Czy to przeplywomierz? Pomocy...E290T
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
- Lokalizacja: Iława
Czy to przeplywomierz? Pomocy...E290T
Witam wszystkich uzytkownikow forum;)
Mam problem...Posiadam Mercedesa E290 TD...Problem jest nastepujacy...
Gdy wyjezdzam moim mercedesem jest wszystko ok...po przejechaniu jakiegos odcinka coraz czesciej traci na mocy! Obroty w chodza Tylko do 3 tys i nie wiecej....Przystaje...wylaczam silnik po czym znow go wlaczam i silnik kreci juz dobrze....Dzialo mi sie juz to kiedys ale przestalo teraz znow...Podobno to wina przeplywomierza...prosze o pomoc bo nie chce wydawac pieniedzy na przeplywomierz jesli to ma nie poskutkoac...
POZDRAWIAM I CZEKAM NA ODPOWIEDZI....
Mam problem...Posiadam Mercedesa E290 TD...Problem jest nastepujacy...
Gdy wyjezdzam moim mercedesem jest wszystko ok...po przejechaniu jakiegos odcinka coraz czesciej traci na mocy! Obroty w chodza Tylko do 3 tys i nie wiecej....Przystaje...wylaczam silnik po czym znow go wlaczam i silnik kreci juz dobrze....Dzialo mi sie juz to kiedys ale przestalo teraz znow...Podobno to wina przeplywomierza...prosze o pomoc bo nie chce wydawac pieniedzy na przeplywomierz jesli to ma nie poskutkoac...
POZDRAWIAM I CZEKAM NA ODPOWIEDZI....
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
- Lokalizacja: Iława
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
- Lokalizacja: Iława
a czy nie występują u Ciebie takie objawy, jak opisane w tym temacie?
viewtopic.php?t=108&sid=704689ce127a3cd ... ad5d330c7f
Ostatnio sam wymieniałem pęknietą opaskę przy tej rurze, była ona powodem spadku ciśnienia, a przez to silnik wchodził w tryb awaryjny.
viewtopic.php?t=108&sid=704689ce127a3cd ... ad5d330c7f
Ostatnio sam wymieniałem pęknietą opaskę przy tej rurze, była ona powodem spadku ciśnienia, a przez to silnik wchodził w tryb awaryjny.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
- Lokalizacja: Iława
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
- Lokalizacja: Iława
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
- Lokalizacja: Iława
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
w dieslu tez bedzie dzialalo, po odlaczeniu przeplywki komputer zarejestruje blad i wczyta awaryjne mapy. Problemem moze byc jesli auto ma skrzynie automatyczna po odlaczeniu przeplywki skrzynia bedzie lapala tryb awaryjny dzieje sie tak np w audi z tiptronikiem, ale czy w MB to nie mam pojecia
pozdrawiam
Waldi
Waldi
W E320 CDI nawet przy odpiętym przepływomierzu, silnik nie miał większej mocy. A moja weryfikacja była właściwa - wymiana przyniosła sinikowi pełną moc.
Tak więc nie zawsze odpinając go, da się zweryfikować, czy to na pewno on jest winny. Niestety każde urządzenie diagnostyczne z możliwością rejestracji wartości rzeczywistych poradzi sobie z takim problemem - niestety, bo nie każdy takie może mieć :-/
Tak więc nie zawsze odpinając go, da się zweryfikować, czy to na pewno on jest winny. Niestety każde urządzenie diagnostyczne z możliwością rejestracji wartości rzeczywistych poradzi sobie z takim problemem - niestety, bo nie każdy takie może mieć :-/
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
Witam, jeżeli masz wszystkie przewody drożne i szczelne to napiszę ci co ja miałem kiedyś w sprinterze 2.9td.
Otóż auto jeździło ok tylko od czasu do czasu wchodziło w tryb serwisowy- nie miało mocy i kręcilo do niecałych 3.5tyś obrotów. Sprawdziliśmy cuda i okazało się na koniec, że auto ma wyciągnięty łańcuch rozrządu tak mocno, że komputer nie był już w stanie korygować początku wtrysku i wchodził w tryb serwisowy. Wystarczyło przekręcić pompę wtryskową obrazowo mówiąć górę pompy oddalić od silnika o jakieś 5mm czyli obrócić górą w prawo patrząc od przodu auta. Ta korekta spowodowała, że komputer był w stanie korygować początek wtrysku. Możesz też wymienić łańcuch i ślizgi bądź same ślizgi bo mogą być zużyte i efekt podobny. Najtaniej zaznaczyć teraźniejsze ustaweinie pompy i delikatnie pokorygować, nic nie możesz zepsuć jak lekko przestawisz pompę a oszczędzisz sporo.
Pozdrawiam,
Krzysztof
Otóż auto jeździło ok tylko od czasu do czasu wchodziło w tryb serwisowy- nie miało mocy i kręcilo do niecałych 3.5tyś obrotów. Sprawdziliśmy cuda i okazało się na koniec, że auto ma wyciągnięty łańcuch rozrządu tak mocno, że komputer nie był już w stanie korygować początku wtrysku i wchodził w tryb serwisowy. Wystarczyło przekręcić pompę wtryskową obrazowo mówiąć górę pompy oddalić od silnika o jakieś 5mm czyli obrócić górą w prawo patrząc od przodu auta. Ta korekta spowodowała, że komputer był w stanie korygować początek wtrysku. Możesz też wymienić łańcuch i ślizgi bądź same ślizgi bo mogą być zużyte i efekt podobny. Najtaniej zaznaczyć teraźniejsze ustaweinie pompy i delikatnie pokorygować, nic nie możesz zepsuć jak lekko przestawisz pompę a oszczędzisz sporo.
Pozdrawiam,
Krzysztof
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2008, o 21:29 przez krzych_29, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 41 gości