Czy to przeplywomierz? Pomocy...E290T

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jaro1966_2006
Posty: 19
Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
Lokalizacja: Iława

Czy to przeplywomierz? Pomocy...E290T

Post autor: jaro1966_2006 »

Witam wszystkich uzytkownikow forum;)
Mam problem...Posiadam Mercedesa E290 TD...Problem jest nastepujacy...
Gdy wyjezdzam moim mercedesem jest wszystko ok...po przejechaniu jakiegos odcinka coraz czesciej traci na mocy! Obroty w chodza Tylko do 3 tys i nie wiecej....Przystaje...wylaczam silnik po czym znow go wlaczam i silnik kreci juz dobrze....Dzialo mi sie juz to kiedys ale przestalo teraz znow...Podobno to wina przeplywomierza...prosze o pomoc bo nie chce wydawac pieniedzy na przeplywomierz jesli to ma nie poskutkoac...
POZDRAWIAM I CZEKAM NA ODPOWIEDZI....
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Jesli dzialo sie wczesniej, na dluzszy czas przestalo i znow zaczelo to wg mnie nie bedzie to przeplywomierz.

Niezbedna bedzie diagnostyka komputerowa.
E 220 CDI '01 Elegance
jaro1966_2006
Posty: 19
Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
Lokalizacja: Iława

Post autor: jaro1966_2006 »

Noo chyba jednak bede musial poszukac gdzies warsztatu z diagnostyka komputera...Bo zaczelo mi sie to dziac coraz czesciej...Kichcio masz cos konkretnego moze na mysli?
Mercedes E290 TD
97r.
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Jesli przeplywomierz zaczalbym sie psuc, to juz by sie popsul do konca, a nie dal Ci spokoj na dluzszy czas. Takie jest moje zdanie, jak nie widze auta to nie wiem;)
E 220 CDI '01 Elegance
jaro1966_2006
Posty: 19
Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
Lokalizacja: Iława

Post autor: jaro1966_2006 »

Zapraszam do Iławy;Dhehe nie zartuje...skieruje sie do jakiegos warsztatu na diagnostyke i zobaczymy co z tym bedzie!!!Dzieki i pozdrawiam
Mercedes E290 TD
97r.
e290_td

Post autor: e290_td »

a czy nie występują u Ciebie takie objawy, jak opisane w tym temacie?

viewtopic.php?t=108&sid=704689ce127a3cd ... ad5d330c7f

Ostatnio sam wymieniałem pęknietą opaskę przy tej rurze, była ona powodem spadku ciśnienia, a przez to silnik wchodził w tryb awaryjny.
jaro1966_2006
Posty: 19
Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
Lokalizacja: Iława

Post autor: jaro1966_2006 »

U mnie syczenia wogole nie slychac....
Mercedes E290 TD
97r.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

odłacz i zobacz czy pracuje bez
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
jaro1966_2006
Posty: 19
Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
Lokalizacja: Iława

Post autor: jaro1966_2006 »

windykatorek pisze:odłacz i zobacz czy pracuje bez
Ale co odlaczyc? Przeplywomierz?
Mercedes E290 TD
97r.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

tak przepływomierz
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
jaro1966_2006
Posty: 19
Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
Lokalizacja: Iława

Post autor: jaro1966_2006 »

Jak sprawdza to dam odpowiedz;) Dzieki:)
Mercedes E290 TD
97r.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

tylko ja nie mam pewności czy dizel bedzie chodził bez , w benzynie nie ma problemu odłaczasz i sprawdzasz jak chodzi jesli lepiej to wiesz ze umarł przepływomierz , auto dobiera sobie optymalne dane z matrycy jesli nie ma pzepływomierza
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
waldimas
Posty: 108
Rejestracja: 22 maja 2008, o 11:29
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: waldimas »

w dieslu tez bedzie dzialalo, po odlaczeniu przeplywki komputer zarejestruje blad i wczyta awaryjne mapy. Problemem moze byc jesli auto ma skrzynie automatyczna po odlaczeniu przeplywki skrzynia bedzie lapala tryb awaryjny dzieje sie tak np w audi z tiptronikiem, ale czy w MB to nie mam pojecia
pozdrawiam
Waldi
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

W E320 CDI nawet przy odpiętym przepływomierzu, silnik nie miał większej mocy. A moja weryfikacja była właściwa - wymiana przyniosła sinikowi pełną moc.
Tak więc nie zawsze odpinając go, da się zweryfikować, czy to na pewno on jest winny. Niestety każde urządzenie diagnostyczne z możliwością rejestracji wartości rzeczywistych poradzi sobie z takim problemem - niestety, bo nie każdy takie może mieć :-/
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
Awatar użytkownika
krzych_29
Posty: 20
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 18:53
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: krzych_29 »

Witam, jeżeli masz wszystkie przewody drożne i szczelne to napiszę ci co ja miałem kiedyś w sprinterze 2.9td.
Otóż auto jeździło ok tylko od czasu do czasu wchodziło w tryb serwisowy- nie miało mocy i kręcilo do niecałych 3.5tyś obrotów. Sprawdziliśmy cuda i okazało się na koniec, że auto ma wyciągnięty łańcuch rozrządu tak mocno, że komputer nie był już w stanie korygować początku wtrysku i wchodził w tryb serwisowy. Wystarczyło przekręcić pompę wtryskową obrazowo mówiąć górę pompy oddalić od silnika o jakieś 5mm czyli obrócić górą w prawo patrząc od przodu auta. Ta korekta spowodowała, że komputer był w stanie korygować początek wtrysku. Możesz też wymienić łańcuch i ślizgi bądź same ślizgi bo mogą być zużyte i efekt podobny. Najtaniej zaznaczyć teraźniejsze ustaweinie pompy i delikatnie pokorygować, nic nie możesz zepsuć jak lekko przestawisz pompę a oszczędzisz sporo.

Pozdrawiam,

Krzysztof
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2008, o 21:29 przez krzych_29, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 41 gości