Czarna chmura z rury wydechowej-E200 CDi
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- VIP
- Posty: 8
- Rejestracja: 5 mar 2008, o 19:57
- Lokalizacja: Olsztyn
Czarna chmura z rury wydechowej-E200 CDi
Witam po raz kolejny!!! Mam pytanko odnośnie pojawiającej sie czarnej chmury z rury wydechowej po wciśnięciu gazu (po przyśpieszeniu). Jeżdżę E200 CDi. Po za tym praca turbiny mnie trochę nie pokoi gdyż jest głośna przy wciśnięciu gazu i pojawia sie problem z brakiem mocy powyżej 3 tyś obrotów. Czy to coś poważnego-chodzi mi o kopcenie i czy te wszystkie usterki można ze sobą w jakiś sposób połączyć:) Serdecznie pozdrawiam i proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 13 cze 2008, o 16:32 przez danny_de_vito25, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 28 maja 2008, o 21:26
- Lokalizacja: Łódź
-
- VIP
- Posty: 8
- Rejestracja: 5 mar 2008, o 19:57
- Lokalizacja: Olsztyn
skorpion, mozesz wyjasnic zwiazek miedzy efektem turbodziury a kopceniem?
Nie wiem czemu mialby kopcic z powodu turbodziury.
Wg mnie powinienes sprawdzic dolot i turbine, podlaczenie pod komputer w pierwszej kolejnosci, ciekawe czy ma dobre cisnienie itp., moze po prostu zbliza sie jej koniec
Jesli miedzy 2 a 4 tys. to kopci po prostu caly czas;) byc moze rowniez wtryski, prawdopodobne.
W Mercedesie nie ma pompowtryskiwaczy, sa wtryski podlaczone do szyny paliwowej.
W pierwszej kolejnosci proponuje zdiagnozowac auto elektronicznie, bo przy takich usterkach przez internet nie pomozemy
Nie wiem czemu mialby kopcic z powodu turbodziury.
Wg mnie powinienes sprawdzic dolot i turbine, podlaczenie pod komputer w pierwszej kolejnosci, ciekawe czy ma dobre cisnienie itp., moze po prostu zbliza sie jej koniec
Jesli miedzy 2 a 4 tys. to kopci po prostu caly czas;) byc moze rowniez wtryski, prawdopodobne.
W Mercedesie nie ma pompowtryskiwaczy, sa wtryski podlaczone do szyny paliwowej.
W pierwszej kolejnosci proponuje zdiagnozowac auto elektronicznie, bo przy takich usterkach przez internet nie pomozemy
E 220 CDI '01 Elegance
-
- VIP
- Posty: 8
- Rejestracja: 5 mar 2008, o 19:57
- Lokalizacja: Olsztyn
Dzięki serdeczne za pomoc. Teraz tylko kwestia uczciwego majstra który naprawdę będzie chcial pomóc:) o takich teraz trudno. Mam jeszcze prośbę, czy orientujecie się ile taka naprawa może kosztować chodzi mi o regeneracje turbiny i wtryski. Czy to sie razem naprawia czy oddzielnie. Czy w ogóle sie opłaca to robić czy sprzedać komuś taniej samochód:D Pozdrawiam wszystkich P.S. A może znacie jakiegoś szpeca na podlasiu od tych aut??:)
Podobno jedna z lepszych firm jest w Lubartowie k. Puław, Lubelskie, Józef Włoch czy jakos tak, mam nr tel. jesli trzeba, tylko trzeba uwazac bo sa 2 firmy obok siebie
Tam podobno jedna z lepszych firm w PL, koszt regeneracji wtryskow to ok. 1000-1500 PLN.
Turbina ok. 600-1200.
Tam podobno jedna z lepszych firm w PL, koszt regeneracji wtryskow to ok. 1000-1500 PLN.
Turbina ok. 600-1200.
E 220 CDI '01 Elegance
-
- VIP
- Posty: 8
- Rejestracja: 5 mar 2008, o 19:57
- Lokalizacja: Olsztyn
czarna chmura z rury wydechowej prawdopodobnie nie będzie spowodowana zużyciem turbosprężarki (nie ten kolor zadymienia).
Należy sprawdzić dawkę wtrysku i chyba pod tym kątem szukać przyczyn. Może przepływomierz podaje złe wartości?
Regeneracja wtryskiwaczy nie jest już taka droga: jeśli wtryskiwacz nadaje się do regeneracji, to większość service'ów Boscha robi ją w granicach 500zł.
Należy sprawdzić dawkę wtrysku i chyba pod tym kątem szukać przyczyn. Może przepływomierz podaje złe wartości?
Regeneracja wtryskiwaczy nie jest już taka droga: jeśli wtryskiwacz nadaje się do regeneracji, to większość service'ów Boscha robi ją w granicach 500zł.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
luki79 pisze:czarna chmura z rury wydechowej prawdopodobnie nie będzie spowodowana zużyciem turbosprężarki (nie ten kolor zadymienia).
Należy sprawdzić dawkę wtrysku i chyba pod tym kątem szukać przyczyn. Może przepływomierz podaje złe wartości?
Regeneracja wtryskiwaczy nie jest już taka droga: jeśli wtryskiwacz nadaje się do regeneracji, to większość service'ów Boscha robi ją w granicach 500zł.
mialem ten problem lubial przykopcic dokladnie tak jak mowisz regeneracja wtryskow(600pln) pomogla + wymiana swiec zarowych
Mercedes-Benz W163 320 1998r
WDC1631541A052526
Mercedes-Benz W210 220 cdi 2002r
WDB2100061B482998
Mercedes-Benz W140 600 SEL 1995
WDB1400571A017661
WDC1631541A052526
Mercedes-Benz W210 220 cdi 2002r
WDB2100061B482998
Mercedes-Benz W140 600 SEL 1995
WDB1400571A017661
-
- VIP
- Posty: 8
- Rejestracja: 5 mar 2008, o 19:57
- Lokalizacja: Olsztyn
OK. W takim razie chyba juz ost pytanie: Jak taki test wykonać i czy będzie zdiagnozowany na kompie?? Dzięki za pomoc i super że jest takie forum bo ręce mi opadają gdy widzę że z moim autkiem jest coś nie tak a ja nie wiem od czego się zabrać:) Pozdrowionka dla wszystkich fanów Stutgardzkiej gwiazdy...
Ten test się robi tylko wtedy, gdy auto normalnie kreci rozrusznikiem i nie można go odpalić. Gdy wtrysk CDI puszcza cały czas paliwo na przelew, pompa nie jest w stanie wytworzyć odpowiedniego ciśnienia na listwie.kichcio pisze:Jest tez test ze strzykawkami, bez wyjmowania wtryskow.
Co innego jak wtryski nieprawidłowo rozpylają paliwo do komory spalania, test na przelew (ze strzykawkami) tutaj nic nie da.
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r.
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają
Dokładnie tak!adaso1 pisze:Co innego jak wtryski nieprawidłowo rozpylają paliwo do komory spalania, test na przelew (ze strzykawkami) tutaj nic nie da.
Dlatego zasugerowałem wyciągnięcie wtrysków i nic nie pisałem o teście przelewowym.
szczególnie gdy silnik jest już ciepły.adaso1 pisze:Ten test się robi tylko wtedy, gdy auto normalnie kreci rozrusznikiem i nie można go odpalić.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości