300 td paliwo cofa do zbiornika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
300 td paliwo cofa do zbiornika
Witam , jak wyzej ,odpowietrzylem pokrecilem kilka razy i zapalil ,niestety moja radosc nie trwala dlugo po okolo pol godziny wezyk doprowadzajacy do filtra wstepnego pusty , w wezykach filtr-pompa po kilka centymetrow powietrza i znow nie gada ,bardzo byn prosil bardziej doswiadczonych kolegow (bo napewno przerabiali to w swoich 300-tkach) o pomoc .
MB S210 E300 TD Elegance(1999)
VIN WDB2102252A873822
VIN WDB2102252A873822
- przemekcrx
- Posty: 166
- Rejestracja: 17 mar 2011, o 16:05
- Lokalizacja: WLKP Stawiszyn
Miałem ten sam objaw wymieniłem wszystkie wężyki na pompie + filterek wstępny do tego dostałem 6 zapasowych oringów koszt 308zł
Problem znikł
Możesz zmienić same oringi ale jak masz coś więcej $$$$$ to kup komplet
Wymienałem to w zeszłą sobotę bez ściągania ssaka
Problem znikł
Możesz zmienić same oringi ale jak masz coś więcej $$$$$ to kup komplet
Wymienałem to w zeszłą sobotę bez ściągania ssaka
W210 3.0TD CLASSIC 98r. Automat
T4 1.9TDI
Peugeot 206 2.0HDI
T4 1.9TDI
Peugeot 206 2.0HDI
Dzieki za szybkie odpowiedzi koledzy, oringi na wszystkich przewodach ,oringi przy filtrze wymienilem,filtr paliwa i czarny przewod (ten do grodzi) tez , paliwo nadal ucieka ,trzy miesiace wczesniej uszczelnialem sekcje (wszystkie) pompy , wymienilem tez oring pod imo ,pompa jest suchutka zadnego wycieku ,co o tym myslicie?
MB S210 E300 TD Elegance(1999)
VIN WDB2102252A873822
VIN WDB2102252A873822
Witam,Art-B pisze:Dzieki za szybkie odpowiedzi koledzy, oringi na wszystkich przewodach ,oringi przy filtrze wymienilem,filtr paliwa i czarny przewod (ten do grodzi) tez , paliwo nadal ucieka
Winowajcą może się okazać termostat paliwa lub pęknięte na zgięciach czarne przewody od grodzi. Spróbuj ominąć termostat paliwa podłączając przewód od grodzi. Wzrokowo oceń szczelność tego czarnego przewodu.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Koledzy, dopisujcie przy swoich Oczkach stan licznika, to może byc pomocne w diagnozowaniu.
Ja zaraz dopiszę. Co pół roku można by aktualizować, nie problem. Co wy na to??
Hej!
Ja zaraz dopiszę. Co pół roku można by aktualizować, nie problem. Co wy na to??
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Termostat ominiety, przewody przelewowe suche i wygladaja na niedawno zmieniane ,szare z zoltym paskiem wiec chyba MB,niestety pominiecie termostatu nic nie pomoglo paliwo nadal sie cofa,zaczynam sie zastanawiac czy winna jest pompa ? i jakie elementy pompy sa newralgiczne ,ktore warto sprawdzic ?
MB S210 E300 TD Elegance(1999)
VIN WDB2102252A873822
VIN WDB2102252A873822
- przemekcrx
- Posty: 166
- Rejestracja: 17 mar 2011, o 16:05
- Lokalizacja: WLKP Stawiszyn
Jeszcze jeden prosty sposób........
Bańka z paliwem przezroczysty wężyk podłącz to do filtra i do dzieła ...........
Może winien jest przewód ze zbiornika lub przy smoku coś się oberwało!!!!!!!!!! Pamiętaj na zasilaniu nie zobaczysz żadnej plamki na przewodzie paliwowym, jeśli jest dziurka.....Na powrocie będzie ulany!!!!!!!
Bańka z paliwem przezroczysty wężyk podłącz to do filtra i do dzieła ...........
Może winien jest przewód ze zbiornika lub przy smoku coś się oberwało!!!!!!!!!! Pamiętaj na zasilaniu nie zobaczysz żadnej plamki na przewodzie paliwowym, jeśli jest dziurka.....Na powrocie będzie ulany!!!!!!!
W210 3.0TD CLASSIC 98r. Automat
T4 1.9TDI
Peugeot 206 2.0HDI
T4 1.9TDI
Peugeot 206 2.0HDI
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Kolego: zdejmij korek wlewu paliwa, jeżeli zbiornik ma powyżej 2/3 paliwa to przy dmuchaniu
nawet ustami w oba przewody paliwowe powinieneś słyszeć bulgotanie w zbiorniku.
Jeżeli w zbiorniku jest mniej paliwa na jednym z przewodów bulgotanie (dolot do silnika)
na drugim syk (powrót z silnika).
Jeżeli opisane zjawiska powstaną, to kłamiesz lub pompa wstępna złom.
nawet ustami w oba przewody paliwowe powinieneś słyszeć bulgotanie w zbiorniku.
Jeżeli w zbiorniku jest mniej paliwa na jednym z przewodów bulgotanie (dolot do silnika)
na drugim syk (powrót z silnika).
Jeżeli opisane zjawiska powstaną, to kłamiesz lub pompa wstępna złom.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Po kilku dniowej przerwie znow zaczalem grzebac w mojej MB, kolego Noc opisane przez Ciebie rzeczy zgzdzaja sie -paliwa okolo 1/4 zbiornika na doplywie bulgot na odplywie syk ale dama dalej nie gada ,dzisiaj zdemontowalem mechaniczna pompke paliwa i elektrozawor, pompka pompuje kiedy naciskam palcem podaje paliwo wiec nie sadze aby to bylo powodem mojego nieszczescia , elektro zawor sprawdzilem powietrzem przy 1,5 bar trzyma , jutro zmienie wszystkie oringi tego zaworu i zamontuje na nowo ,zauwazylem ze kiedy naciskalem krociec pompki z przewodu od elektro zaworu ciagnelo powietrze , jesli po wymianie oringow nie bedzie poprawy to juz sie poddam ,wymienic caly zawor czy co ,jaki to bedzie koszt . Mam jeszcze jedno pytanie (glownie do kolegi Noc) , czy zawor powrotny paliwa znajduje sie w tym czarnym elektro zaworze czy jest to inny element i jesli tak to gdzie go szukac ?Jesli mozesz /mozecie cos napisac na ten temat bede wdzieczny.
MB S210 E300 TD Elegance(1999)
VIN WDB2102252A873822
VIN WDB2102252A873822
Witam,
Skoro już demontowałeś pompkę wstępną paliwa (2 śruby 10-tki) to weź ją pod lupę. Są w niej 2 oringi do wymiany. Jeden pod wyjściem paliwa, a drugi z tyłu, trzeba odkręcić cały ten tłoczek (uważaj bo tam jest sprężyna i parę innych dupereli które wyskoczą).
Skoro już demontowałeś pompkę wstępną paliwa (2 śruby 10-tki) to weź ją pod lupę. Są w niej 2 oringi do wymiany. Jeden pod wyjściem paliwa, a drugi z tyłu, trzeba odkręcić cały ten tłoczek (uważaj bo tam jest sprężyna i parę innych dupereli które wyskoczą).
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości