E 200 cdi Podczas jazdy gaśnie silnik

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
czerwony
Posty: 5
Rejestracja: 24 sie 2008, o 21:38
Lokalizacja: Warszawa

E 200 cdi Podczas jazdy gaśnie silnik

Post autor: czerwony »

Witam wszystkich.Mam duży problem a jest nim moje autko E 200 cdi 98 rok 75kW :-/ .Tym razem po wielu naprawach i godzinach spędzonych w warsztatach przyszedł czas na silnik.....Podczas jazdy przy ok 2000 obr/min,szarpie,zapala sie EPC i gaśnie silnik.Muszę odczekać ok.10 sekund i daje sie uruchomić.Zdarza mi się tak coraz częściej a ostatnio to do tego stopnia,że gasł mi parę razy z rzędu i w ogóle nie chciał zapalić(po godzinie udało się ale takiego kopcia walnął,ze ludzie myśleli,ze sie pali) :-> .Wymieniłem filtr paliwa i powietrza ale to zupełnie nic nie dało.Jeżeli ktoś miał podobny problem lub spotkał się z czymś takim to bardzo proszę o pomoc bo już coraz cześciej myśle,żeby zrobić z niego ognisko ;-).Dziękuje i pozdrawiam.
gst
Posty: 14
Rejestracja: 1 paź 2008, o 13:20
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: gst »

w cdi jakieś błędy :?:
E210 3.2 CDI
Awatar użytkownika
czerwony
Posty: 5
Rejestracja: 24 sie 2008, o 21:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: czerwony »

????
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

Na dzien dobry nalezy zczytac bledy z komputera i dopiera zabrac sie za naprawe.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

tylko połdaczenie pod komputer , w tym modelu nie da sie wybłyskac diodą, ani skasowac spinaczem :)
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
czerwony
Posty: 5
Rejestracja: 24 sie 2008, o 21:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: czerwony »

podłączałem go pod kompa w warsztacie i wyszły błedy przepływomierza i 4 pompowtryskiwaczy ale to bylo 6 miesiecy temu i od tego czasu zrobiłem 50 tys.km a dopiero teraz się to nasiliło.Tydzień temu jak mi go sprawdzali wyszło dokładnie to samo co wtedy a mechanicy rozkładają ręce i mówią,że jak stanie zupełnie to wtedy bedzie wiadomo co mu jest... :-?
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

to zmien warsztat, bo z takim podejsciem powinni pojsc do piekla :evil:

czy wystepuja jakies specjalnie okolicznosci kiedy gasnie? np gdy hamujesz, puszczasz gaz itd? jak jest rozgrzany czy zimny gasnie?

przydaloby sie podlaczyc pod komputer w trybie live data i na biezaco zczytywac parametry pracy silnika do momentu az zgasnie.
Awatar użytkownika
czerwony
Posty: 5
Rejestracja: 24 sie 2008, o 21:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: czerwony »

Zauważyłem ze raczej tak sie zdarza jak jest wilgotne powietrze......ale nie wiem czy ma to cos wspolnego bo tak jak dzisiaj padał cały dzień deszcz i ani razu mi nie zgasł.....
Jezdze nim na TAXI i trochę lipa jak mi gaśnie przy kliencie... :-/
A co do tego kompa to jak mi podłączali to cos tam samo sie ustawialo,same podnosily sie obtroty itd a na koncu powiedzial ze nie ma nic innego poza tym co pisałem wcześniej.....
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

chodzi mi o to, zeby pobierac paramtry silnika podczas jego pracy, a najlepiej podczas jazdy. powodow gasniecia moze byc wiele, a tak masz szanse zdiagnozowac i to celnie. moze. przeplywomierz, lambda moze wariuja, ale nie ma co zgadywac.
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

Podaj te kody błędów. Prawdopodobnie masz problem z wtryskiwaczami. Sprawdź jeszcze kostki elektryczne do nich dochodzące - wystarczy jedna luźna i silnik zgaśnie.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
Awatar użytkownika
czerwony
Posty: 5
Rejestracja: 24 sie 2008, o 21:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: czerwony »

Sprawdzę jutro te kostki a w poniedziałek podjadę jeszcze raz do magika i podłącze go pod kompa.Spisze kody błędów i napisze co wyszło.
Jeszcze jedno-dzisiaj zauważyłem,ze na postoju przy dodawaniu gazu jak obroty silnika dochodzą do 2000 obr.to silnik tak jak by sie delikatnie ksztusił i podskakiwał po czym na większych obrotach jest ok.Dzieje sie tak za każdym razem.....
chudi99
Posty: 11
Rejestracja: 31 paź 2008, o 16:34
Lokalizacja: warszawa

Post autor: chudi99 »

WITAM - mam podobny problem jak ty tyle że portafi sie zapali nawet EPC ABS ASP i są 3 błędy w 210/02r.Dziej się to zazwyczaj jak dostanie więcej gazu w pedał przy szybszym ruszaniu a ostatnio nawet przy 60km podczas jazdy.Wymienili po djagnozie cz. stopu i parę dni był spokuj i znowu to samo .W samym czujniku nie ma się co popsuc to kawałek plastiku sprężynka i blaszki,podobno się ustawia jakiś skok pedału przy wymianie cz.stopu
Marynarz
Posty: 1
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 19:27
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: Marynarz »

Moj tez gasl bez powodu i nie chcial sie odpalic. Czsami nawet godzine trzeba bylo probowac.
Elektryk sprawdzal i stwierdzil, ze chodzi o czujnik polozenia walu. Zrobili mi u specjalisty
diagnostyke i nic nie wykrylo... :-)
Bo podobno tego nie wykrywa. A jak nie wykrywa to to jest to :-/
Troche namieszalem, ale wymienili i jest ok

Pozdro

Aha, ja mam benzyne
There is no replacement for displacement :-)
chudi99
Posty: 11
Rejestracja: 31 paź 2008, o 16:34
Lokalizacja: warszawa

Post autor: chudi99 »

Wymieniłem ponownie filtr paliwa ten (słoiczkowy) jest narazie OK, nie gaśnie ale jeszcze falują trochę obroty na luzie. Kontrolki abs asp też są spokojne
okserwis
Posty: 1
Rejestracja: 9 lis 2008, o 18:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: okserwis »

czerwony pisze:4 pompowtryskiwaczy ale to bylo
witam
polecam sprawdzić kostki wtrysków CR / to nie pompowtryski / i sklasyfikować je. - komputerowo.
PZD
LZ
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości