkie takie ?Pozdrawiam
Pali sie kontrolka od swiec zarowych(wczesniej sie tez palila ale moc byla)
Czy launchem X-431 zdiagnozuje ten sprzet?? jakie grupy diagnozowac,dobry jest w diagnostyce vag,ale z mercami jest gorzej.Ile turbo powinno dmuchac jak sprawdzic przeplywke??
I ogolnie prosze o pomoc co moze byc przyczna,i jakie komputer powinien pokazywac wartosci.Aha i gdzie sie znajduje zlacze diagnostyczne czy to jest OBD2 16 pin czy te wielkie takie ?Pozdrawiam
To może być wszystko. Przez przepływkę, czujniki, egr, klapy przy kolektorze, podcisnienie itd.....a4tdi1234 pisze:tyle to i ja wiem,co moze byc przyczyna turbina zapieczona,albo zle jej wysterowanie czy moze przeplywka
Bez dobrego kompa za dużo nie zrobisz. CDIF2 łączy się z w210 i pokazuje poprawnie większość usterek. Tylko potrzebny jest jeszcze dobry diagnosta ktory je rozumie i wyciągnie poprawne wnioski.
OBD2 nie ma-jest złącze diagnostyczne pod maską (po stronie kierowcy podnosisz czarną pokrywkę, pod nią jest takie czarne kółko z pinami)
podpinając sie pod kts, star diagnosis czy cdif2 pokazuje np. uszkodzony przepływomierz...
Skoro twój interfejs tego nie ogarnia to zapłać 50 PLN i odwiedź kogoś z dobrym sprzętem. Za dużo możliwości do gdybania...
Powodzenia
a tak przy okazji to miło by było gdybys zawitał do powitalni i CZESĆ powiedział
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Panowie...
mam podobny problem z w210, 2,7CDI 2001r automat.
Problem pojawił się nagle, ok. 10 km po tym jak zatankowałem prawie pusty zbiornik. Różnica polega na tym, że po odpaleniu i wciśnięciu gazu dochodzi max 3200obr/min., w czasie jazdy kickdown nie reaguje. Zaraz po 5 minutach jazdy i n-tym wciśnięciu kickdown'a auto nagle łapie obroty i jeździ normalnie. Po zgaszeniu auta i postoju 5 minutowym historia się powtarza...
Jutro na komputer na Czeremchową...
Zastanawia mnie jednak fakt, że reaguje po jakimś czasie i na resztę jazdy nic się nie dzieje...
mam podobny problem z w210, 2,7CDI 2001r automat.
Problem pojawił się nagle, ok. 10 km po tym jak zatankowałem prawie pusty zbiornik. Różnica polega na tym, że po odpaleniu i wciśnięciu gazu dochodzi max 3200obr/min., w czasie jazdy kickdown nie reaguje. Zaraz po 5 minutach jazdy i n-tym wciśnięciu kickdown'a auto nagle łapie obroty i jeździ normalnie. Po zgaszeniu auta i postoju 5 minutowym historia się powtarza...
Jutro na komputer na Czeremchową...
Zastanawia mnie jednak fakt, że reaguje po jakimś czasie i na resztę jazdy nic się nie dzieje...
W210 01' 270CDI
Re: E210 2,2 CDI brak mocy 3tyś i koniec.
Odgrzewam kotleta po 12 latach bo miałem ten sam problem i w moim przypadku wystarczyło wymienić przepływomierz. Objawy to brak mocy, obroty wkręcały się tylko do 3 tyś. i brak reakcji na kickdowna, silnik tak jak w stopce, 2.7 CDI automat polift.
Niech moc będzie z wami
WDB2100821X061784
E320 4matic 2001r.
WDB2100821X061784
E320 4matic 2001r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości