Brak mocy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- krzysztof313
- Posty: 9
- Rejestracja: 7 mar 2008, o 08:39
- Lokalizacja: Piaseczno
Brak mocy
Witam, mam 2,2 CDI automat z 2000 roku od tygodnia mam problem; nie ma mocy, podczas diagnostyki na komputerze był błąd nie pamiętam całej nazwy, ale chodziło o przepływomierz powietrza. Więc został wymieniony i na kilka kilometrów się poprawiło;-) a teraz znów to samo tyle, że samochód wkręca się powyżej 3 tyś, ale bardzo opornie i znów są błędy:shock: 1) przepływomierz 2) urządzenie sterujące podciśnieniem. Czy może miał ktoś taką usterkę, bo nie bardzo wiem, co dalej z tym robić.
Dzięki
Dzięki
miałem kiedyś kabałkę z przewodami podciśnieniowymi , najpierw strzelił prawy - łączący turbawkę z intercoolerem , potem lewy i jeszcze któryś . po kolei wymieniłem wszystkie i odpukać jeździ. objawy podobne , tyle że wchodził w tryb awaryjny i nie chciał się wkręcać powyżej 3 tysięcy , aczkolwiek nie zawsze - czasem " zassał " jak trzeba i jeździł
210 2,7 CDI elegance
- krzysztof313
- Posty: 9
- Rejestracja: 7 mar 2008, o 08:39
- Lokalizacja: Piaseczno
a czy przy wymianie przepływomierza sprawdziłeś stan filtra powietrza? Miałem przypadek, ze gość trzy razy wymieniał przepływomierz, bo z filtra atakowały go dosłownie odłamki wszystkiego co może zaciągnąć silnik!
Poza tym skoro zapisał się błąd z urządzeniem sterującym podciśnieniem, to trzeba najpierw sprawdzić stan i szczelność wszelkich podciśnień oraz przewodów układu ssącego i turbo.
Poza tym skoro zapisał się błąd z urządzeniem sterującym podciśnieniem, to trzeba najpierw sprawdzić stan i szczelność wszelkich podciśnień oraz przewodów układu ssącego i turbo.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
- krzysztof313
- Posty: 9
- Rejestracja: 7 mar 2008, o 08:39
- Lokalizacja: Piaseczno
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
- Lokalizacja: Iława
wkręcanie się do 3tys obr. spowodowane jest załączeniem się trybu awaryjnego, które powodem może być (ale nie musi) przepływomierz. Najlepiej odczytać pamięć błędów, gdyż szukanie po omacku usterki może być zbyt kosztowne i czasochłonne.
Skoro po wyłączeniu silnika i ponownym załączeniu jest dobrze, to stawiałbym raczej na układ ssący sinika/podciśnienie/turbina/EGR itp.
Skoro po wyłączeniu silnika i ponownym załączeniu jest dobrze, to stawiałbym raczej na układ ssący sinika/podciśnienie/turbina/EGR itp.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 23:08
- Lokalizacja: Iława
przepływomierz na biegu jałowym może pokazywać dowolną wartość dodatnią (byle nie była ujemna - tak jak miałem ostatnio przypadek u klienta, oczywiście auto nie miało mocy).
Jestem po studiach technicznych i wstyd mi że nie pamiętam jednostek, więc podaje to co pamiętam po pomiarach w E320 CDI:
bieg jałowy: około 40 - 60 kg/h (chyba :oops: )
jazda pod obciążeniem 700-900 kg/h (chyba :-? )
jak będę miał jakiegoś CDI to sprawdzę dokładnie te jednostki - testowane KTS Bosch.
Jestem po studiach technicznych i wstyd mi że nie pamiętam jednostek, więc podaje to co pamiętam po pomiarach w E320 CDI:
bieg jałowy: około 40 - 60 kg/h (chyba :oops: )
jazda pod obciążeniem 700-900 kg/h (chyba :-? )
jak będę miał jakiegoś CDI to sprawdzę dokładnie te jednostki - testowane KTS Bosch.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości