Brak Siły

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

ADAMSKIX

Brak Siły

Post autor: ADAMSKIX »

Witam Ponownie!
Posiadam E-240 rok 98 z małym przebiegem ,przejechałem autkiem od remontu po wypadku około 25.000 km bez żadnych problemów do wczoraj.Samochód nie ma mocy nie chce jechać jak na godne 170konia czy zimny czy rozgrzany nie ma różnicy gdy wyłącze auto włącze jest to samo i gdy przełącze na P nie może wejść na swoje obroty ,odnośnie automatu olej sprawdzony błedy wykasowane lecz po zatrzymaniu auto szarpie .Jedno co miałem z dwa miesiące temu to napis ol sensor defekt na czerwono no i teraz mam że za 600km musze zrobić serwis.Czy te napisy na liczniku mogą mieć wpływ na prace samochodu?Pozdrawiam i czekam pomoc.
adzik

Post autor: adzik »

A elektrykę sprawdzałeś?
U mnie spadek mocy był spowodowany zwarciem w wiązce od czujników wtrysków.
ADAMSKIX

Brak Siły

Post autor: ADAMSKIX »

Przemyłem ten przepływomierz lecz nic nie pomogło a jest coraz gorzej rozpędza się do okoł 30 km i to wszystko i silnik ma specyficzny odgłos tak jak bym zdemontował przewód od filtra powietrza .A i czasami pedał hamulca jest twardy pozdrawiam
Awatar użytkownika
pit87
Posty: 126
Rejestracja: 5 lis 2009, o 00:04
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: pit87 »

Najprostsza rada to udaj się do mechanika bo to nie uniknione a dalsza jazda może tylko pogorszyć stan Twojego auta...
W210 E290 1997 Elegance
WDB2100171A370122
ADAMSKIX

Post autor: ADAMSKIX »

Witam!
Mechanik z komputerem to już przesądzone ,ostatnie pytanie przed mechanikiem jeśli zepsuje się przepływomierz to jakie obiawy są pytam ponieważ zasysa powietrze jak szalony i z tego powodu się chyba dusi to tylko przypuszczenie .
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Musisz zrozumieć zasadę działania przepływomierza.Mierzy ilość powietrza, które koło niego przelatuje.Zepsuć się może na kilka sposobów i za każdym razem inaczej zareaguje sterownik
silnika.Może pokazywać za mało mieszanka będzie za uboga, za dużo mieszanka będzie za bogata.Może nie pokazywać nic wtedy sterownik przyjmie dane ostatnie dobre.Może pokazywać max. wtedy silnik będzie się zalewał.Oczywiście mnóstwo stanów pośrednich.
Ogólnie w razie podejrzeń najlepszym wyjściem jest wypiąć kość elektryczną i jechać po drugi.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
Robert2601
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 6 cze 2009, o 23:50
Lokalizacja: Poznań

CDI brak mocy, wysokie spalanie

Post autor: Robert2601 »

Podłączę się pod temat. Walczę ze swoim CDI 270 od pierwszych mrozów, kiedy przestał odpalać. Był w dwóch serwisach, wydałem sporo a efekt żaden. Teraz odpala bo jest ciepło ale nie widzę w nim mocy, słychać jakby się wysilał ale nie reaguje żywo na pedał. Na autostradzie prędkość max. to 180 km/h. Latem dawał radę 210 km/h i jeszcze mógł więcej. Spalanie 13l/100km po mieście, kiedyś 8l/100km. Brak błędów na komputerze. Tylny katalizator wycięty, przedni czysty, wydech nowy, dolot i intercooler czysty szczelny, przepływomierz nowy, turbina ładnie dmucha, filtry wymienione, nie dymi. Brakuje mi już pomysłów. Ford focus 2008 1.6 odlatuje w porównaniu do mojego. Mechanikom już nie dam bo już im nie wierzę. Sam zrobiłem co mogłem. Czy może automat tak ma?
E270 CDI 2001 sedan automat
Igor
Posty: 18
Rejestracja: 10 sty 2009, o 16:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor »

Witam

Koledzy ja mam w 210 3.0 td i jak wiecie tam jest taki śmieszny układ podciśnienia, który steruje między innymi centralnym zamkiem i całą resztą no i jakiś przewodzik idzie do turbiny. I moje pytanko jest następujące często zdarza się tak że turbina przestaje działać i samochód jedzie jak jedzie. Jaka jest przyczyna takiego zachowania się turbiny, był okres czasu że miałem spokój a teraz znowu problem powrócił. Czy ktoś może mi podpowiedzieć ???

pozdrawiam
AVANGARDE 3.0 TD W 210 98 r.
VIN:WDB2100251A599974
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

"Robert2601" Coś nie tak, automat tak nie ma.Radzę podłączyć się pod Star Diagnosis, ale wpierw zmierz kompresję.

"Igor"Skoro się na tym nie znasz, niestety warsztat obeznany z podciśnieniami, bo z tym silnikiem są kłopoty na podciśnieniu często.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
mrio24680
Posty: 1
Rejestracja: 13 mar 2010, o 07:10

Post autor: mrio24680 »

W210 E-290TD 1997 Elegance[shadow=violet][/shadow][center][/center][/hide][/quote][/b]

[ Dodano: 2010-03-13, 08:08 ]
witam wszystkich!!!

[ Dodano: 2010-03-13, 08:17 ]
witam wszystkich!!!
mam E-290 97r.Elegance automat.od pewnego czasu(jak odebrałem od lakiernika)auto czasami traci na mocy(prawdopodobnie włącza się tryb awaryjny) po wyłaczeniu go i zapaleniu ponownie jest ok.nieraz przez cały dzień jest w porządku a nieraz brak mocy odczuwam 2-3 razy na dzień.będę wdzięczny za każdą poradę.
pyro pyro
Posty: 8
Rejestracja: 13 cze 2009, o 23:05
Lokalizacja: opolskie

Post autor: pyro pyro »

noc,

Witam Pana ! Czy moze mi Pan pomoc ? Mam problem z moim E 320 CDI , wchodzi w tryb awaryjny przy duzych jak i malych predkosciach.Na kompie.wychodzi blad EGRu , przeplywki i sensoru oleju. Sprawdzilem szczelnosc przewodow podcisnienia ,wymienilem elektrozawory,przeplywke,wszystkie czujniki,wyczyscilem EGR ,rozebralem turbo i wyczyscilem kierownice VNT na lusterko,przewody turbo szczelne,waqm ok. Dalej ten sam blad. Lopatki w kolektorze dolotowym chodza lekko.W czasie jazdy przy dodaniu lekko gazu kopci jak Batory ,potem ok. Zostalo jeszcze wyczyszczenie kolektora ssacego.Zastanawiam sie jeszcze nad katalizatorem, czy aby nie jest zatkany. Jezeli moze mi Pan cos podpowiedziec ,to z gory dzieki !
nr VIN : WDB 2100261B404310

[ Dodano: 2010-03-15, 10:48 ]
pyro pyro
pyro
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

sluchajcie koledzy Robert2601, mrio24680, pyro pyro, zakladajcie oddzielne tematy, bo robicie balagan i nie wiadomo kto na ktore pytanie odpowiada.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
bzyku
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2010, o 09:31
Lokalizacja: Kolnik Planet Earth

Re: Brak Siły

Post autor: bzyku »

ADAMSKIX pisze: silnik ma specyficzny odgłos tak jak bym zdemontował przewód od filtra powietrza
Sprawdz czy masz drozne katalizatory czy sie wewnatrz nie oberwały i nie tamuja wydechu-najlepiej odkrecic caly wydech przy kolektorze.
Sa samochody i jest Mercedes!!!
Juz niestety nie w210:(
Vaneo 1.7 cdi
Jezeli pomogłem wypij za moje zdrowie:)
Awatar użytkownika
Robert2601
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 6 cze 2009, o 23:50
Lokalizacja: Poznań

CDI brak mocy, wysokie spalanie - test przelewowy

Post autor: Robert2601 »

Rozwiązałem już problemy z brakiem mocy, wysokim spalaniem i słabym odpalaniem. Po pierwsze jeździłem na uszkodzonym, otwartym na stałe termostacie. Włączony był duży obieg i temp. silnika nie mogła przekroczyć 50 st. C. Kupiłem w ASO i wymieniłem, koszt 189 zł. Teraz temperatura utrzymuje się na 90 st. C. Po drugie zrobiłem dziś test przelewowy wtryskiwaczy i trzeci wtryskiwacz przelewa o 600% a czwarty o 400%. Koszt regenerowanego Bosch 400zł x 2 szt. Dam znać jak wymienię. Tutaj można obejrzeć: http://www.youtube.com/watch?v=6CwS1372mxQ
Załączniki
test przelewowy1.JPG
E270 CDI 2001 sedan automat
koalakm
Posty: 88
Rejestracja: 14 lip 2008, o 18:45
Lokalizacja: Poznan

Post autor: koalakm »

niezla robota dzieki.

Moje pytanie czy to rzeczywiscie daje obraz ze cos nie tak jest z wtryskami?

pozdr
koalakm
E-270CDI automat, 2000r. lift, sedan,
przebieg 250 tys.
WDB2100161a979972
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości