Witam serdecznie ! :-)
W jednym z postów znalazłem poradę na temat przeczyszczenia czujnika na listwie wysokiego ciśnienia w E 210 co było powodem "falowania obrotów". W związku z powyższym mam prośbę...posiadam MB 210 E 270 CDI z 2000 r. i również u mnie wystąpił ten problem...usterkę przepływomierza wykluczono więc postanowiłem spróbować z tym czujnikiem na listwie. I tu jest moja prośba a mianowicie...gdzie dokładnie mieści się ten czujnik...w jaki sposób bezpiecznie go zdemontować...czym i jak dokonać jego czyszczenia i jak go poprawnie zamontować ?
Za odpowiedź i rady z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam...kebor0
Czujnik na listwie ciśnienia E270 CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 mar 2008, o 12:31
- Lokalizacja: lublin
korzystając z okazji mam pytanie, po skasowaniu błędów miałem problem z nieszczelnością wtrysku, przez co silnik falował i słychać było sykanie, ale wymieniłem podkładkę i jest już ok, falowanie silnika się zmniejszyło ale nie do końca i to mnie niepokoi, sykania nie ma, a te falowanie zazwyczaj po odpaleniu na zimnym silniku, ale na gorącym również się zdarza jak stoje na światłach, i wieczorem zauważyłem jak falował silnik to w środku przygasało i rozjaśniało się podświetlenie podsófitki w rytm falowania obrotów.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości